Zwanger maar zoooo onzeker

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door trude, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trude

    trude Lid

    24 aug 2008
    8
    0
    0
    lieve mensen,

    In maart van dit jaar heb ik een miskraam gehad in de 7e week!
    Afgelopen woensdag hebben wij ontdekt dat ik weer zwanger ben; nu dus 4 weken en 2 dagen...het is ongelovelijk, ik ben heel blij, maar ook zooooo onzeker, ik word helemaal gek van mezelf.

    Sinds vanmorgen heb ik namelijk helemaal geen gevoelige borsten meer (tot gisteren nog wel) en ik kon gisteren ook niet in slaap komen...zoveel energie (je hoort toch moe te zijn?)

    Herkent iemand dit?

    liefs Trude
     
  2. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hoi Trude,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Maak je niet te druk. Ik ben inmiddels 14w2d zwanger en ik zat me dezelfde onzekerheden als jij nu. Je lichaam zal iedere dag anders aanvoelen. De ene dag voelen je borsten beter als de andere. Het kan maar zo zijn dat morgen je borsten weer ontzettend pijnlijk zijn. Nu met 14weken zwangerschap kan ik pas zeggen dat alles een beetje normaal aanvoelt.
    Maak je niet te druk en geniet er van! Want ondanks dat het niet de meest fijne tijd is de eerste 12weken, het is even bijzonder als de weken die volgen!

    Liefs
    Karina
     
  3. trude

    trude Lid

    24 aug 2008
    8
    0
    0
    wat een lieve reactie. Fijn om te horen dat jij dezelfde onzekerheden had. en natuurlijk gefeliciteerd! Wanneer heb jij de eerste echo gehad?
     
  4. Karina82

    Karina82 Bekend lid

    9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hallo Trude,

    Ik heb mijn eerste echo gehad bij 10w4d. Was heel bijzonder en heel emotioneel. Toch iets aparts dat er zo'n klein wondertje in je groeit. A.s. dinsdag ga ik pas voor de tweede keer naar de verloskundige.

    Mocht je onzekerheden heb mag je me altijd een pb'tje sturen, ik heb er erg veel aan gehad dat ik bij iemand terecht kon met al mijn onzekerheden, zeker in het begin. Maar dat kun je ook altijd bij de verloskundige natuurlijk. Het is maar net waar je je fijn bij voelt.

    Liefs
    Karina
     
  5. Bia74

    Bia74 Bekend lid

    24 jun 2008
    634
    0
    0
    Gefeliciteerd Trude! Hou moed! ;)
     
  6. wolly

    wolly Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap, probeer te genieten.

    Die onzekerheden zijn heel normaal.
    De kwaaltjes kunnen ineens komen maar ook zo weer verdwijnen.
    Probeer je niet druk te maken, en probeer te genieten.

    Liefs wolly :)
     
  7. lila07

    lila07 Actief lid

    29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Alhoewel ik al een probleemloze eerste zwangerschap achter de rug heb, heb ik ook nu constant twijfels. Is dus volledig normaal en ik kan het na jouw eerdere miskraam zeker nog meer begrijpen. Maar laten we het best hopen hé :)
    Proficiat en probeer wat te genieten!
     
  8. astudent73

    14 okt 2007
    17
    0
    0
    hi,

    van harte met je zwangerschap..ik heb ook 2 miskramen gehad en ben nu weer zwanger ben ik gister achtergekomen.ik ben ook onzeker en gestrest maar hopen dat het deze keer goed komt.mijn 1ste miskraam was augustus 2007 en 2de februari 2008 en nu weer zw3anger ik wil die elende niet weer meemaken en hoop ik het voor niemand zo..

    maar blijven hopen dat het goed zou komen..
    eerlijk gezegd ik kan niet blij zijn tot dat ik de eerste echo heb gehad ..want ik heb elke keer tehoren gekregn bij de eerste echo dat het al een tijde niet deed..dus geen leuke echos gehad ...


    ik laat het nog weten...
     
