Zwanger na 4 jaar en 7 maanden

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Noukstertje, 12 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukstertje

    5 feb 2023
    8
    2
    3
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Na een ziekenhuistraject van 4 jaar en 7 maanden had ik vorige week eindelijk een positieve zwangerschapstest in handen.
    Heel onwerkelijk en bizar.

    Nu heb ik 2 dagen terug een bloeding gehad. Ik heb de avond daarvoor gesport en wellicht wel iets te fanatiek.

    De arts was bang dat het een miskraam zou worden. Gelukkig is dit niet het geval.

    Nu merk ik wel dat ik niet veel meer durf te doen. Ik durf geen risico te lopen.
    Ik ben toch wel onzeker en wat angstig om dit te verliezen.

    Hebben jullie tips of herkennen jullie dit?

    Liefs!
     
  2. bluedrake

    bluedrake Fanatiek lid

    1 aug 2018
    3.658
    4.038
    113
    Vrouw
    Allereerst van harte gefeliciteerd!

    Ik heb meerdere bloedingen gehad, zelfs zeer heftig en alles gaat goed. Tegen een miskraam kan je niks doen, mocht nu dit zo zijn.

    Begrijp heel goed je angst, alleen dit zal in de gehele zwangerschap af en toe voorkomen. Bij de eerste kon ik het ook niet begrijpen dat we na 3 jaar een kindje verwachtte, dat moest wel mis gaan.

    Uiteindelijk hebben we een gezonde zoon!

    Probeer wat afleiding te zoeken, en geniet vooral van het mooie nieuws, hoe lastig ook.
     
  3. Noukstertje

    5 feb 2023
    8
    2
    3
    Vrouw
    Ja dankjewel! Het voelt nog zo onwerkelijk! Je denkt na zo'n lange tijd dat het gewoon niet meer gaat gebeuren
    Wat fijn om te horen dat jullie na 3 jaar ook een gezond zoontje hebben gehad. Dankjewel voor je reactie. Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die angsten heeft
     

Deel Deze Pagina