Ooooh, ben zo blij voor je. Heb er helemaal kriebels van in mijn buik Wat een mooie test Echt zo fijn, hopelijk blijft dat kleine wondertje 9 maanden veilig bij je.
Dank jullie voor de lieve woorden... vind het zo verschrikkelijk onwerkelijk. vanmorgen een CB digitaal met indicator gedaan, man man wat was dat spannend en wat was ik bang dat er toch stiekem niet zwanger in beeld zou komen.... Maar het tegendeel gelukkig!
Haha muts, ik snap heel goed wat je bedoeld, maar je bent gewoon hartstikke zwanger! Kwam jij nog langs??? Ik kan niet typen met die rot telefoon...... Dus als je het even via pb of fb doet .
duidelijker kan niet hoor Meid, ga het maar geloven.... je bent hardstikke ZWANGER!!!!!! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Ik heb net gekeken op de link van 'mijn verhaal' en het is een hele rit wat jullie hebben doorlopen zeg! Erg goed nieuws dus. GENIET ERVAN!
Meiden super bedankt voor alle lieve woorden Was gisteren heel bang in eens niet meer zwanger te zijn doordat ik in het geheel zo weinig klachten heb... Dus gister avond nog ff een testje gedaan en deze was gelukkig echt knal positief Op naar de echo komende donderdag dus! @Ikke: Idd we kennen elkaar nog uit het LEO topic! Dat is al lang geleden! Zie dat jullie wondertje alweer rap richting de 2 jaar gaat! Dat gaat snel!