Zwanger en telkens het zwarte schaap

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door LittleMeStphnie, 30 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

    LittleMeStphnie Fanatiek lid

    14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hallo.

    Ik wist even niet waar ik dit moest plaatsen maar ik moest het kwijt.

    Jaren lang werd ik geleefd door mijn gezin mijn zusje is manipulatief. Stookt. Liegt. En verwacht altijd geld of iets van me. Ze doet iets *net als mijn moeder* met de intensie dat hun er beter van worden.

    Me zusje deed net alsof ik haar wat had aangedaan en zonder pardon kreeg ik klappen. Soms tot blauwe ogen en bloedneuzen.

    Mijn tante betrapte me zusje een keer erop. Maar ja ik had de klappen al gehad!

    Als me zusje zich verveeld komt ze naar mij. Ze maakt ruzie buiten of op school en dan moest ik komen om het op te lossen. * ze had nooit wat gedaan* en me moeder geloofd haar blindelings. Ik ben dan altijd diegene die Word aangesproken.

    Mooi voorbeeld 1 van de!
    Ik 24 en zij is net 18. We zitten bij me ouders thuis en we gingen eten. Ik ben 6 maanden zwanger en heb extreme bekken instabiliteit. Ze moest naar dr werk maar had nog een uur. Ik zeg waar ga je naar toe! Naar me werk zegt ze. Ik vraag of ze nog mee helpt om op te ruimen ik moest op me dochter letten en ik ben zwanger. * keuken en salontafel en de grond vol rommel. ( ik heb pijn met bukken) zegt ze nou en ik moet gaan. Gaat ze naar beneden peukje roken. Belt ze op of ik een aansteker kon brengen! :eek: ik nog gebracht ook.
    Het huis opgeruimd omdat ik altijd de schuld krijg dat het een pleuris zooi is. Komt me moeder thuis was het niet goed genoeg op geruimd en ik uitgelegd dat ik alles had opgeruimd terwijl zij eten had gemaakt etc maar niks had opgeruimd en ik dat had opgeruimd. Interesseerde haar niet en ik kreeg de volle laag alweer.

    Ik me zusje geapt dat ik dit echt niet tof vond * niet gescholden niks* begin ze me ineens uit te schelden en heeft ze me moeder allemaal dingen verteld die niet waar waren

    Dus gisteren avond werd er naar mij gestuurd dat ik gemeen was volgens me moeder en egoïstisch.

    Ik gebeld om verhaal te halen en kreeg ik de volle laag van me ma en pa aan de telefoon. Me zusje blokkeerde me gelijk en schold me verder uit via de snap.

    Ik ben zo'n muts ik verwijder altijd alles.

    Maar dit gaat al jaren zo en precies nu ik weer zwanger ben gebeurd dit.

    Met me vorige zwangerschap ook. Werd me zusje boos op me ik was 8 maanden zwanger begon ze me vol in me rug te trappen ze was toen 16.

    Allemaal.van zulk soort dingen.

    Ik wil breken met ze maar het doet me zeer dat me eigen ouders continu tegen me zijn en me eigen zusje me zo afschermt tegen anderen. Maar als ze me nodig heb ben ik haar lieveling zus.!

    Na gisteren was ik het zo zat en kapot ervan!

    :(

    Mijn vader zegt ook altijd * ook al hebben me ouders een grote mond onterecht tegen mij of me zusje zegt of doet iets waar ik het niet mee eens ben moet ik dat laten gaan anders krijg ik ruzie * nou sorry als iemand mij onterecht beschuldigd of iets doet wat ik niet tof vond mag ik daar toch gewoon wat van zeggen ?

    Pff ik ben niet eens boos maar teleurgesteld en enorm gekwetst dat me eigen ouders me gezin zo doet tegen mij.
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Als iemand mij 8mdn zwanger in mijn rug zou schoppen zou ik linea recta aangifte gaan doen bij de politie. Zusje of niet

    Meidje dit is niet goed... heb je steun van je partner hierin? En woon je bij je ouders of ben je daar dan gewoon op bezoek als dit soort dingen gebeuren. Ik zou echt hulp zoeken als ik jou was bv. van een maatschappelijk werkster of bespreek het met je VK.

    Heel veel sterkte!
     
    Lise89 vindt dit leuk.
  3. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.490
    5.572
    113
    Vrouw
    Je lijkt wel gek dat je je zo laat manipuleren door hun...

    Jij maar opruimen omdat je zusje weigert?! Ik zou lekker alles laten liggen, ajuuus!

    Ik neem aan dag jij gewoon je eigen gezin heb met je eigen huis?
    Leef je eigen leven en laat je niet zo vertellen wat je wel/niet zou moeten doen
     
  4. Baby dream

    Baby dream Niet meer actief

    Jeetje wat heftig. Dit is je tweede kindje? Dan heb je, neem ik aan, wel je eigen huisje met partner? Wat is precies de situatie?

    Mocht je wel bij je ouders in huis wonen zou ik echt alles proberen om zo snel mogelijk op jezelf te gaan wonen. Desnoods in een moeder & kind huis als dat mogelijk is. Dit is niet goed. Ook niet voor je toekomstige kindje straks, je moet echt weg uit deze situatie. En je zusje die je slaat.. mijn hemel dat is gewoon mishandeling meid. Kom voor jezelf op. Helpt je partner je hierin?
     
  5. LolaBloem

    LolaBloem Niet meer actief

    Jeetje, ben ook wel beniruwd naar hoe je situatie nu is.

    Ik zou even een tijdje afstand nemen in jou geval en dan aankijken...
     

Deel Deze Pagina