Zwanger en tattoo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnnevandePol, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Heeft er hier iemand ervaring met een tattoo op je buik of zij, en zwanger zijn? Ik vraag me namelijk af wat er met die van mij gaat gebeuren nu ik zwanger ben.
    En als hij wel wat lelijker zou worden, kan het dan weer bijgewerkt worden?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Dat ligt er helemaal aan wat voor buik je krijgt. De een heeft enorme last van striae terwijl de ander na de bevalling zo haar gewone buik weer terug krijgt.
     
  3. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Prachtige tatoeage maar hij zal er zeker wel onder lijden ben ik bang, alles rekt mee dus de tatoeage ook.

    Geen idee hoe hij er dan uiteindelijk komt uit te zien en of bijwerken mogelijk is.

    Ik wil er ook heel erg graag een langs mij zij en gedeeltelijk buik, heb daar bewust mee gewacht omdat ik graag kinderen wil en bang was dat het er anders niet meer uitzag.

    Hoop voor jou dat het gaat meevallen, succes!
     
  4. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.202
    1.246
    113
    Mijn tattoo is een stuk kleiner (denk een kwart van de jouwe) en ik ben inmiddels bijna 39 zwanger. Hij lijkt ietsje uitgerekt, maar ziet er gelukkig nog heel mooi uit (hopelijk straks ook nog als ik bevallen ben). Ik heb verder ook (nog) geen last van striae. Ik hoop voor je dat ie mooi blijft, maar ik zou wel in m'n achterhoofd houden dat er een kans bestaat dat je em straks moet laten bijwerken.
     
  5. Leen82

    Leen82 Fanatiek lid

    8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb er eentje ter hoogte van mijn ribben (iets onder mijn borst) en daar zie je niets van. Ik draag helemaal van voren.
    Dus die is nog in zijn oorspronkelijke vorm.

    Zolang je geen striae krijgt is er niets aan de hand. Op plekken waar de huid is gescheurd kun je helaas niets aan doen.
     
  6. Emlilo

    Emlilo Bekend lid

    27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn tattoo is een stuk kleiner en de mijne heeft eronder geleden maar ik heb wel telkens heel grote buiken gehad.
     
  7. mamavjulia

    mamavjulia Fanatiek lid

    13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Derde zwangerschap en tatoeage boven de bikinilijn, niks mee geleden. Na de bevalling moet ik natuurlijk wel mn buik weer terug krijgen en weer beetje gaan sporten.
     
  8. El1983

    El1983 Fanatiek lid

    19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik kan er niet zelf over mee praten, maar mijn zusje heeft ook tattoeage ongeveer dezelfde grootte als die jij hebt maar dan nog meer op haar buik.
    Ze heeft nu een zoontje van 1 jaar en de tattoeage was wel op een gegeven moment erg groot op het eind van de zwangerschap, maar ziet er nu nog steeds mooi uit.
     

Deel Deze Pagina