8 dagen na pregnyl test gedaan om te zien of het er uit is. Vorige keer met 7 dgn negatief getest. 6 dgn na ei en 2 na cryo. Helaas moeilijk goed op de foto te krijgen met tel. In t echt erg duidelijk te zien. Uitraard hou ik er rekening mee dat t van de pregnyl is.
Jane!!!! Wat spannend!! Ik zie hem duidelijk hoor! Hopelijk is het niet de pregnyl en mag ik jou zeer verdiend van harte feliciteren!! Symptomen?
Aangezien je nog maar 2 dagen na TP van een cryo zit, ga ik er helaas nog van uit dat het toch nog van de Pregnyl is. Ondanks dat het de vorige keer na 7 dagen verdwenen was uit je lichaam. Ik hoop en duim voor je dat je op je testdatum die je van het ziekenhuis hebt gekregen, vetpositief mag testen! Dat je geduld eindelijk beloond mag gaan worden.
Zit nu op 6dpo, had dit keer eisprong aan de goede kant. We hebben nog enige kans dat t raak is van de natuurlijke eisprong en dan daarbij de cryo.
Hoe graag ik je zou willen feliciteren maar het is praktisch onmogelijk dat dit streepje van een zwangerschap komt. Zes dpo positief testen kan bijna niet en twee dagen na tp ook niet. Heb je een blasto of morula terug gehad dan nestelen die dag 1/2 na tp in, minder cellig dag 3/5 zelfs. Bovendien acht dagen geleden pregnyl. Dat halveert elkaar dag qua eenheden. Dan zou je nu nog 39 Hcg moeten hebben, genoeg om een streepje te krijgen. Dat h et vorige keer op dag zeven weg was zegt niks over deze keer. Ene keer wordt sneller afgebroken dan de andere, in principe dus elke dag gehalveerd. Je zou dan overmorgen geen streepjes meer moeten kunnen zien áls pregnyl streepje is. Sorry meid kan het niet mooier maken. Ik hoop echt dat je op tesdatum een mooie test in handen hebt. Sterkte met het zenuwslopende wachten
Inderdaad. In dit geval gaat het er niet om hoeveel dagen je na je eisprong zit, maar hoeveel dagen je na de terugplaatsing zit... Maar nogmaals, ik blijf flink voor je duimen dat je op je testdatum een mooie zwangerschapstest in handen hebt!
Snap ik maar wat ik bedoel is dat we een extra kans hebben. Ik heb mijn ei deze keer aan de goede kant gehad, io met fa ook maar 1 cryo terug geplaatst vanwege kans natuurlijke zwangerschap. Was een morula zoveel cellig dat t niet meer te tellen was.
Dat is echt nog van de Pregnyl hoor. Ik testte zelfs langer dan dat positief met Kruidvattesten. 12 DPO nog eens testen en als er dan een streepje staat...
Maar dan nog... streepje kan onmogelijk van een zwangerschap komen. Natuurlijk of niet, embryo is op z'n vroegst nu aan het innestelen (en dat zou al heel vroeg zijn). Dan kun je nog niet positief testen. Ik zou je ook graag willen feliciteren, maar je bent echt te vroeg. Dit streepje is van pregnyl.
Ik hoop het voor je, maar ik ben het met Saskia eens. Dit is van de pregnyl. Neemt niet weg dat ik hoop dat je over een aantal dagen wel echt vet positief test.
Ik sluit me aan bij Alexandra en Saskia. Of het nu van eigen ei is of van de cryo, het streepje kan niet komen van een zwangerschap. Je bent afhankelijk van ivf of icsi zoals ik begrijp. Hoe groot is dan de kans dat je op natuurlijke wijze zwanger raakt? Ik wil je niet ontmoedigen en natuurlijk hoop ik ook dat je snel zwanger mag zijn, maar dit streepje is geen beginnende zwanger schap.
Ik hoop het echt voor je Jane, ik zie je vaak voorbij komen en hoop dat het jullie nu eens een keer gegund is. Ik zal duimen voor jullie!
De reden van mijn IVF is een eerdere bbz, helaas heb ik de pech dat het "vangarmpje" links verkleefd is en de kans op natuurlijke zwangerschap met eisprong rechts zo goed als 0 is. Helaas heb ik vrijwel alle cyclussen mijn ei rechts gehad (echo zkh) nu eindelijk dus eens links waardoor de kans zeer goed te noemen is volgens fa. Daarom dus ook maar 1 cryo tp. Dat t van de pregnyl is, tsja die kans zal groot zijn, maar er zijn ook vrouwen die op 6 dpo licht posi testen. Eigenwijs dat ik ben heb ik nog een testje gedaan (heb een familie pakket testen liggen inmiddels) na 2 uur ophouden, testje lijkt juist donkerder en dat vind ik wel vreemd?
Meis ik heb geen enkele ervaring met pregnyl etc, maar ik duim me compleet simpel voor je!! Dat het eindelijk jullie tijd eens mag zijn!!!
Misschien een tip om te wachten met testen tot 12 dpo Wachten is moeilijk, I know. Maar hier schiet je echt niks mee op! Er is geen enkele zekerheid. Geen ja, en geen nee. Waarom doe je jezelf dit aan?