Hey hey, We gaan eten bij de pizzeria, maar ik ben dol op pizza met verschillende soorten vis zoals paling, zalm en tonijn. Maar in hoeverre mag je dit op een pizza eten? Het wordt verhit en is als het goed is vers, en niet vacuumverpakt. Vind het wel een beetje eng. Zouden jullie het eten of safe kiezen?
Zodra het verhit is geweest in de oven, maakt het volgens mij niet eens meer uit of het vacuum verpakt was of niet.
tja volgens mij kan het geen kwaad. Ik was 2 dagen terug hier bij een kaasboerderij om mijn favorite overjarige kaas te halen, zegt die vrouw achter de kassa is u zwanger en ik zeg dus ja, maar mevrouw dan mag u deze boerenkaas niet hebben hoor, de melk die wij gebruiken is niet gepasteuriseerd!! oeps!!!! heb ik ongeveer 2 maanden geleden niet geweten, toen heb ik ook heerlijk mijn overjarige opgesmikkeld. Beetje dom eigenlijk wel omdat wij zelf ook koetjes hebben en ik snds ik zwanger ben onze eigen melk niet meer drink of gebruik, maar ja wie staat er nu bij stil dat hun "gewone " nederlands soortige kaas is gemaakt van rauwe melk?? ik niet in ieder geval. Gelukkig weet ik wel dat niet alle rauwe melk besmet is, en de melk voordat hij al dan niet rauw, gebruikt wordt, al aan verschillende criteria moet voldoen. zo zie je maar weer t blijft opletten, gelukkig is het goed gegaan.
Ik dacht dat bij minimaal 80 graden eventuele bacterieen gedood worden. Lijkt me dat je dat wel haalt bij een pizza!
Inderdaad...je mag alle vis gewoon eten als het verhit is! Ik eet en at zelf regematig pasta met vis tijdens de zwangerschappen...gewoon GOED doorbakken!