Zwanger en vóór NOD wit CREME slijm?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door wannabemum, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk slijm vóór nod bij zwangerschap?

  1. Creme/lotion-achtig

  2. Wit dik

  3. Wit dun

  4. Doorzichtig dik

  5. Doorzichtig dun (waterig)

  6. Droog/weinig slijm te vinden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hoi! Ik moet nog een weekje wachten op mijn NOD. Ik heb sinds 2 dagen na mijn eisprong dagelijks wit CRèME slijm, en een 'harde' cervix. Wie had dit ook en was toch zwanger? Ik lees wel dat zwangeren dun slijm hadden, maar crème-achtig? Ben gewoon effe benieuwd naar jullie bevindingen!! :)
     
    Marel vindt dit leuk.
  2. sweetchocolate

    sweetchocolate Niet meer actief

    Vanmorgen had ik positieve test in handen. Heb sinds paar dagen dun wit slijm.
     
  3. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Wauw! Gefeliciteerd!!!! :D Wat een goed bericht!!!!
    Bedankt voor je reactie, ik moet nog een week, wie weet
    verandert het bij mij nog in een dunnere substantie (lekker praatje hihi), we zullen wel zien volgende week ;)
     
    Marel vindt dit leuk.
  4. kelly001

    kelly001 Bekend lid

    10 jan 2011
    592
    18
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    ik had wit dik slijm lotion achtig en ik had na ei veel witte vlokken in uriene ik zal voor je duimen
     
  5. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    @Kelly001: Bedankt! Ik zal ook voor jou duimen dat het deze ronde weer raak is en dat het dan wél goed blijft gaan. Heel erg jammer voor jullie, eerst wel een hartje en daarna niet meer...
     
  6. sweetchocolate

    sweetchocolate Niet meer actief

    Haha, wannabemum, lekkere praat. Gelukkig ben ik niet aan het eten:p Ik duim voor je! (En voor Kelly. Ook heftig zeg, eerst hartje zien en dan toch niks meer:()
     
  7. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Leuk dat jullie meedoen aan mijn poll! Creme staat 'op win'!!
     
  8. SunFlower85

    SunFlower85 Bekend lid

    27 jan 2012
    961
    0
    0
    Heyhey,

    ik had dit ook een week geleden en vandaag een licht positieve test :) durf het eigenlijk nog niet te geloven maar goede hoop voor jou!
     
  9. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Hmm tja o ik ben zooo benieuwd! Gefeliciteerd!:D
    O ik hoop zo dat ik niet ongi word... Mijn temp zit nog wel boven de lijn zoals je ziet, maar ik ben zo bang dat ie gaat zakken...
    Gister voor t eerst 's avonds beetje ongi krampjes maar das nu weg, af en toe een klein steekje vandaag. Verder geen zere borsten of wat dan ook.. Kan dat ook later komen? Nog 5 dagen te gaan... zie mijn temp-kaartje... ;) Duimen geblazen!
     
  10. Loving

    Loving Bekend lid

    24 apr 2008
    904
    0
    16
    ik heb het altijd een aantal dagen voor m'n nod. afgelopen cyclus ook, maar toch ietsje meer. niet heel opvallend, als ik ongesteld was geworden had ik dat niet vreemd gevonden. wel vanaf de dag dat ik overtijd was kreeg ik meer slijm. liep dus tot gister elke keer naar de wc: het zal toch niet alsnog komen?! terwijl ik vrijdag al positief had getest (moet geloof ik nog een beetje wennen aan het idee weer zwanger te zijn). maar het zit nu echt in mn slipje af en toe... ook weer geen hele ladingen hihihi. maar goed, wie weet heb je er wat aan.
    oja, hoe ziet het eruit vraag je... bij het afvegen ziet het eruit als vruchtbaar rekbaar doorzichtig slijm, in mn slipje is het wittig (in een donker slipje) (heb doorzichtig dik gestemd in je poll).
    nou dat waren alle smakelijke details van mijn kant :).
     
  11. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Whihihi thanx for the details!! :D
    Ik ben nog steeds aan het 'crèmen' hierzo, haha.
    Niet heel veel maar ook niet weinig. ;)
    Gefeliciteerd! Alles went behalve een vent haha, weinig kwaaltjes?
     
  12. primavera

    primavera Actief lid

    1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Yes, ik had ook creme slijm.

    Dat was voor mij opvallend.

    Ik heb vorige week ook positief getest en meer afscheiding dan normaal.

    Gefeliciteerd meid!!!
     
  13. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Primavera, ik hoop ook dat ik zaterdag positief zal testen! :D
     
  14. rensje

    rensje Fanatiek lid

    30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    nou kom ook even binnen vallen! Want ik stond net verbaasd van mijn afscheiding. Mijn nod is zaterdag/zondag en ik dacht net hmmm wat voel ik. En het is niet dik slijm maar een beetje hetzelfde als bij de eisprong. Normaal heb ik dus wel wat wit cremig afscheiding. Nu dus niet... dacht nog hmm tis dat ik beter weet anders lijkt het wel een eisprong!!
     
    Marel vindt dit leuk.
  15. mieks

    mieks Fanatiek lid

    11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hier ook erg veel creme, vooral bij afvegen. Ben elke keer bang dat de ongi er al is maar die mag van mij wel een maand of 9 weg blijven :p
     
  16. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Haha Mieks, ik hoop het voor je! Zou wel super zijn!
    Mijn creme is met de noorderzon vertrokken en heeft plaatsgemaakt voor waterig met een heel klein beetje kleverig erbij... :p
    Met die temperatuurdaling is de hoop een beetje verdwenen...
     
  17. mieks

    mieks Fanatiek lid

    11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    @ Wannabemum, bij mij is het creampy overgegaan in bruin en met mijn enorme temp daling zal het dus een ongi worden... Ofwel creamy zei voor mij dus niks.
    Zie dat jouw temp vandaag weer gelijk is gebleven met gister. Spannend! Ben benieuwd morgen en zal voor je duimen!
     
  18. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Jeeetje... ik vind dit nou echt zó jammer voor je!!! :(
    Ik dacht echt, die gaat zó super goed!! Was jaloers op jouw
    grafiekje! En dan dit... het kan zo snel in één klap omslaan he,
    pff er is geen pijl op te trekken. Mijn temp is wel te laag om betekenis te hebben hoor, ik wacht op mijn ongesteldheid eigenlijk. Mijn vorige cyclus duurde 27 dagen en zit nu op cd28, ben (nog) onregelmatig ongesteld, vroeger ook al. Ach we wachten af... :cool:
     
  19. wannabemum

    wannabemum Actief lid

    14 jan 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Leuk dat er veel reacties zijn op de poll. Ben benieuwd volgende week na mijn ei als ik weer voor mijn NOD zit... Veel creme zegt lang niet altijd wat maar wel opvallend: veel zwangeren hadden het... :)
     
  20. tresje

    tresje Fanatiek lid

    13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bij mij was t juist opvallend dat ik geen afscheiding had voor nod! normaal heb ik altijd veel afscheiding en nu bijna niks! dat viel me echt op want normaal moet ik altijd inlegkruisjes dragen!
    en ja hoor zwanger! dus ik denk dat je vooral moet letten of t anders is als normaal voor je nod .
    daarna kreeg ik trouwens wel meer afscheiding!
     

Deel Deze Pagina