hallo, we zijn zwanger!we hadden lekker vakantie toen we het ontdekten dus erg leuke vakantie gehad! Heb niet veel last van kwaaltjes gelukkig,ben alleen erg moe,en humeurig,volgens mijn kerel dan! wanneer hebben jullie de eerste vk afspraak?
Haiii Meiden! Ik had mij aangemeld voor de maart baby's maar helaas heeft de echo uitgewezen dat ik korter zwanger ben..(ik was pas 2 maanden gestopt met de pil, dus mijn menstruatie liep nog niet helemaal lekker). Dus kom gezellig bij de april baby's. Ik ben 5 april uitgerekend en heb de eerste echo al gehad. Hartje klopt en het ziet er verder goed uit. Over 2 weken weer naar de verloskundige...spannend! Ik heb verder eigenlijk geen kwaaltjes alleen gevoelige borsten, als dat alles is ben ik al blij. Groetjes Cil
Van harte gefeliciteerd! Dit topic is om je te feliciteren. Babbelen met anderen die ook in april zijn uitgerekend kan je hier doen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=102418 Geniet ervan! Elmo
hallo dames, Ik ben ook zwanger en zit nu in mijn 8ste week, dit is mijn 2de zwangerschap maar mijn eerste was misgelopen vorig jaar dec. met 5 weken, dus ben er nu ook een beetje bang voor..Ik ga 3 september voor mijn eerste echo na de gyn.Ik hoop dat alles goed is.. Ik heb wel iets raars ik ben pas 8 weken en heb al een buikje, mensen komen al met de vraag of ik zwanger ben, is dat normaal dat het al zo vroeg is? gr bahar
Ja hoor dat kan, ik had dat bij mijn 4e ook, en toen ik 11 weken was kon ik mn buik al niet meer verbergen. Ik voelde ons meisje ook al met 11 weken, is uitzonderlijk vroeg hoor, zijn maar weinig vrouwen die t zo vroeg voelen. Wij zijn nu ook weer zwanger en ben ergens in April uitgerekend, denk ik. Weet het nog maar een paar dagen en omdat ik nog steeds BV geef heb ik n onregelmatige cyclus en dus geen idee hoever ik echt ben. iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap.