zwanger na tweede iui en nu is ons kindje dood

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Leen81, 30 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leen81

    Leen81 Lid

    26 okt 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot nu toe las ik eigenlijk alleen mee, maar voel nu toch de behoefte om mijn verhaal hier te doen.

    In september 2009 ben ik met de pil gestopt. Na een jaar zijn we in het ziekenhuis beland en na alle onderzoeken, inclusief hsg en laparoscopie, zijn we in augustus van dit jaar met iui met hormonen begonnen. dit ondanks het feit dat er geen aanwijsbare oorzaak was gevonden voor een uitblijvende zwangerschap.

    Dolgelukkig waren we toen we na de tweede iui zwanger bleken te zijn. We dachten nog war een mazzel dat het nu al is gelukt. De eerste echo met 6 weken en 2 dsgen was helemaal goed. Het hartje klopte!
    Gisteren hadden we de 9 weken echo...en al snel bleek dat ons kindje eind vorige week is overleden. Ik ben kapot. Het voelt zo oneerlijk en doet mentaal zo`n pijn....en nu wachten op de curratage....ik weet niet goed hoe ik hier weer boven op kom, terwijl ik ook weet dat zoveel vrouwen dit helaas moeten meemaken. Voor nu lucht het even op om het op te schrijven....
     
  2. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dikke knuffff ....wat klote, verdrietig en oneerlijk ........
     
  3. Beckje

    Beckje VIP lid

    12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik kan je helaas niet vertellen hoe je hiermee om moet gaan, maar ik denk dat je er wel een weg in gaat vinden. geef jezelf de tijd in elk geval om het te verwerken.
    heel veel sterkte en dikke knuffel
     
  4. gekko

    gekko VIP lid

    11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leen een hele dikke knuffel... het lijkt niet eerlijk als het hartje ineens stopt... zo'n hartslag geeft zoveel hoop...

    Waar ik heel veel troost uit putte.. en waar ik mezelf heel erg heb geholpen was de gedachte dat zo'n hartje niet zomaar stopt...en dan liever heel erg vroeg... dan met twintig weken die klap....

    Maar voor nu.. een hele heel dikke knuffel, en sterkte... voor jou en je man!
     
  5. Leen81

    Leen81 Lid

    26 okt 2011
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel.
    Rationeel weet ik ook dat het beter is dat als het kindje iets mankeert het beter is dat het hartje nu al stopt...maar emotioneel vind ik dat nu moeilijk te behappen. Heb nu vooral een heel egoistisch gevoel van waarom ik.....
     
  6. marjon 2

    marjon 2 VIP lid

    23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Das niet egoistisch lieverd , het is jouw kindje waarvan het hartje is gestopt en dat doet pijn ..........................en als jullie al zo'n hele weg zijn bewandeld kan ik me heel goed voorstellen dat de klap extra hard aankomt ......................................dikke kknuuffffff.......en dan is het heel logisch dat je denkt waarom ik ?
     
  7. Djonna

    Djonna Niet meer actief

    Ik begrijp je.. en wens je ontzettend veel sterkte..
     
  8. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wat oneerlijk zeg, heel veel sterkte!
     
  9. daffyduck

    daffyduck Niet meer actief

    :(Helaas zo herkenbaar...heel veel sterkte met het verlies van jullie kindje!

    Dikke knuf!
     

Deel Deze Pagina