Zwanger, maar hele dag bruinverlies

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Marls, 27 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marls

    Marls Niet meer actief

    Ik ben helemaal van slag vandaag.
    Ik werd wakker met bruinverlies en dat houdt de hele dag al aan. Het komt als ik na het plassen afveeg.
    Nu heb ik vanmiddag een test gedaan en de streep is (nog) donkerder dan de teststreep.

    Wie heeft dit ooit meegemaakt of wil op mij reageren :cry:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Mamabella12

    Mamabella12 Bekend lid

    22 okt 2017
    789
    790
    93
    Volgens mij maakt bruinverlies niet uit. Dat is oud bloed. Zolang het niet helder rood is zou ik (proberen) me niet te druk te maken ;).

    Gefeliciteerd met je positieve test :)
     
    Marls vindt dit leuk.
  3. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Allereerst gefeliciteerd!!

    Ik heb beide kanten meegemaakt.

    Eerste keer zwanger... Bruinverlies en paar druppeltjes rood, en bij de eerste echo foute boel. Helaas een missed abortion

    2x zwanger. Weer paar drupjes rood, en met 6 weken mooi kloppend hartje... Die volgende maand 5jaar word:D


    3de x zwanger. Bruinverlies en uiteindelijk weer rood.... 2 dagen later miskraam.

    4de x zwanger 16 weken bruin en heftig bloedverlies gehad.... En zie mijn banner o_O



    Ik ben het levende bewijs, dat het niets zegt.
    Je test ziet er goed uit en bruin is oud bloed.
    Probeer jezelf niet te gek te maken (en ik weet echt wel dat het niet kan als je bruin of rood bloed ziet) maar probeer positief te denken en er een beetje van te genieten
     
    Marls vindt dit leuk.
  4. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja er is geen pijl op te trekken helaas. Bruinverlies kan zowel een slecht voorteken zijn als iets onschuldigs (oud bloed wat er nog uit moet, innestelingsbloeding, gesprongen adertje na inspanning). Hoe ver ben je? En is t de kleur van oud bloed of meer lichtbruine afscheiding? Heb je inspannende dingen gedaan de dagen ervoor? Denk aan zwaar tillen, intensief sporten, seks, zwaar lichamelijk werk, hard niesen/hoesten?
     
  5. Marls

    Marls Niet meer actief


    Ik ben morgen 5 weken zwanger. Heb totaal geen buikpijn. Gister was het bruin. Vanochtend nog wel helder bloed bij afvegen. Heb echt niks raars gedaan, werd er gister ochtend mee wakker. Nu nog minimaal bruin. Het is echt afwachten. Maar zo slopend! Weet niet wat te doen.
     
  6. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ik ben zwanger en verlies mijn hele zwangerschap al bloed, helderrood, bruin, stolsels en bloedklonten. Ik heb een hematoom in mijn baarmoederwand. Moet rusten. Gelukkig niet dichtbij mijn kindje, hij/zij doet het verder super. Ik zou wel rustig aan doen als je bloedverlies hebt. Probeer niet van het ergste uit te gaan, veel vrouwen hebben te maken met bloedverlies in het begin van de zwangerschap. Veel succes verder❤️
     
  7. Marls

    Marls Niet meer actief

    Hoe ben jij de eerste weken doorgekomen?
    Ik wil graag positief blijven maar steeds als ik naar de wc ga zak ik weer door de grond :cry:
     
  8. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ja ik weet het is moeilijk. Eigenlijk heb ik niet echt advies. Je kan het niet loslaten helemaal niet in het begin.
    Toen ik de eerste keer bloed verloor zeiden ze het kan beide kanten opgaan. Vanaf toen wel twee weken elke dag getest en de streep werd alleen maar donkerder. Maarja dat levert ook stress op hoor dat testen. Probeer afleiding te zoeken, lezen, Netflix, ff op visite gaan zulke dingen. Kijk ik heb het al weken, ben er een beetje aan “gewend” voor zover dat kan maar de angst blijft, eigenlijk elke dag wel. Het is zwaar meid je moet er doorheen en je kunt alleen maar hopen dat het goed komt.
    Misschien is het bij jou nog van de innesteling en is het zo weer weg. Je bent nog kort zwanger.
     
