Zwanger Leiden Vijf en Fraxiparine wie ook?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nemo81, 8 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo81

    Nemo81 Actief lid

    16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Ik ben vandaag, na een zoon en elf miskramen, 10 weken en 1 dag zwanger van een brusje voor onze eerste wonder.

    Misschien dankzij Fraxiparine welke ik spuit sinds de dag van de positieve zwangerschapstest.

    Wie spuit er op dit moment ook Fraxiparine en heeft behoefte aan wat lotgenoten contact?

    Ik vindt het vrij heftig allemaal, maar als dit voor ons de weg is naar een gezond kindje, ergens begin november, hebben we geen keus!
     
  2. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik gebruik ook Fraxiparine. Samen met Ascal in verband met antifosfolipidensyndroom. Het gaat tot nu toe best goed met het spuiten.
    Heb je last van het spuiten?
     
  3. Nemo81

    Nemo81 Actief lid

    16 mrt 2010
    338
    0
    16
    Hoi, bedankt voor je reactie. We lopen ongeveer gelijk, zie ik :)

    Ja, heb last van heel, heel veel jeuk. Van grote rode harde plekken/schijven? na het spuiten en die blijven wel een paar dagen. Wordt er echt helemaal gek van!! Heb twee blauwe plekken tot nu toe. Ik probeer wat te koelen.

    Heb jij geen last van bijwerkingen? Of heb je tips?
     
  4. LadyH88

    LadyH88 Bekend lid

    12 mei 2015
    800
    274
    63
    Ik heb ascal en fragmin ivm aps.. nu 27+2:). Heb je bij je zoontje dezelfde dosis gespoten als nu?
     
  5. Kolibrie2

    Kolibrie2 Fanatiek lid

    9 nov 2018
    1.332
    1.135
    113
    Vrouw
    Ik heb geen grote rode plekken. Wel veel blauwe plekken.
     
  6. Pechvogol

    Pechvogol Fanatiek lid

    19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    Elke zwangerschap (8x nu) fraxodi (ander merk) gespoten en ascal (acetylsalicylzuur) geslikt, ivm SLE+APS. Af en toe wat jeuk, maar dat heb ik ook op plekken waar ik niet prik (ik douche ook schandalig veel, lang en heet :roflmao:)
    Blauwe plekken eigenlijk nooit.
    Ik vind het het prettigst om in de binnenkant bovenbenen te prikken, maar ja, je moet ook af en toe afwisselen :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina