zwanger na een overleden kindje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door cis1, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Dag lieve meiden,

    Ik wil graag mijn verhaal kwijt.
    Vorig jaar november ben ik mijn zoontje mitchel verloren met 16 maanden.
    ik heb nog een zoontje freek van 3 jaar.
    Voor freek vinden we dit vreselijk voor ons ook natuurlijk maar freek staat bij ons op de eerste plaats.
    Mijn man en ik wilden graag nog voor een derde kindje gaan maar wel direct al omdat ik er niet jonger op word ben nu 33 jaar.
    Na mitchel had mijn man zich laten steriliseren omdat wij 2 kerngezonde boy's hadden.
    We hebben overlegt met de huisarts en die zei gelijk dat moeten jullie doen als jullie beiden dat willen.
    1 april is mijn man geholpen en heeft een herstel sterilisatie gehad.
    Onze familie vond dit wel een fijne gedachten voor ons maar onbekende roepen snel een kindje is niet vervangbaar terwijl wij het ook niet zo zien wij denken onze zoon kan nog een speelkameraadje krijgen misschien en is later als wij er niet meer zijn niet alleen maar heeft dan nog een broer of zus om op terug te vallen als het zou moeten,is toch een gezonde gedachte lijkt mij.

    wij zijn bij peter van der hurk geweest in juni van het zesde zintuig en daar Kregen wij te horen dat mitchel het goed vond als zijn broertje in zijn bedje zou slapen en ik was ook gelijk die maand zwanger,wij hadden nog niet eens de uitslag van het ziekenhuis.
    We stonden natuurlijk perplex dat zoiets nu misschien voorspeld is dat onze overleden zoon ons dus een teken van goedkeurig geeft ik ben nu bijna 9 weken zwanger en voel me verder heel erg goed maar ben toch ook heel benieuwd of het nu dus weer een zoontje zal gaan worden.

    Zijn er meer mensen die dit kennen of zoiets hebben meegemaakt?

    Want andere mensen zeggen ik geloof niet in paranormaal maar hier gebeuren wel meer mooie dingen niks engs of geks verder.

    Liefs mama cis
     
  2. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ik heb er zelf, gelukkig, geen ervaring mee, maar wat een verhaal zeg. Ik vind de reactie van onbekenden ook ronduit onbeschoft!

    Ik wil je heel veel sterkte wensen met jullie verlies en feliciteren met jullie nieuwe wonder! Zou wel heel bijzonder zijn als het weer een jongen blijkt te zijn, dan heeft jullie kleine Mitchel het mooi bij het rechte eind gehad!

    Mag ik vragen wat er gebeurd is met Mitchel*?
     
  3. 4days

    4days Niet meer actief

    NATUURLIJK is een kindje niet vervangbaar, maar dat is toch ook helemaal niet wat jullie willen?! Wat onbeschoft dat mensen dat beweren! Nee, ik vind dat een 3e kindje volledig los staat van jullie overleden zoontje. Dat jullie een broertje of zusje voor jullie oudste zoontje willen vind ik juist heel logisch en normaal. En dat wil zeker niet zeggen dat jullie het andere zoontje dan vergeten, dat kan helemaal niet. Wel mooi dat hij jullie heeft laten weten dat hij het niet erg vindt. :) Dus gewoon lekker jullie eigen gevoel volgen en niet luisteren naar belachelijke opmerkingen, die mensen weten gewoon niet waar ze het over hebben.
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    lieve cis
    ik was ook bij de show van peter toen jullie verhaal kwam
    wat ingrijpend verhaal zeg..
    en dan idd dat hij toestemming gaf dat zijn broer in zijn bed mag slapen.
    wat mooi dat je nu zwanger bent, hopelijk gaat alles goed.
    ik denk ook wel dat mitchel eraan meegeholpen heeft.

    jullie aankomend kindje zal mitchel niet vervangen.

    ik heb zelf 3 jaar geleden een zoontje verloren, ondertussen een zoontje bijgekregen, heb toen zelf ook van een paranormaal iemand te horen gekregen dat Tygo* even afstand van ons had genomen zodat wij weer open stonden voor een broertje of zusje, en toen ben ik idd zwanger geraakt.
    ik geloof er wel in.
    heb afgelopen maandag een prive reading gehad van peter.
    is ook heel mooi, en indrukwekkend.

    heel veel sterkte meid, mitchel zal voor altijd jullie 2e zoon zijn.
     
