Hi Meiden, Ik ben weleens benieuwd wat jullie hcg was toen jullie net zwanger waren en als je bloed heb laten prikken en je weet wat je uitslag was! Ben gewoon nieuwsgierig aangezien mijn zwangerschap per ongeluk op de echo werd ondekt en ze dacht dat het rond 4-5 weken was en ik een hcg van 19000 had dacht ik dat het best veel was en daarom benieuwd hoe dat bij jullie was! Ik kijk uit naar jullie reacties!!....
Oh das niet veel idd maar gelukkig wel lekker blijven plakken !! en snel ook zie ik net! Nou geniet er nog even van voor je het weet is het voorbij!
Met 4 wkn was mijn hcg 325 wat erg hoog was schijnbaar want ze dachten zelfs aan een 2ling. 6 dagen later 3825 en 4 dagen daarna 15000.
Ooooh echt is het echt zo hoog??? ik heb er al meer over gelezen idd dat het best hoog is! mar ik kan denk ik echt niet verder zijn dan 4-5 weken want dan had er al hartactiviteit gezeten (als het helemaal goed is dan) en anders hadden ze niet gezegt 4-5 weken....maar ojee wat als het een tweeling is??? weet iemand vanaf hoeveel weken je dat op een echo kan zien??
Ik was 5 weken zwanger en het was 7000...geen idee hoe je het verder moet lezen of interpreteren Nu volgende week derde echo en hopen dat alles goed zit...vorige week wel het hartje zien kloppen wat geweldig was... Gefeliciteerd en succes!! Liefs