Zwanger en schimmelinfectie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lindawen79, 9 nov 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Dames....ik twijfelde even om de vraag hier neer te zetten maar nu ben ik er best wel klaar mee na een aantal weken.

    Na een AB kuur voor een blaasontsteking had ik aan het einde van de kuur ook meer afscheiding, branderig gevoel bij het plassen en roodheid down under. Moest toevallig op controle bij de gyn..dus dacht..hup, meteen vragen.
    Was waarschijnlijk een schimmel na gebruik van antibiotica. Ze kon een crème voorschrijven maar gezien de kosten kon ik dat ook zelf halen bij de apotheek. Miconazol crème. En evt ovules 3 stuks voor inwendig gebruik. Creme gekocht, trok redelijk weg. Ovules hadden ze niet. Wel clotrimazol of een eenmalige capsule. Die laatste ook gedaan. Het leek weg te zijn.
    Ivm een geïnfecteerde beet nu 2 weken antibiotica en ja hoor... Weer volop klachten. Ben maar weer aan het smeren maar heb nog geen capsule gehaald. Had niet het idee dat dat iets deed.

    Iemand tips .. zeer welkom. Ik moet a.s.. maandag weer bij de gyn zijn. Neem deze vraag ook naar hem weer mee.
     

Deel Deze Pagina