  5. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    GGGGGGRRRRRRRRRRRRR :x! Hoe ontzettend debiel kunnen sommige mensen toch reageren. Een volgend kindje is op geen enkele manier een vervanging voor een kindje wat is overleden.... Dat weten jullie beter dan wie dan ook. Ik vind dat zoiets onbeschofts om te zeggen of te beweren.

    Wat fijn dat jullie inmiddes weer zwanger zijn! En wat goed om te horen dat Mitchel het oké vindt!
    Ik wens jullie veel sterkte en vooral ook geluk met jullie kleine ukje!
     
  6. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo Caruli en andere lieve dames.

    Ik las je berichtje en de tranen stonden in mijn ogen,
    wat fijn dat je erbij was eindelijk iemand die het ook echt geloven kan.bedankt.
    Ik zou graag een prive reading willen van Peter maar ik zou niet weten waar of hoe ik hem berijken kan.
    zou je mij een prive bericht willen sturen met hoe ik hem benaderen kan?
    Ik weet bijna wel zeker dat Mitchel ervoor gezorgt heeft want ik wist daar nog niet eens dat ik zwanger was een dag of 10 later pas maar ik zat in de show toen wel de innesteling plaats moest vinden en ik had drie dagen pijn in buik en had wel een vermoeden.
    Ik zei ook nog zo verbaast dat zijn broer te groot was voor zijn bedje en toen zei hij wat en we weten allebei niet meer wat jammer genoeg.we hebben van alles gehoord en alles klopte van wat hij zei.
    Een week later waren we bij derik oglivie en dat was totaal anders Peter was veel mooier dat was veel meer prive.en bij derik was het meer een show maar geen mooie readings gehoord.

    Er was ook iemand hier die me vroeg hoe Mitchel is overleden en ik heb haar een prive bericht gestuurd omdat daar ook zoveel oordelen over gegeven worden en durf het niet zo te plaatsten maar diep in mijn hart had ik het liever wel gedaan,omdat daar ook meer mensen mee zitten die dat overkomen is en er bijna met niemand over kunnen praten omdat ze gelijk een oordeel klaar hebben.Mensen denken idd niet na.

    Ik wil ook even de andere dames bedanken voor de reactie's er zijn toch nog andere mensen die je steunen ook al ken je ze niet ik voel me een heel stuk beter nu.
     
  7. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey meid
    ik veroordeel je niet hoor, je had het in de show een beetje vertelt.
    ik vond het een hele mooie reading van peter
    ik vind het knap dat hij dat kan, tis toch een pijnlijk onderwerp.
    was aan de ene kant wel blij dat hij mij er niet uit had gekozen,
    een prive reading is intiem, mag je maar 1 persoon meenemen.
    is gewoon eng hoeveel die man kan vertellen.
    ik zal je straks wel even een pbtje sturen.
    ps ik zat vooraan op de eerste rijd het tekenbord stond precies voor mij ;)
    zat mooi steeds naar de rug van peter te kijken als hij voor het bord stond ;)
     
