Zwanger na verlies -> wens voor een regenboogbaby

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Liefschaapje, 21 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

    Liefschaapje Fanatiek lid

    7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Hoi meiden,

    In februari zijn wij onze zoon na een zwangerschap van 35 weken verloren.
    Geheel onverwachts. Finn heeft maar 1,5 uur buiten de buik mogen leven.
    Heel voorzichtig durven we weer te denken aan een nieuwe zwangerschap.
    Zijn er meer meiden die na verlies van een baby/kind in verwachting proberen te worden?
    Hoe is dat voor jullie? Ik vind het zelf namelijk ONWIJS spannend en zie er ook echt heel erg tegen op.
    "Wat nu al...." en "stel nu dat" ..

    Liefs :)
     
  2. Baby2020

    Baby2020 Lid

    26 mei 2019
    92
    31
    18
    Vrouw
  3. Sunny91

    Sunny91 Nieuw lid

    27 mei 2019
    3
    1
    3
    Vrouw
    Hee liefschaapje,

    Ik heb een account aangemaakt toen ik jouw toppic voorbij zag komen.
    Wat ontzettend verdrietig dat jullie Finn verloren zijn. Hoe gaat het nu met je?

    Wij zijn in december 2018 ons zoontje verloren. Ook na 35 weken zwangerschap. Mijn baarmoeder is gescheurd tijdens de bevalling en toen heeft hij lange tijd zonder zuurstof gezeten. Hij is een dag later overleden.

    Wat een rollercoaster waarin je dan terecht komt he... en wat een intens verdriet en gemis.

    Wij zijn nu bijna een half jaar verder en ik zit nu in de derde ronde om opnieuw zwanger te worden... het zweet breekt me uit als ik aan een nieuwe zwangerschap denk maar de wens is groter dan de angst. We willen heel erg graag een broertje of zusje voor ons oudste zoontje en een levend kindje in onze armen.
    Ik kan me dus heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet... helaas is die zwangerschap nodig om weer een kindje te krijgen.

    Hoe gaat het nu lichamelijk met je? En is er een oorzaak bekend waardoor Finn overleden is?

    Veel sterkte met alles en ik hoop dat je snel weer zwanger bent!

    Liefs!
     

Deel Deze Pagina