Zwanger en weduwe

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Renate007, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Dag allen,

    Ik wil me ook graag hier aanmelden.
    Ik schrijf zo nu en dan ook wel bij een ander deel op dit forum en zag onlangs het onderdeel alleen en zwanger staan.
    Ik zal in grote lijnen mijn verhaal vertellen, maar ik denk dat de titel al wel voor zich spreekt.

    Ik ben op dit moment 24 weken en 6 dagen zwanger en alleen. Mijn man is zo`n 2 en 1/2 maand geleden geheel onverwachts overleden. Hij heeft een hartstilstand gehad en na een succesvolle reanimatie toch overleden in het ziekenhuis. Hij heeft in het ziekenhuis tijdens de dotter behandeling nog 2 keer een hartstilstand gehad en ze kregen hem niet meer aan de praat :(

    Het is nog altijd erg moeilijk te accepteren dat hij er niet meer is, hij was zo ontzettend blij en gelukkig dat hij vader werd. Gelukkig had hij het kindje al erkend en kan het ook zijn achternaam gaan dragen.
    Ik ben heel erg blij dat ik zwanger ben, ik krijg de mooiste herinnering aan m`n man die ik me maar kan wensen, maar had het liever allemaal samen met hem meegemaakt.

    Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt :(: :(:

    XX Renate007
     
  2. bloem82

    bloem82 VIP lid

    5 sep 2007
    11.189
    601
    113
    Ach jee zeg, ik kan niet met je meepraten, maar ik wil je wel heeeel veel sterkte wensen!
     
  3. Maia

    Maia Niet meer actief

    Ook ik kan niet met je meepraten, maar ik hoop voor je dat je lotgenoten vindt!

    Ik wil je in elk geval ook heel veel sterkte wensen en heel veel geluk samen met je kindje!
     
  4. randi

    randi Niet meer actief

    ook ik wil je veel sterkte wensen meid. nog een kleine troost dat jullie kindje zijn achternaam kan dragen, zo blijft er toch op papier ook een stukje van hem verder gaan. maar kan zeer goed begrijpen dat je het nu ontzettend moeilijk hebt.
     
  5. Eef123

    Eef123 Lid

    16 mrt 2009
    37
    0
    0
    Venlo
    Wat een vreselijk verhaal :( . Heel veel sterkte toegewenst!!!!
     
  6. Aurin

    Aurin VIP lid

    10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    heel veel sterkte, hoop dat je wel een beetje kan genieten van het kleine wondertje in je buik!
     
  7. sillie78

    sillie78 Actief lid

    13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Meid, ik vind het verschrikkelijk voor je dat je dit mee moet maken. Ik hoop dat je veel steun van je omgeving krijgt.
    Sterkte!
     
  8. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ey meis
    wat een rot ervaring zeg
    ik wens je er heeeel erg veel sterkte mee !!
     
  9. butterfly83

    butterfly83 Fanatiek lid

    14 feb 2008
    2.037
    40
    48
    friesland
    Wat vreselijk, ik heb het zelf gelukkig niet meegemaakt maar wel een vriendin van mij.
    Haar vriend is om het leven gekomen door een ongeluk toen zij ook 24 weken zwanger was. Ondertussen heeft ze een prachtige dochter gekregen!
    Ik wil je heel veel sterkte wensen, en pas goed op dat stukje goud onder je hart!
     
  10. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Jeetje zeg, wat erg! Kan niet met je meepraten, maar ik wil je wel even heel veel sterkte toewensen. *KNUFFEL*. Het is mooi dat je dalijk een deel van je man hebt waar je trots op kan zijn.
     
  11. BeertjeY

    BeertjeY Bekend lid

    9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Heel veel stertke en kracht toegewenst!
     
  12. Iggylover

    Iggylover Fanatiek lid

    25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh wat erg meid ik wens je erg veel kracht toe meis
     
  13. chantal26

    chantal26 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Jeetje wat een heftig verhaal zeg :(
    Ik wil je echt heel veel sterkte wensen.
     
  14. Mei2009mama

    Mei2009mama Actief lid

    8 sep 2008
    334
    0
    0
    Geen woorden voor.. Heel veel sterkte de komende tijd en inderdaad, je draagt een stukje goud onder je hart!

    Lieve knuffel
     
  15. wendelaa

    wendelaa VIP lid

    30 nov 2008
    8.641
    0
    0
    Noord Brabant
    Dat is toch je grootste nachtmerrie.
    Wat verschrikkelijk meid...jullie kleintje zal voor altijd een engel naast zich hebben.
    Heel veel sterkte toegewenst
     
  16. Snoopy82

    Snoopy82 Fanatiek lid

    23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Heel veel sterkte meid!!! Ook ik kan er niet over meepraten, en ben er eigenlijk ook stil van...weet niet zo goed wat en hoe iets te zeggen behalve dat ik het erg dapper van je vind je verhaal hier te doen en dat je er zo positief over schrijft over de mooiste herrinneringen aan je man!

    Heel veel sterkte.

    -x- Ufuk
     
  17. sunny85

    sunny85 Actief lid

    25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    jeetje zeg ppff wat een heftig verhaal. Ik wens je heel veel sterkte toe.

    Groetjes sunny
     
  18. Beate

    Beate Fanatiek lid

    13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Idd een heel heftig verhaal. Ik ben wel alleenstaand en zwanger, maar niet omdat mijn man is overleden. Heel veel sterkte!
     
  19. engeltje1977

    engeltje1977 Actief lid

    24 nov 2008
    313
    0
    16
    Dat moet wel heel erg moeilijk zijn!!! Dat je zo blij en gelukkig bent met z'n tweeen dat jullie papa en mama gaan worden en dat dan zoiets gebeurd........ Kan me absoluut niet voorstellen hoe verschrikkelijk zoiets moet zijn voor je maar als ik het alleen al probeer te voelen................pfff

    Heel heel veel sterkte!!
     
  20. Renate007

    Renate007 Actief lid

    17 mrt 2007
    490
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal.
     

Deel Deze Pagina