  8. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi Caruli,

    Ik zou zo niet weten wie je bent.helaas
    Ik herken alleen de mensen die bij me zaten in de buurd en een mevrouw die tegen me zei toen ik zijn schoentje neergezet had van een schoen op tafel brengt armoe nou ons niet die dag hahahaha.
    Ik ben wel blij dat we een reading gehad hebben ik zou terleurgesteld zijn geweest als het niet zo was denk ik,ik ben wel blij dat wij niet te horen kregen zoals die andere mevrouw van dat kindje dat er binnen twee jaar nog iemand zou gaan,ik zou doodangste hebben gehad voor freekje denk ik.
    Jammer dat hij niet bij je thuis komt want ik had graag geweten of mitchel hier bij ons is.
    wij hebben namelijk een lampje gekocht na zijn overlijden en die brand uit zichzelf ivm storing hebben we er nog een bijgehaald en die doet het ook dus dat vonden we heel appart vandaar ook dat we naar peter wilden maar helaas zei hij niks over het lampje,de lampjes doen het ook maar aan een kant van de woonkamer waar mitchel overleden is vreemd he?
    afgelopen 2 dagen deed het lampje niks meer tot ik gisteren met een wiegje thuis kwam en hij ging spontaan aan en is nog niet uitgeweest.Voor ons is mitchel echt hier en hoop dat hij het goed heeft zo want eigenlijk horen ze verder te gaan en daarom had ik liever iemand thuis gehad.
    Dat hij een engel bij zich heeft dat kan ook zeker wel kloppen want die had hij al toen hij nog leefde ik heb namelijk een foto van de kinderen en dan zie je achter alleen mitchel een kleur in de vorm van vleugels en dat blijkt de kleur van de engelen te zijn.als ik die foto niet had kon i9k dat waarschijlijk niet geloven maar nu wel en omdat de rest ook klopt ik sta nog paf hoor als ik er zo over schrijf en over na denk.
    Ik ben blij dat ik op deze site kwam door mijn zwangerschap leer nu een hoop mensen kennen.

    Groetjes mama cis
     
  9. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hoi Cis,

    fijn om te horen dat je zowel van Peter als van onze reacties steun hebt ervaren. Ik kan me voorstellen dat het ergens rust geeft als een paranormaal iemand je dingen kan vertellen die hij niet kan weten over jullie of over Mitchel.

    En weet wel dat hier in de vlindertuin er echt weinig mensen zijn die je zullen veroordelen naar aanleiding van jouw verhaal over het overlijden van Mitchel!! Dus mocht je je verhaal ooit nog kwijt willen, hier kan dat. Of je stuurt gewoon pb´tjes! Dat kan ook altijd!

    Heel veel sterkte en ik hoop dat je met ons mee blijft kletsen!

    Liefs,
    Evelien
     
  10. me24

    me24 Actief lid

    9 mei 2007
    121
    0
    0
    Haarlem
    Zou iemand mij ook wat meer info over Peter kunnen PB-en (ik neem aan dat je dat niet hier openbaar mag maken). Een site of mailadres etc. Ben al een tijd opzoek naar iemand die "echt" is, maar vertrouw het allemaal niet zo wat ik op internet tegen kom. Jullie verhaal klinkt toch wel safe.
    Alvast hartelijk dank.
     
  11. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Cis, het is toch normaal dat jullie een gezin met 2 gezonde, levende kinderen willen? Jullie zoontje is overleden en dat is erg genoeg. Jullie vergeten hem nooit, net zoals wij ons overleden dochtertje niet zullen vergeten. Maar je wil zelf graag nog een zoontje of dochtertje om voor te zorgen en ook een levend broertje of zusje voor jullie oudste zoon. Normaal toch? Fijn dat je zo snel zwanger bent geworden van jullie derde kindje. Hopelijk blijft het goed verlopen! Ik wens je veel sterkte toe met het verlies van jullie zoon en ook een gezonde zwangerschap en een mooi, gezond kindje in jullie armen.
     
