Zwanger maar onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Chaarx, 22 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaarx

    Chaarx Lid

    22 jan 2023
    7
    4
    3
    Vrouw
    Ik ben erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben natuurlijk super blij maar ook erg onzeker. Dit is ons eerste kindje.

    Vanaf mijn laatste menstruatie ben ik nu 4w+4d. (Nou heb ik geen ovulatietesten gebruikt dus weet ik niet precies wanneer mijn eisprong was) Alleen mijn clearblue gaf 1-2 aan… nou heb ik die wel gedaan met de tweede urine van de dag.

    ik heb ook dipsticks gedaan en volgens mij zie ik ze wel oplopen. Hoe gaan jullie om met die onzekerheid en angst?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. LuckieLeon

    LuckieLeon Nieuw lid

    22 jan 2023
    4
    1
    3
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd! Je dipstick tests zien er inderdaad goed oplopend uit.
    Ik ben nu 10w 5d zwanger van ons eerste kindje (tweede zwangerschap na vroege miskraam).

    Vgm is het bij clearblue zo dat 1-2 weken niet staat voor 1-2 weken zwangerschap maar volgens mij voor 4 weken, dit staat wel in het papiertje wat bij de test zit.

    Ik vind de onzekerheid ook heel lastig! Maar ik probeer mezelf te kalmeren door te zeggen dat ik bijvoorbeeld niet erge krampen heb (in het begin wel wat krampend gevoel maar wat minder dan menstruatie krampen). Dat helpt me wat te relativeren. Ik hoop dat je er ook wat van kan genieten!
     
  3. Chaarx

    Chaarx Lid

    22 jan 2023
    7
    4
    3
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie! Jij ook nog gefeliciteerd ☺️Ik heb af en toe wel krampen. Ongeveer hetzelfde als menstruatie pijn maar die komen en gaan gedurende de dag.

    Het is idd maar afwachten maar die onzekerheid is zo vervelend..
     
  4. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.205
    3.916
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd, je testjes zien er mooi uit.
    Krampen zijn heel normaal. Ik heb ze soms erg heftig, nu nog af en toe, en ben toch al 18+4 vandaag :)
    Een zwangerschap is altijd spannend… probeer er van te genieten, je bent nu zwanger! Niemand weet wat de toekomst brengt. ❤️
     
  5. Chaarx

    Chaarx Lid

    22 jan 2023
    7
    4
    3
    Vrouw
    Fijn om te horen dat de krampen er inderdaad bij horen! Ik ga er maar van genieten dat ik zwanger ben! Bedankt voor je lieve reactie doet mij een hoop goed.☺️
     
    Suzi98 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina