Zwanger, maar dat kan toch eigenlijk niet?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Groentje, 20 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groentje

    Groentje Bekend lid

    6 jul 2007
    640
    4
    18
    Hallo meiden,

    Heb het er in het NOD augustus forum al over gehad, maar wil het hier ook nog maar ff kwijt, want ben echt in shock! Hoop dat dit het goede forum hiervoor is. 2 Augustus ben ik ongesteld geweest, heb een cyclus van 28 dagen en verwacht mijn volgende NOD op 30 augustus. Nu voel ik mij wel een aantal dagen wat misselijk en ik dacht om mijzelf niet gek te maken, laat ik maar alvast uitsluiten dat ik zwanger ben (NOD 30 aug) en ff een testje (Matcare strip) er tegenaan gooien en tot mijn verbazing verschenen er 2 strepen, moet niet gekker worden en daarna met een Matcare Midstream getest en weer 2 dikke strepen. Daarna als een gek naar de winkel geraced en een claerblue digital gekocht en ja hoor: zwanger! Maar ik snap echt niet hoe het kan? Houd mijn lichaam mij zo voor de gek met mijn cyclus? 7 juli was ik 2 dagen overtijd, een testje gedaan: niet zwanger en ben ongesteld geworden. 2 augustus dus ongesteld geworden, echt 3/4 dagen ofzo en nu dus geven die testen aan dat ik zwanger ben. Snap er niks van, verwacht ook echt dat die strepen snel verdwijnen (maar na anderhalf uur staan ze er nog steeds). Wie heeft een verklaring? Denk dat ik morgen de dokter maar ff bel. Gaat die dan bloed prikken? En mocht het positief zijn, wanneer kunnen ze dan zien hoeveel weken ik zou zijn (ben echt een groentje :oops: ). Bedankt dat jullie dit in ieder geval hebben willen lezen. Groetjes Groentje.
     
  2. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ziet er toch naar uit dat je zwanger bent, maar anders ga je naar je HA voor een bloedtest! anders gefeliciteerd!
     
  3. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    Ze zeggen altijd een streep is een streep. En er zijn meer vrouwen die ongesteld worden terwijl ze toch zwanger zijn. Ik zou morgen inderdaad even de dokter bellen. Ik denk dat hij inderdaad bloed gaat prikken, dan weet je het helemaal zeker.

    Maar ik denk dat als hij zo duidelijk en vaak aangeeft dat je zwanger bent, je er echt vanuit mag gaan dat dit zo is.
    Dus gefeliciteerd!

    Liefs
     
  4. stampertje

    stampertje Niet meer actief

    O ja, en over hoever je nu bent. Als je zwanger bent moet je een afspraak maken bij de verloskundige. Deze zal kunnen zien hoever je bent.

    Liefs
     
  5. sharelis

    sharelis Actief lid

    21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    hai groentje, ik had ook een soortgelijke ervaring gehad. ik was in februari gewoon ongesteld geworden, en midden maart voelde ik me wat raar dus ik dacht ik ga maar een testje doen en wat bleek, ik was zwanger. Helaas liep het bij mij fout. Het bleek dat toen ik in februari mijn bloeding kreeg, ook gewoon 4 dagen,ik al zwanger was. Maar bij mij was het een bmm (buitenbaarmoedelijke zwangersschap).

    ik zou inderdaad even langs de huisarts gaan dan weet je zeker hoe ver je ben. Je kan in ieder geval vanuit gaan dat je zwanger ben want een streep is een streep ;)

    groetjes,
    sharelis
     
  6. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Hoi groentje,

    Bij was het hetzelfde als bij sharelis, ik dacht ook dat ik gewoon mijn periode had maar mijn gevoel zei twee weken erna dat ik moest testen en ja hoor onwijs positief. Helaas was het bij mij ook een bbz, zou inderdaad gewoon even langs de ha gaan.

    Een voorzichtige felicitatie alvast,

    groetjes
    conny
     
  7. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Nou, als je zoveel testen hebt gedaaan denk ik toch dat je echt zwanger bent hoor... eentje zou je mss kunnen denken dat er iets mis ging maar na zoveel testen...

    Geficiteerd hoor!
     
  8. Groentje

    Groentje Bekend lid

    6 jul 2007
    640
    4
    18
    Hallo meiden,

    Dank jullie wel voor jullie reactie, erg lief! Ben nog steeds in shock en kan het niet geloven, ga zo maar ff naar de HA bellen.

    Dank jullie wel!
     

Deel Deze Pagina