  12. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wie info wil over Peter, kan mij een pbtje sturen ;)
     
  13. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo allemaal,

    Ik heb even niet kunnen reageren omdat we het weekend naar de camping waren,
    even weg van alles.
    me24 het is zeker de moeiete waard om eens naar peter te gaan,er was daar een mevrouw die er niet in geloofde en die kreeg als laatste een reading, nu is ze vast overtuigt net als mijn man en ik.er is zoveel meer tussen hemel en aarde als wij weten.
    Als ik de 20 weken echo haal en weet wat het word dan laat ik het weten aan jullie want peter kreeg door een zoon.
    Maar niet verder vertellen dan he? hahahaha
    Caruli graag zou ik die info willen van peter,ik zag jou mitchell met zonnebril op en het is net onze mitchel echt vreemd,zonder bril lijkt hij helemaal niet op onze mitchel.
    ik ga weer even verder film kijken die is erg mooi.

    liefs mama cis
     
  14. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee meid, hopelijk vind je de foto niet aanstootgevend...
    ik kreeg ook even de kriebels toen ik jou verhaal las met de naam Mitchel
    ik heb ook het gevoel dat je een jongen gaat krijgen.. ben benieuwd.
    dikke knuffel!
     
  15. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hey Caruli,

    Ik vind de foto super,lekker laten staan.
    iedereen heeft dat wel eens dat hun kind op de jouwe lijkt of zo.
    Toen mitchel overleden was en een agente hier was en ze mitchel zag begon ze spontaan te huilen en liep naar buiten,
    onze zoon leek op die van haar dus daar doe je niks aan.

    Mijn buik groeit er hard ik heb eens gekeken wat voor cm mijn buik bij mitchel was en die was met tien weken 88 cm nu ben ik 8 weken en al 87 cm,dit word een flinke toeter,volgende week donderdag krijg ik eerste echo en ben heel benieuwd.

    Freekje is nu bij mijn ma want ik heb vanmorgen gewerkt en ga nu even lekker op bed liggen,pppfff heb er ook wel ff zin in.
    Vanavond komt moeders voor moeders ben benieuwd of er na 3 jaar wat veranderd is want bij freekje deed ik ook mee aan moeders voor moeders.

    groetjes mama cis
     
  16. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hoi hoi,

    Ben ik weer.
    Er zijn niet veel mensen die hier op reageren,
    Misschien praten ze in een andere room meer over overleden kindjes en dat ze nu weer zwanger zijn.
    Volgende week donderdag mag ik eindelijk naar de verloskundige en
    krijgen we de kleine te zien.
    Alles is verder al geregeld zoals kraamzorg.
    Ik voel me niet helemaal happy heb een ontiegelijke zere keel
    ik ga zo maar een een tymsiroop nemen.

    Gisteren was er wat aan de hand zeg.

    ik kreeg bericht over het zaad van mijn man uit het ziekenhuis en er stond in de brief:

    dat de sterilisatie goed was geslaagd en dat hij nu onvruchtbaar is hahahaha wat een grap zeg hij heeft nooit zaad ingeleverd na de sterilsatie,wel na de herstel sterilisatie en daar weten we nog niks van.

    Ik had al kontakt gehad met een mevr van die afdeling en die heeft ons ook een beetje stiekem op de hoogte gehouden met de operatie en zo en dat we snel aan de beurd zouden zijn en heb dit gemailt naar haar.

    ze zei dat dit een grote fout is en dat we de brief weg konden doen.
    En dat ze alles uit ging zoeken.
    Ze is enorm blij voor ons dat we zwanger zijn nu,leuk is dat zeg hoe mensen kunnen reageren terwijl je ze niet eens kent.

    Caruli ik heb van jou nog niks gehoort over peter dus ik vraag je nog maar een x of je wat info hebt voor ons?alvast bedankt.

    Liefs cis
     
  17. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Hee!!

    Toch zijn er wel een aantal ladies die hetzelfde willen of hebben meegemaakt hoor, dus gewoon lekker blijven schrijven!!

    Wat een ontzettend suffe actie weer van het ziekenhuis! Toch wel slordig hoe dat soort dingen soms kunnen gebeuren!!!