  9. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
     
  10. Dag Trude,

    ik heb precies hetzelfde meegemaakt.
    In februari heb ik mijn eerste miskraam gehad en ben nu inmiddels 6 weken zwanger. Ik heb deze week de dokter proberen te bellen maar hij was op vakantie! Van alle weken in het jaar moet hij juist deze week op vakantie!
    In ieder geval.... we moeten er gewoon vanuit gaan dat alles goed is toch?

    Heb je al een afspraak voor een echo gemaakt of nog niet?
     
  11. trude

    trude Lid

    24 aug 2008
    8
    0
    0
    ja, ik heb maandag aanstaande mijn eerste echo. Ben dan pas 5,5 weken zwanger, maar toch fijn dat er naar gekeken wordt...

    succes!
     
  12. malka

    malka Bekend lid

    30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hoi Trude,


    ben zelf ook erg onzeker.. En sommige verhalen die ik lees helpen daar niet echt bij... Ik probeer het maar los te laten, je kunt er zelf toch niks aan doen. Im hoop dat het allemaal goed met je gaat en dat de echo je morgen rust geeft! Die onzekerheid zal er allemaal wel bij horen!
     
  13. Nou, veel succes morgen! Ik zal voor je duimen en laat even weten hoe het was ;)

    Ik ga morgen de dokter bellen om een afspraak te maken voor een echo.

    Ben benieuwd, want ik ben woensdag al weer 7 weken zwanger!
     
  14. Joeybb

    Joeybb Lid

    27 aug 2008
    6
    0
    0
    Sportinstructrice
    Rotterdam
    Hallo ! Ik ben als het goed is nu in de 9e week en uiteraard voel ik me op bepaalde momenten heel onzeker. Op 10/09/08 voor het eerst naar de VK en hopelijk dan gerust, maar ik geniet wel en dat is heel belangrijk! Fijn dat hier zoveel lieve reacties te lezen zijn.
     
  15. Cars

    Cars Fanatiek lid

    1 dec 2006
    3.207
    0
    0
    Juffie
    Friesland
    Super, gefeliciteerd :D
     
  16. Remmar

    Remmar VIP lid

    25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd! Spannend hoor! Houd moed!
     
  17. yinte

    yinte Fanatiek lid

    28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    gefeliciteerd! ik begrijp je angst wel hoor. ik weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben en ik heb het ook wel een beetje. toch probeer ik bij mezelf te denken als het misgaat dan is het voor het bestwil van het kindje in wording. dan was er iets niet goed mee en dat stelt me wel enigzinds gerust.

    ik lees dat jullie allemaal meteen een afpsraak met een verloskundige en voor echo maken? kan je dat zomaar doen of moet daar medische grondslag voor zijn voor zo'n echo? en hoelang zal ik dan nog wachten om mijn arts te bellen? ik vind het nog zo ongelooflijk het moet nog wat doordringen denk ik.

    fijne dag allemaal groetjes yinte
     
  18. malka

    malka Bekend lid

    30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hoi yinthe,

    een dag na het ontdekken heb ik de huisarts gebeld, en een afspraak gemaakt voor een paar dagen later. Heb inmiddels ook een verloskundige gebeld en een afspraak gemaakt. Heb de afspraak pas over 6 weken, maar dan staat ie in ieder geval!
     
  19. trude

    trude Lid

    24 aug 2008
    8
    0
    0
    Hoi!

    Ik heb inmiddels gisteren mijn eerste echo gehad met 5,5 weken en alles zag er goed uit. Volgende week weer een echo en dan maar hopen dat er hartactie te zien is!

    Ik ben heel erg opgelucht en kan niet meer om mijn zwangerschap heen gelukkig! Inmiddels beginnen de eerste tekenen ook aardig op te spelen (mijn borsten doen zo'n pijn, maar ja, ze kunnen mij geen pijn genoeg doen!)

    liefs
     
  20. Hoi Trude!

    Ik ben blij om te horen dat alles goed was bij de echo!
    Ik zelf heb maandag de dokter gebeld en ik mag pas volgende week woensdag komen :( het duurt nog zooooo lang! Pfffffffff

    Groetjes!
    Soumaya
     

Deel Deze Pagina