Zwanger na een vlindertje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Kaatje85, 8 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

    Ik weet niet of er al een soort gelijk topic is,maar kon het iig niet vinden.

    Sinds zaterdag weet ik dat ik weer zwanger ben. Ben heel erg blij maar vind het ook dood en doodeng. Bij ieder krampje ect vlieg ik in de stress.

    Hoop hier met meiden te gaan schrijven die ook weer zwanger zijn na een vlindertje, zodat we elkaar kunnen steunen en gerust stellen.
     
  2. sanja

    sanja Actief lid

    8 okt 2010
    482
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha... nou ik en ik denk de andere meiden van de wanneer weer zwanger worden na.....topic!! hopen hier snel ook over te kunnen schrijven maar helaas zijn we nog niet zo ver.

    Wel begrijp ik je angsten heel goed (weet niet wat er gebeurt is maar toch) Ben zelf nog niet eens zwanger en nu al bang dus!

    Meid van harte met het goede nieuws! Probeer te genieten.
    Liefs Sanja
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel voor je reactie.
    Bij de 18 weken controle van de vk konden we Milou* haar hartje niet vinden. Doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een echo en bleek haar hartje rond de 14 weken gestopt te zijn met kloppen.

    Hoop dat jullie snel zo ver zijn dat jullie hier mee mogen komen kletsen
     
  4. Linnie82

    Linnie82 Actief lid

    14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hee Kaatje!

    Gefeliciteerd meid!!! Hartstikke leuk joh!! Ook ik zit net als Sanja bij het clubje wanneer weer zwanger worden, ook al ben jij al zwanger ik denk dat van ons clubje er snel meer komen (we hopen het allemaal van harte) kom gewoon gezellig daarheen. Dan ben jij de eerste die zwanger is, geeft ons weer hoop. Jeetje dat is schrikken zeg als het hartje niet meer klopt. Het lijkt me inderdaad erg angstig om nu weer zwanger te zijn. Waarschijnlijk is een goeie echo bij 18 weken voor jouw een mijlpaal. Zo is voor mij het uur na de bevalling erg spannend. Mijn dochter is tijdens de bevalling overleden, na reanimatie heeft ze nog twee dagen mogen ''leven''. Dus ja zo heeft ieder zijn mijlpaal. Ook ik denk dat het niet mee zal vallen voor ons vlindermoeders om weer zwanger te zijn. Maar probeer te genieten van de weken dat het goed gaat. Zo ben ik nu erg blij met die 9 maanden dat mijn dochter bij mij is geweest. Het komt vast allemaal goed jullie engeltje zal jullie wel helpen.
    Ik hoop snel met je mee te kunnen praten!!
     
  5. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dank je wel. Jeetje zit je verhaal met kippenvel te lezen. Het is altijd erg als het mis gaat maar jij had alles al klaar staan om een baby mee naar huis te nemen.. sterkte.
    Ik ga er even over nadenken want schrijf nu al mee bij 3 clubs dus even kijken of ik er nog tijd voor over heb.
     
  6. Snoekems

    Snoekems Bekend lid

    18 jan 2009
    703
    2
    0
    Brabant
    Gefeliciteerd Kaatje!! Het is jullie van harte gegund en dat het spannend is, dat snap ik helemaal....
     

Deel Deze Pagina