    Leuk dat je binnenkort naar de verloskundige mag! En wat fijn dat je
    jullie kleintje dan ook te zien krijgen, spannend!

    Groetjes!!!
     
  18. misstiana

    misstiana Fanatiek lid

    13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    cis1: Wat een stomme reacties van andere mensen. Ik wou je via deze weg condoleren met het verlies van je zoontje. Woorden schieten te kort.

    En van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.

    Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ik hoop dat jet het een plekje kan geven. Het lijkt mij zo moeilijk om vreugde en verdriet door elkaar mee te maken. Sterkte!
     
  19. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo meiden,

    Het valt me heel zwaar maar er zijn toch een aantal meiden die willen weten hoe mijn kleine ventje gegaan is dus ga ik toch maar mijn verhaal hier van me afschrijven.

    11-11-2009 woensdag ochtend heb ik mijn kindjes uit bed gehaald freek toen 2 en mitchel 1, op freek zijn kamer hangt een vouwgordijn en die hinh naar beneden ik had zo iets van laat maar naar beneden want tussen de middag gaan ze toch even slapen.

    tegen kwart voor twaalf vraag ik of ze even samen boven willen spelen wat ze vaak deden voor het slapen gaan even een half uurtje gek doen samen wat altijd heel goed ging.

    mitchel stond al bij de deur te springen van ja dat wil ik wel.
    dat was de laatste keer dat ik hem de trap op zag klimmen

    ze waren boeven en ik denk dan laat ik vast snel de hondjes uit en pak ik gelijk de babyfoon uit de garage die mijn man de vorige avond vergeten was terug te zetten.

    hondjes uit laten dat is hier 5 minuten werk en echt niet langer het veld ligt naast het huis.ik kom terug en kan de garage niet in dus ik denk dan zet ik de kamer deur benden wel open dan hoor ik ze ook.
    dat was dus ook zo ik hoorde ze samen lachen en spelen.

    toen wilden ik de kachel aanmaken maar die sloeg niet aan,dus ik naar zolder toe om te kijken of de gijzer uit was,
    ik loop langs de kamer van de kids en oww was ik toen maar even gaan kijken.

    ik naar zolder en maak die kachel aan loop naar de douche om te kijken of hij warm word en ja hoor hij staat aan.

    ik loop heel blij naar de kids en zeg daar is mama en schrik me dood.
    ik begin te gillen en te schreuwen naar mitchel,freekje schrok zich dood en begon ook te gillen.

    mitchel had het gordijn van de vensterbank afgehaald en een koord wat er in verwerkt zit eruit gehaald,dus niet het koord waarmee je hem omlaag en omhoog doet.
    hij hing erin met zijn nek en lag mischien 5 cm boven de vloer,met zijn borst en benen op de grond.

    ik ben gelijk gaan reanimeren en mond op mond beademing gaan doen todat hij begon te spugen.
    toen had ik hoop en dacht snel naar beneden naar de telefoon en laat freek zo achter ik kon niks anders want de tijd was nu alles.

    ik bel 112 en binnen 10 minuten waren ze er van de politie.
    4 man die gelijk mitchel gingen helpen.
    toen zei een agente is er soms nog een kindje ik zei ja die is boven.
    en dat meisje ging gelijk naar freek toe.

    kort daarop kwamen ze van het ziekenhuis met de ziekenwagen ,moter en de trauma heli voor als we met spoed naar het ziekenhuis moesten in utrecht. waar mijn man die dag ook aan het werk was in utrecht dan.

    toen zei een agente kun je iemand bellen die dan op freek past als wij zo weg moeten en ik bel mijn pa en ma.
    binnen 5 minuten waren die er en kregen de schrik van hun leven ja de hele buurd stond voor de deur en zoveel politie en ambulance personeel dat er was.zelfs de krant stond al te filmen voor de deur erg aso.