  9. Marls

    Marls Niet meer actief

    Ja dat zeggen ze tegen mij ook. Het kan beide kanten op. Afwachten want je kan er niks aan doen.
    Nou dat afwachten is killing ik heb op t moment nergens zin in. Hoe graag ik het ook wil!

    Fijn dat het bij jou goed is zeg! Je weet de oorzaak ook. Verder kan het geen kwaad?
     
  10. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ja vreselijk he, ik kon t ook niet loslaten. Het is echt uitzitten!
     
  11. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Ja het is echt afwachten, ik hoop dat het goed komt voor je!
    Jawel het kan nog steeds misgaan door die bloeduitstorting. Daarom moet ik rusten:(
     
  12. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.811
    7.139
    113
    Vrouw
    Kan idd helaas 2 kanten op gaan :(
    Bij mij begon het met lichtroze alleen met afvegen. Werd helaas echt rood en ook bij plassen. Ik had totaal geen buikpijn. Mocht die dag komen voor een echo en daarop bleek ik een week minder ver te zijn dan ik zelf dacht (5+2 maar uitgaand van laatste menstruatie 6+3). Moest 1,5 week afwachten. In totaal ongeveer 4 dagen gebloed (te vergelijken met mijn menstruaties). De 2e echo was helaas niet goed. Vruchtje was al niet meer zichtbaar.

    Vk zei met de eerste echo tegen mij dat 50% van alle zwangeren bloedverlies heeft in de zwangerschap. En dat er zo vroeg in de zwangerschap gewoon echt niks van te zeggen is. Kan door zoveel dingen komen zei ze. Bloedvaatje, hoesten, niezen, seks, tillen. Maar ook 'zomaar' omdat alles veel beter doorbloed is.
    Heb je al contact gehad met een vk? Ik duim voor je dat het niks zegt en dat alles goed gaat ❤
     
  13. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ik heb ook bloedverlies gehad, wilde op den duur niet meer naar de wc en wilde geen wc papier met rood printje erop gebruiken! Ik ken de onzekerheid! Met 6 weken kloppend hartje maar hematoom precies boven 't vruchtje. 't kon oplossen, of eruit komen en 't vruchtje misschien meenemen. Man man man wat was ik bang.

    Hier is het goed gekomen (lichaam heeft hematoom opgeruimd) en kan ik aftellen!

    Bloedverlies komt vaker voor, en fijn is het nooit, maar het is zeker niet per definitie foute boel! Wanneer heb je echo?
     
  14. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat het goedgekomen is. Nog even en dan komt je kleintje al❤️
    Met hoeveel weken heeft jouw lichaam de hematoom zelf opgeruimd? Ik heb het namelijk ook maar bij mij ligt die ver onder het kindje, maar maakt het niet minder angstig. Heb jij ook echt goed gerust?
     
  15. Marls

    Marls Niet meer actief

    Helaas dames, voor mij is het de verkeerde kant op gegaan. Bedankt voor jullie reacties! Fijne zwangerschap voor jullie toegewenst.
     
  16. Mimi123

    Mimi123 Bekend lid

    2 aug 2019
    678
    389
    63
    Vrouw
    Och wat jammer meid. Sterkte en dikke knuffel❤️
     
  17. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    :( wat een naar bericht. Heel veel sterkte en knuffels:( hopelijk voor jou voorspoedig een goede zwangerschap maar vooral voor nu sterkte
     
  18. Marls

    Marls Niet meer actief

    Dank je❣
     
  19. Marls

    Marls Niet meer actief

    Dank je❣
     
  20. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Onee wat jammer!! Heel veel sterkte!!
     

Deel Deze Pagina