Zwanger na miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Butterfly0605, 9 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly0605

    9 apr 2018
    26
    35
    13
    Vrouw
    Hi meiden,

    Ben benieuwd naar jullie reacties op het volgende; 5 weken geleden heb ik een vroege miskraam gehad na 4/5 weken. Ik heb destijds een test gedaan na de mk en die was negatief, was ook flink ongesteld geworden.
    Nu 5 weken later weer alle symptomen van een zwangerschap. Een test gedaan afgelopen vrijdag en een heeel licht streepje. Je moet de test echt onder het licht houden om ‘m te zien. Zaterdag weer een test gedaan, iets donkerder maar nog steeds niet goed zichtbaar. Nu 2 dagen later wederom een test gedaan maar weer heel licht.. Flinke onzekerheid! Wat is jullie ervaring? Is dit misschien toch nog een klein beetje hcg vanwege de miskraam? Ik ben maar heel kort zwanger geweest, je zou denken dat het daarom snel uit het lichaam is.. ik heb overigens wel een eisprong gehad, gemeten met een ovulatietest op 27 maart.. ik heb de VK al gebeld, zij zegt dat ik moet wachten tot vrijdag en opnieuw moet testen.. duurt lang ;)!

    Ben benieuwd naar jullie ervaring!

    Groetjes!
     
  2. MamaTuttebel

    MamaTuttebel Niet meer actief

    Als je negatief hebt getest met dezelfde soort als waar je nu mee positief test zou het best van een nieuwe zwangerschap kunnen zijn.. misschien eens een predictor early doen?
     
  3. Butterfly0605

    9 apr 2018
    26
    35
    13
    Vrouw
    Ik durf helaas niet met 100% zekerheid te zeggen of het dezelfde test was, ik dacht van de action.. Die heb ik nu ook de eerste keer gebruikt (ook heel licht streepje) daarna van de Kruidvat omdat deze iets gevoeliger is maar even licht streepje..
     
  4. MamaTuttebel

    MamaTuttebel Niet meer actief

    Dan zou je met de Kruidvat verder moeten testen.. morgen ofzo als deze donkerder is dan die andere kan je wel uitgaan van een nieuwe zwangerschap!
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Als je negatief hebt getest, zou dit idd een nieuwe zwangerschap kunnen zijn.
    Spannend hoor!
    Duim voor een mooie oploop!
     
    Butterfly0605 vindt dit leuk.
  6. wiedeltje

    wiedeltje Fanatiek lid

    2 apr 2012
    1.134
    1.466
    113
    Bij mij was het wel zo. Ik test niet eindeloos door, positief is zwanger vind ik.

    Ik kreeg een miskraam met 4,6 weken zwanger. Binnen 4 weken had ik een licht positieve test. En nu ben ik daar ruim 10 weken zwanger van. :)
     
    Butterfly0605 vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.445
    15.002
    113
    Nabij Utrecht
    27 mrt posi ovu is uiterlijk 29 mrt je eisprong en dan nu 10-11 dpo.

    Afgelopen vrijdag was je dus nog maar 7-8 dpo dus niet raar dat de streep amper zichtbaar was.
    Ik zou met hetzelfde merk gaan doortesten want hij moet dan nu wel gaan oplopen ;)
     
  8. Butterfly0605

    9 apr 2018
    26
    35
    13
    Vrouw
    Super zeg! Ik hoop op dezelfde afloop bleef jou test de eerste dagen ook licht of werd deze gelijk wel donkerder?
     
  9. Butterfly0605

    9 apr 2018
    26
    35
    13
    Vrouw
    Ja dat is zo! Het is een soort lastig te berekenen wanneer mijn NOD is want de eerste dag van de menstruatie was de start van de miskraam. Dus misschien iets te vroeg getest idd! Na 3 dagen nog niet opgelopen, maar wie weet de aankomende week! Fingers crossed! :)
     
    margarethd vindt dit leuk.
  10. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Helemaal niets opgelopen sinds vrijdag?
     
  11. Butterfly0605

    9 apr 2018
    26
    35
    13
    Vrouw
    Helaas vanmorgen ongesteld geworden ondanks de goede hoop! Jammer, op naar de volgende poging!

    Bedankt voor jullie reacties meiden!
     
  12. Toeteke

    Toeteke Fanatiek lid

    15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Hopelijk is het snel raak voor jullie :)
     

Deel Deze Pagina