    toen moest ik mijn man bellen en ik kon het niet ik was bang dat het vette ruzie ging worden omdat we al een paar dagen kibbelig waren tegen elkaar om die mexicaanse griepspuit die we moesten gaan halen voor de kids ik was er op tegen en mijn man wilden dat wel.

    dus ik zei tegen de agente bellen jullie maar ik kan het niet want begin gelijk te brullen.
    dus die belde mijn man dat hij naar huis moest komen9wel slecht zo alleen te laten rijden want je weet nooit wat iemand doet zo in alle haast)
    mitchel lag onder tussen hier op de salon tafel aan slangetjes en apparatuur en ze zijn dik 3 kwartier bezig geweest tot ik die vreselijke piep hoorde.

    Ik heb gesmeekt om god van help mijn kind trek hem niet bij ons vandaan hou hem bij ons.
    maar helaas ze kwamen naar me toe en condoleerde me met mijn verlies.

    ik werd op de bank gezet en kreeg mitchel in zijn dekjebedje op schoot.toen kwam mijn man binnen te laat en we hebben heel wat gehuild.ook zijn andere opa en oma kwamen en zijn suikerooms stonden er gelijk en meer familie broers en zussen,
    wat waren we kapot.

    de politie had een onderzoek team laten komen om de boel na te trekken ivm moord en dan moesten wij eigenlijk het huis verlaten,
    dat hoefde gelukkig niet en mijn ma schoot uit de slof en zei denken jullie nou echt dat mijn dochter haar eigen kinderen wat aan zou doen,nee zei de politie dat denken we niet want freek zat alleen boven en het trap hekje had uw dochter zelfs dicht gedaan zonder na te denken toen ze naar beneden dat trap af ging.

    Ze hadden alles na gekeken en kwamen ons lkater ook condoleren.
    het ambulance personeel sprak me aan dat ik heel goed gehandeld heb en dat ik het echt niet beter had kunnen doen.niet dat het hielp op dat moment maar later doet het je tyoch wat al;s je er aan terug denkt want je allemaal kan als het moet.

    mitchel is uiteindelijk gestorven omdat er voedsel in zijn longen is gekomen, was dat niet het geval dan hadden we nu een kindje die geestelijk niet meer goed was of een kindje die in coma had gelegen.
    Met geestelijk bedoel ik dan dat hij niks meer kon helemaal niks meer.
    dat hadden we ook niet voor z/n levenslustig mannetje gewild en coma was ook niet goed want dan had hij nu nog in het ziekenhuis gelegen denk ik.

    toen de huisarts kwam een invaller stond ze voor me en zei is het kindje al dood,en heb gezegt haal dat mens bij me weg voordat ik haar de deur uit gooi wat was ik boos.

    toen kwamen ze van dela,mitchel lag op zijn bedje inmiddels toen de hele familie hem even op schoot had gehouden en dat moet je gaan beginnen met regelen.

    mijn man wilden hem die dagen thuis houden maar ik durfde dat niet vond het een eng idee.
    en savonds kwamen ze met een mandje mitchel ophalen we zijn mee gelopen naar de auto waarin hij gelegd werd mijn pa en ma en schoonouders waren daarbij.
    de auto reed weg en ik brak.

    hoe kon ik zo stom zijn om ze op die kamer te zetten,waarom kon ik de babyfoon niet pakken,waarom was dat klote gordijn naar beneden en ja ik zit nu te brullen als een gek maar dat heb ik heel lang gedacht.en nu nog af en toe.

    op maandag was de begravenis we wilden eens vaste plek voor ons mannetje en die hebben we gekozen op nr 21 ligt hij wat ons huis nummer is en naast hem ligt iemand uit 1977 mijn geboorte jaar.
    wij hebben heel veel met cijvers en rare dagen dus dat moest het plekje wel zijn.mitchel lag op een 24 uurs kamer dus we konden daar heen als was het snachts 3 uur.we gingen 3 x per dag.

