zwanger na een overleden kindje

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door cis1, 13 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cis1

    cis1 Actief lid

    27 jul 2010
    153
    0
    0
    consulente
    gelderland
    Hallo meiden,

    Vorige jaar heb ik mijn verhaal hier gedaan over onze zoon mitchel*.
    Ik heb ook verteld dat we graag voor onze oudste zoon toch nog een broertje of zusje zouden willen.
    Dat gebeurde ik was heel snel zwanger onze derde zoon is inmiddels alweer een half jaar oud en heet joey.
    we zijn superblij met hem en alles gaat goed gelukkig.

    joey is als twee druppels water mitchel kwa uiterlijk,soms waren we bang dat ze op elkaar zouden lijken als we het erover hadden in de zwangerschap,maar nu vinden we het wel fijn,we kijken er eigenlijk van op als mensen zeggen van jee wat lijkt hij op mitchel dan vinden wij het heel bijzonder.
    we hebben drie zoons en dat blijft altijd zo en joey is zeker geen vervanging voelt ook totaal niet zo want het gemis is er zo erg nog en zal ook wel blijven.
    wij voelen wel weer geluk in ons gezin en doe vooral wat je zelf wilt
    neem de tijd.praat er met andere meiden over,dat doe ik ook en het helpt mij heel erg goed.

    ik wilden laten weten aan de lezers die mij gesteund hebben dat het goed met mij gaat,dat ook de zon weer hier schijnt maar het blijft wel moeilijk.we hebben prive kontakt gehad met peter vd hurk en wat heeft dat geholpen we zijn heel anders gaan denken en het heeft ons ook steun gegeven.

    Liefs cis
     
  2. Yuppie

    Yuppie Lid

    26 jul 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met Joey! Leuk dat je Mitchel er in terug ziet af en toe. Toch bijzonder he, broertjes :)

    Zo'n mannetje als Mitchel zul je nooit vergeten maar het is fijn te zien dat je hem een vaste plek in je leven hebt gegeven en "door" kunt.

    Geniet van het kleine mannetje!
     
  3. SterretjesMama

    SterretjesMama Bekend lid

    14 apr 2010
    775
    0
    0
    Wat fijn allemaal! En wat fijn om te horen dat het goed gaat nu.
    Het verlies en gemis verwerk je nooit, Mitchel* zou er altijd bij horen .. Mooi om wat van hem terug te zien in jullie andere kindjes.

    Wij hebben sinds 4 maand een dochter en zusje gekregen, en onze zoon zie ik ook af en toe in haar terug .. Dan maakt mijn hart en sprongetje en ben ik een over trotse mama van 2 kindjes!!

    Wens jullie alle geluk en liefde voor nu en in de toekomst.
     

Deel Deze Pagina