Zwanger! Leuke manieren om te vertellen aan vrienden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marcellaa, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marcellaa

    Marcellaa Lid

    5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwanger zijn is geweldig, je wilt het het liefst van de daken schreeuwen, maar nog even wachten. Voor de aanstaande opa's en oma's weet je al hoe jullie het gaan vertellen. Maar wie weet iets leuks of origineels om het te vertellen aan vrienden? Denk me al dagen suf haha ... Kom maar op :)
     
  2. Roderoosjes

    Roderoosjes Fanatiek lid

    13 apr 2012
    1.118
    111
    63
    Mijn zwager en schoonzus wisten het als eerste en toen ze het hun zoontje vertelden deed hij zijn knuffel in zijn shirt en zei dat hij net als zijn tante een baby in de buik had. Mijn schoonzus heeft dat opgenomen en zo hebben wij het onze vrienden verteld
     
  3. Marcellaa

    Marcellaa Lid

    5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is ook een leuke. We hebben een neefje van 5 jaar, dus de ideale leeftijd om hem dat te laten zeggen :D Toppie, bedankt.
     
  4. RSL

    RSL Fanatiek lid

    16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ik heb teksten gemaakt. van de eerste letter van iedere zin maakte dat er kwam te staan: hoera ik ben zwanger
     
  5. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb bij de eerste aan een vriendengroep van school van vroeger gevraagd: 'Weten jullie trouwens wie er van onze school inmiddels nog meer zwanger is?' Ze hebben bijna iedereen opgenoemd, tot ik zei: 'Ik!!!' Ze weten het nog steeds, dat ik het zo vertelde!
     
  6. Marcellaa

    Marcellaa Lid

    5 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van school kan idd bij mij opgaan ... Zie ze nog geregeld :) Teksten is zeker ook om over na te denken. Thans meiden x
     
  7. tifa

    tifa Bekend lid

    6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb kaartjes gemaakt met daarop wij zijn in verwachting en uitgrrekende datum enzo.
    En gewoon opgestuurd
     
  8. babylove 85

    babylove 85 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ik heb een foto gemaakt hier thuis van een beertje met daarin de test gestopt en dan de maand waarin het uitgerekend is erbij gezet. die foto dan in een mooi kadertje gestopt met een strikje errond en voor de oma en opa een tutje eraan gehangen en dan nog een mooi tekstje erbij gezet :) echt heel leuk wij hebben het de ouders al verteld (enkel men vriend zen mama moet nog vertellen maar die zien we niet zo vaak zij komt eind oktober bij ons logeren) en ze vonden het super leuk :)
    ik heb hier nog 1 kadertje liggen voor men vriend zen mama zal eens kijken of ik een fotootje kan maken :) dan post ik het wel even
     
  9. babylove 85

    babylove 85 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    aan vrienden gaan we een foto op facebook zetten dat we allebei een ballon opblazen en als de ballon opgeblazen is staat er danop de 1ne ballon een tekst(moeten nog even uitzoekn welke tekst ;) ) en op de andere de 1 ste echo geplakt :) maar dat is voor later ;)
     
  10. blijven hopen

    blijven hopen Actief lid

    2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb een krans gemaakt met een speen rompertje mutsje enz erop..

    en mijn ouders hadden toevallig een bordje liggen voor in de auto met baby on board erop ik heb gevraagd of ik deze mocht hebben.. voor mijn moeder was het gelijk duidelijk mijn vader vroeg zich in 1e instantie af wat ik er mee moest :p
     
  11. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Voor de vrienden hadden we het op facebook gezet.... Ik heb een foto gemaakt 😄

    Voor de opa's en oma's hadden we een lijstje met "under constuction" met de echo foto erin.... Mijn moeder moest wel even een traantje wegpinken.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,4 KB
      Weergaven:
      7
  12. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Wij wisten t zelf net een uurtje en waren met onze naaste vrienden groepje op vakantie en zaten aant ontbijt.
    Ik zei iets over ons dochtertje en man zei heel subtiel ja en dan hebben we er straks nog zo'n dondersteen bij. 1 van de vrienden hoorde dat en die riep meteen echt? Echt waar? Echt? Toen moest ik glunderen en zo wist iedereen het.
    T was nie helemaal verrassend dat ik zou testen want had voor we op vakantie gingen ivf terugplaatsing gehad. Maar dat t meteen raak was....is nogsteeds niet te geloven.
    Mn ouders heb ik meteen gebeld. Zussen persoonlijk verteld bij thuiskomst.
    Bij de eerste had ik mn zus en broertje een kaartje gestuurd met daarom gefeliciteerd en binnen in je wordt oom/tante. En op fb hadden we na 1wweken de echo foto gezet met leuke tekst.
    Nu wil ik met 13 weken mn dochter t op familiedag laten zeggen. En op fb wil ik een collage maken met div fotos van dochter die tekst en echo laat zien. 1 met pssst 1 met ik wil wat zeggen en 1 met ik word grote zus en laatste met echo foto van 12weken
     

Deel Deze Pagina