    de begravenis was heel mooi het was ook zo druk wat we niet verwacht hadden meer als 200 man.
    we hebben alles zelf gedaan want het was het laatste wat we konden.
    het begon met de circle of life van elton john toen kwam iedereen binnen en daarna heb ik kort wat gezegt en mijn man een A4tje vol dat was heel zwaar maar omdat we niet naar de mensen stonden maar naar onze mitchel konden we dit waren we sterk genoeg,
    toen hadden we zijn lievelings liedje van in de manenschijn en gevolgd met de rose van bette midler.
    toen kregen alle gasten een gele roos en een gele ballon en stonden buiten op ons te wachten,
    mijn man en ik droegen zelf de kist en met de twee suikerooms mijn beste vriend en broertje.
    we kwamen buiten en het was heel mooi ze stonden in een soort gele poort opgesteld waar wij tussen door liepen op naar zijn laaste plekje.
    mijn man en ik hebben mitchel zelf laten zakken in zijn grafje en toen lieten we met zijn alle de ballonen op daarna werd hij begraven onder 200 gele rozen,geel was zijn kleur want alles wat geel was paktre hij snoep,ships,speelgoed noem maar op.
    Toen die koffiekamer dat was zo vermoeiend en vreselijk,na die lange dagen.

    we waren thuis en daar zit je dan en wat nu?

    de aankomende dagen gingen moeizaam voorbij leken wel 48 uur ipv 24 en veel aanloop wat wel fijn was.

    en freek is nu een stuk ouder begon ineens veel te kletsen en te doen hij heeft alleen geen speelkameraadje meer dat vonden we het aller ergst nog.daarom besloten we ook om nog voor een derde te gaan.
    we hebben heel goed na gedacht samen want mijn man was immers augustus vorig jaar geteriliseerd wij dacht twee jongens gezonde jongen wat wil je nog meer.

    afijn de huisarts kwam en wij hebben met haar overlegt en die vond het heel goed van ons dat wij voor freekje nog een kindje wilden nemen,en stond achter ons besluit.
    was ik 23 had ik wat meer tijd genomen maar ben al 33 en dan speelt de leeftijd ook mee,mijn man kon op 1 april, weer een gekke dag geholpen worden en alles zou terug gedraait worden.
    twee maanden laten hoorde we bij peter van der hurk dat mitchel zei dat zijn broertje wel in zijn bedje mocht liggen en tien dagen daarna was ik zwanger en we zijn heel gelukkig met dit,omdat we eigenlijk toestemming hebben gekregen van onze zoon,en we weten dat hij hier is en hopelijk over ons waakt.

    ik heb alles verteld nu het was heel zwaar om dit te doen want het is toch een vreemde dood toch kon ik er niks aan doen al heb ik mezelf heel wat schuld aangepraat,maar de politie kwam een week na de begravenis langs en hebben me op het hart gedrukt dat je niet 24 uur bij je kind kan zijn en dat ik niet zo mag denken.
    het was een ongeluk dat 1 op de zoveel 1000 voorkomt en wij waren in dit geval de geen die, die pech had.
    er zijn heel veel mensen die zoiets meegemaakt hebben maar dan met een andere dood zoals verdrinking en dan word er ook vaak geroepen je laat je kind toch niet alleen maar soms kun je er echt niks aan doen.

    Het gordijn is gelijk de container in gegaan maar de politie is wel een zaak begonnen tegen die fabrikant dat het nooit verkocht had mogen worden voor op een kinder kamer en dat het uit de winkel moet.

    liefs cis
     
  20. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    pff meid wat een verhaal....
    heel veel sterkte!, en idd heel mooi wat peter gezegt heeft.
    ik hoop dat je daardoor nu wat rust hebt, en evt kunt genieten van je zwangerschap
    als je wilt praten ofzo, je weet me te vinden he.
    dikke knuffel!
     

Deel Deze Pagina