Zwanger maar geen symptomen ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MelMel, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi allemaal !

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger maar ik voel er nog helemaal niets van !
    Bij m,n dochter had ik nu flink pijnlijke borsten , heulll veel dorst en s,nachts 3 x m,n bed uit.
    Nu eigelijk niets...
    Met 6 weken begon te misselijkheid bij m,n dochter dus misschien moet ik nog even wachten..
    Maar ik ben nu zo ontzettend onzeker omdat ik in het verleden een mk heb gehad en bang ben dat het mis is.....
    De testen zijn nog steeds heel erg donker dus m,n hcg daalt niet....
    Wie heeft dit ook ? Want ik maak me echt veel zorgen....
    Ma. heb ik de eerste echo en voor m,n gevoel duurt het nog zo lang...

Liefs !

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hoi!

Ik heb van mijn zoontje ook totaal geen last gehad van klachten de hele zwangerschap door.
    Geen misselijkheid,buikpijntjes of iets,alleen som wat sneller moe.
    Ik heb me toen in de beste conditie gevoelt die ik maar heb gehad.
    Het kan dus heel goed en mijn zoontje is gezond geboren.

Hopelijk bied je dit iets meer zekerheid

3. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    *bloos* wat een geruststelling om dit te lezen, vandaag
    2 dagen over tijd, maar verder dan wat buikkrampjes, wat vaker plassen en rommelende darmen kom ik niet.....

*gaat vandaag testen*

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Succes met het testen vandaag Beebiej!

Bij mij kwam het vaker naar de wc moeten rond de 10 weken ongeveer en verder heb ik de hele zwangerschap makkelijk doorstaan.
    Veel mensen waren verrast toen ik vertelde dat ik nooit geen klachten heb gehad,ik vraag me af hoe dat het bij een volgende zwangerschap zal gaan,die kan natuurlijk weer totaal anders zijn

5. pat1971

pat1971 Lid

15 jan 2010
    85
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen zwangerschap is hetzelfde (helaas voor mij). Mijn eerste zwangerschap ook vlekkeloos verlopen, geen klachten gehad. Nu voor de tweede maal zwanger en heb allerlei kwaaltjes. Zere boops (niet te houden af en toe), erg misselijk (hele dag door), 2 tot 3 keer eruit om te plassen 's nachts en moet 's avonds echt rond zevenen naar bed om er de volgende ochtend weer een beetje fit uit te komen. Dus geniet er maar van als je nog niet teveel kwaaltjes heb maar ik begrijp ook dat het je onzeker maakt. Dat heb ik ook als het even een paar uurtjes rustig is dan denk ik meteen ik zal toch nog wel zwanger zijn.

6. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Melmel
    Als eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

Ik zie dat je maandag al voor een echo mag, dan ben je 6 wkn en 3 dgn. kunnen ze dan al wel wat zien op de echo?
    Nu ben je bang dat het mis gaat maar je hebt al vroeg een echo, de kans bestaat dus dat je beebje NOG geen hart aciviteit heeft!
    Dus denk daar aan!!!
    Ik wil je niet bang maken hoor maar hou daar wel rekening mee!!!
    Succes iig maandag!

Liefs J.

7. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    dankjulliewel voor de reacties meiden ! :D

Done ,Het hoeft dus in principe helemaal niets te betekenen geen symptomen!

Pat, Jeetje wat apart dat zwangerschappen zo van elkaar kunnen verschillen zeg !

Beebiej , en en en ? al getest ?

Mamaprinses , dankjewel !
    Ja ben dan 6,3 weken, hopelijk is er wel wat te zien ...(met de echo van m,n dochter op 6,6 was ze 1 cm groot met een mooi hartje!)
    Dat er nog geen hartje kan kloppen weet ik in m,n achterhoofd alhowel ik er natuurlijk wel ontzettend op hoop !
    Zolang de termijn maar klopt en het niet veelste klein is !

Liefs !

8. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    ja dat is ook wel zo, als het maar klopt met de lente (mm cm haha) succes!

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hier ook de onzekerheid hoor, heb klein beetje last gehad van zuur in mijn keel, en nu alleen nog maar (licht)gevoelige tepels. Ook wel fijn natuurlijk, maar wil zo graag weten of het goed zit: pas over 2,5 week echo...

10. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

30 jan 2010
    113
    0
    0
    Hier verder ook geen symptomen hoor alleen dat ik heel erg moe ben. Verder helemaal niks. Bij mijn zoontje had ik mega zere (.)(.). NU helemaal niet.

11. Martini

Martini Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.108
    622
    113
    Hoi hoi!
    Ook ik heb bijna geen symptomen, alleen moe en wat gevoelige tepels.
    Ik heb sinds eergisteren echter wel het gevoel dat ik wat meer last aan het krijgen ben, als ik een tijdje niks gegeten heb bijv. een rare maag en gisterenmiddag ineens wel even heel misselijk (kort) geweest.

Succes met de echo, ik heb er 1 gehad met 6 wkn 1 dag en heb toen al een hartje gezien, dus het kan echt! Ik mag woensdag weer, spannend!!

Deel Deze Pagina