zwanger na een overleden kindje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door cis1, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo meiden,

    Mijn forum was gesloten dus heb een nieuwe geopent.
    Liefs cis
     
  2. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo meiden,

    Ik vind het heel erg dat er een storing is geweest en dat mijn forum nu al gesloten is normaal is dat toch als er niet meer gereageerd word?
    Ben er ff een paar dagen niet lekker van geweest.

    Maar ja het gaat verder wel weer.
    Morgen ga ik weer naar de verloskundige en volgende week donderdag eindelijk voor de 20 weken echo,ben heel benieuwd hoe het zal verlopen,en heb er heeeeel veeel zin in.
    Ik hoop dat de mensen nog blijven reageren want ik mis jullie wel hier.

    Liefs cis
     
  3. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend weer die 20 w echo , hopelijk alles goed ..
    Alsje je topic weer geopend wil hebben , moet je het in het eerste bericht van je topich het driehoekje aanklikken en dan vragen of je topic weer open mag .........................
     
  4. Gizje

    Gizje Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik zal duimen voor een goede 20 weken echo voor je :)

    Ik denk dat jou topic na 3sept is geopend, alle topics die daarna geopend waren zijn niet gesloten, maar gewoon verdwenen, omdat ze geen nieuwere back-up hadden (zover ik begrepen heb).

    Het topic "wanneer weer zwanger" bij de vlinder clubs was ook verdwenen helaas. Maar daar is ook weer een nieuwe voor geopend.
     
  5. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    heb gemaild of hij weer open mag,
    Die tweede heb ikz elf weer geopend.
    Ik heb er niet zoveel zin in als mensen straks weer gaan vragen naar het hele verhaal.

    Ja morgen nog een week ben er heel zenuwachtig voor en meld hier volgende week het geslacht.

    Gisteren was ik bij de verlosk en alles voelde goed en ze vond het kindje al flink gegroeid.
    ik denk zelf dat het eind februari al komt tegelijk als mijn vriendin hahaha zou een grap zijn want ik heb haar toen gezegt we worden samen zwanger en gaan samen bevallen hihihi en we schelen 5 dagen.
    Vandaag heeft zei de 20 weken echo hoop dat alles goed gaat en gelukkig verteld ze me ook wat het word.ze kwam aan toen ik dit berichtje schreef en ze krijgen een meisje.

    Ook heb ik nu kontakt via de gewonen mail met iemand die een kindje verloren is ook door een ongeluk in huis volgens mij hebben we wel veel aan mekaar ik vind dit erg fijn.

    Liefs cis
     
  6. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve Cis,

    Je topic was inderdaad gesloten omdat de laatste back-up die teruggezet kon worden van september was en het forum automatisch alle topics sluit waarin langer dan een maand niet gereageerd is. Dat is helaas de reden dat ook jouw topic gesloten was.

    Onze excuses voor dit ongemak!

    Liefs,
    Josien
     

Deel Deze Pagina