Zwanger, maar zo bang..

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Ananas13, 9 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Ik heb net deze test in handen, maar ik voel me helemaal niet zwanger! Afgelopen maand had ik alle kwaaltjes, en toen die verdwenen kreeg ik een miskraam.. Nu voel ik niks.. Geen zere borsten, niks.. Ik ben zo blij dat het ons zo snel alweer gegund is, en dat terwijl ik een pcos geschiedenis heb! Maar ben ook zo bang.. :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

    belliebel, nony en Popje2015 vinden dit leuk.
  2. Popje2015

    Popje2015 Actief lid

    22 sep 2016
    201
    135
    43
    NULL
    NULL
    Wat spannend Ananas13.
    Maar ik zie een mooie test!! Gefeliciteerd Kwaaltjes zegt echt niks. Waren bij al mijn zwangerschappen weer anders en begonnen sowieso pas met zo'n 5wkn. Eerste zwangerschap mij ook totaal niet zwanger gevoelt.

    Ik hoop heeeeeeel hard dat het je deze keer gegund is.
    Het blijft gewoon onwijs spannend en de komende weken zijn gewoon slopend.
     
  3. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.342
    3.628
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Ik herken je angst. Hier ook zwanger kort na miskraam dmv IVF. De eerste weken vond ik ook verschrikkelijk eng. Bang dat het weer mis zou gaan. Meer dan afwachten kan je niet doen, maar eventueel een vroege echo plannen? Sterkte met afwachten! Ik duim dan deze lekker blijft zitten.
     
  4. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dankjewel voor jullie reactie!

    Ik ga maandag de vk bellen, daar ben ik 2 weken geleden geweest voor controle na de miskraam en om te kijken of er al een eitje aan het groeien was!

    Het is ook nog niet echt geland dat het zo snel alweer gelukt is! Vanavond mn vriend maar verrassen!:D
     
    Popje2015 vindt dit leuk.
  5. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik begrijp je angst heel goed, bij ons is het poging vijf in een jaar. Ik probeer positief te denken en te bedenken dat ik er geen invloed op heb. Ik kan niets anders doen dan gezond eten, weinig stressen en gezond te leven. Het is bij ons wel de laatste poging. Mocht het weer misgaan is voor ons het derde kindje van de baan.
     
  6. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Jeetje, dat is heftig zeg!! Ik hoop dat het goed gaat voor jullie!
     
  7. Joel1981

    Joel1981 Niet meer actief

    Wij ook, maar dat hoop ik ook voor jullie. Je kunt niets doen dan afwachten. Het klinkt zo cliché....:)
     
  8. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Heftig en snap zeker je angst.
    Nu ben je gewoon zwanger. Gefeliciteerd!

    Als straks die angst een beetje voorbij is, omarm je het feit dat je geen klachten hebt. ;)
     
  9. Jolicoeur

    Jolicoeur Fanatiek lid

    5 nov 2017
    2.844
    2.524
    113
    Vrouw
    Ik begrijp je angst helemaal. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen voelde ik van alles en die gingen fout, terwijl bij mijn laatste zwangerschap helemaal niks voelde tot verder in de zwangerschap en nu een prachtige dochter.
     
  10. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat je weer zwanger bent @Ananas13 ! Ik had ook amper kwaaltjes en tot nu toe gaat alles goed. Het kan dus wel. Ik hoop op een mooie zwangerschap en een gezond kindje voor jou! ❤️
     
  11. Ananas13

    Ananas13 Fanatiek lid

    8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Dankjewel!!❤️ Ja echt niet verwacht!:D Fijn dat alles goed gaat bij jou!
     
  12. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
    Ananas13 vindt dit leuk.
  13. Meissie1001

    Meissie1001 Fanatiek lid

    6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Na een miskraam (Of meerdere) wordt het nooit meer zorgeloos zwanger zijn.

    Ik heb zwangerschappen gehad mét symptomen die goed en slecht afliepen. Ik heb zwangerschappen gehad zonder kwaaltjes die goed en slecht afliepen...

    Zegt dus echt helemaal niks...

    Sterkte en gefeliciteerd
     
    Ananas13 vindt dit leuk.
  14. butterfly22

    butterfly22 Bekend lid

    9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ook voor mij heel herkenbaar. Ik heb 18 november een miskraam gehad en heb gister weer positief getest. Ik probeer me er ook niet te druk om te maken, omdat ik het idd niet zelf in de hand heb. Maar dat is toch wel een dingetje hoor.
    Heb nu ook nergens last van, alleen iets vaker plassen
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina