Zwanger na 2 miskramen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukdegraaf, 20 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukdegraaf

    ukdegraaf Nieuw lid

    20 sep 2005
    3
    0
    0
    Moeder
    Zwolle
    Hallo ik ben Carla en bijna 26 jaar oud,

    Ik heb een gezonde zoon van net 2 jaar: Thomas. Vorig jaar augustus heb ik met 6 weken een miskraam gehad, en afgelopen maart ook één.

    Nu ben ik weer zwanger, en natuurlijk ook angstig dat het weer misgaat. Alhoewel ik vorig jaar wist dat het niet goed zat (onbewust) had ik nu een heel positief gevoel. Tot gister eigenlijk. Volgende week mag ik voor een echo dan ben ik 8 weken en ik vind het heel spannend. Ik zou graag verhalen horen van mensen die ook een kindje hebben, toen miskramen hebben gehad en uiteindelijk ook weer een goed zwangerschap.

    Herkent iemand dit?
     
  2. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    welkom en gefeliciteerd


    heb in maart 2003 een mk gehad en eind september 2003 kwam ik er achter dat ik weer zwanger was en dat is helemaal goed gegaan
     
  3. anita22v

    anita22v Actief lid

    22 aug 2005
    271
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    heerlen
    hoi hoi

    ik heb in december 2002 een miskraam gehad bij een zwangerschap van 6 weken. goed 2 maanden later was ik weer zwanger en is gelukkig helemaal goed verlopen en kreeg een gezonde dochter ik was dus een gelukkige moeder van een zoon en een dochter . in april dit jaar ben ik weer zwanger geraakt en kreeg na 8 weken zwangerschap bloed verlies helemaal in paniek natuurlijk heb die bloedingen ruim tot de 16 weken gehad ,maar ben nog altijd zwanger van zoals we tot nu toe weten een gezonde tweeling.

    ik zou zeggen ik weet dat het moeilijk is maar probeer vooral te genieten van je zwangerschap.....
    sterkte.....

    groetjes anita
     
  4. ukdegraaf

    ukdegraaf Nieuw lid

    20 sep 2005
    3
    0
    0
    Moeder
    Zwolle
    Heel erg bedankt allebei, onbewust denk ik dat na 2 miskramen het niet meer kan lukken ofzo. Maar ik ben de heledag goed misselijk dus zal wel goed zitten toch. Gelukkig mag ik volgende week voor een echo en ga er gewoon van uit dat het goed is.

    Thnxxxxx

    Liefs
    Carla
     
  5. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Veel sterkte meid, ik kan me goed voorstellen dat de angst er goed in zit.
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Sterkte, liefs
     

Deel Deze Pagina