Zwanger of niet..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annelotte, 9 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelotte

    Annelotte Lid

    9 apr 2019
    5
    3
    3
    Vrouw
    #1 Annelotte, 9 apr 2019
    Laatst bewerkt: 9 apr 2019
    Hallo allemaal,

    Dit is de eerste keer dat ik iets of dit forum plaatst. Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen. Ik ben nu het afgelopen jaar bezig om zwanger te worden. Ik heb pcos dus dit gaat was lastiger. Met gonal f prikken is het gelukt om zwanger te worden maar dit werd helaas een miskraam. Nu wederom met gonal f geprikt.

    Ik ben nu 3 dagen na nod en heb vanmorgen een zwangerschapstest van de action gedaan. Hierop is een heeeel licht streepje te zien. Gebeld met het ziekenhuis en die zeggen dat ik vrijdag weer moet testen. Nu weet ik niet of ik het streepjes inbeeld of die er echt staat en of het ook kan dat je drie dagen na je nod nog zo licht kan testen?

    Hebben jullie hier ervaringen mee? Wel 6/7 dagen na mijn eisprong licht bloedverlies gehad( paar druppels). Weet ook precies wanneer mijn eisprong is aangezien ze dit meten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Heel eerlijk gezegd vind ik dit wel een heel licht streepje voor 3 dagen na Nod. Het streepje staat er echt, ik zie hem ook. Het is alleen echt afwachten of hij nu gaat oplopen. Ik hoop het zo voor je
     
    Leraje en Annelotte vinden dit leuk.
  3. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Anders eens een predictor test doen?
     
  4. Annelotte

    Annelotte Lid

    9 apr 2019
    5
    3
    3
    Vrouw
    Ja dat dacht ik dus ook.
     
  5. Crankyberry

    13 feb 2019
    62
    25
    8
    Vrouw
    Ik zie m ook. hij is donkerder als mijne 3 dagen vóór NOD.
    Ik weet dat jouwe 3 dagen na NOD is maar niet iedereen heeft gelijk een knaltest natuurlijk.
    Ik zou als ik jou was gewoon morgen weer eens testen met ochtendurine en kijken of het al iets donkerder gaat zijn.
    Ik gebruikte ook die testen van de action, er zat wel een verschil in de testen naar mijn idee. de ene keer was de test- en controlestreep superdonker en bij de volgende weer allebei de strepen een stuk lichter.
    Ik hoop en denk dat het wel goed zit hoor.
     
    Annelotte vindt dit leuk.
  6. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ik zie ook een streepje hoor! En je hoeft echt niet meteen een knaller van een streep te krijgen al zit je na nod. Kan een late innesteling zijn, trage hcg aanmaak. Over 2 a 3 dagen weer een testje om te zien of te donkerder wordt.
     
    Annelotte vindt dit leuk.
  7. Annelotte

    Annelotte Lid

    9 apr 2019
    5
    3
    3
    Vrouw
    Vandaag weer even een test gedaan. Dit keer van de Etos 2v5 met ochtendurine. Ik zie wel een streep maar blijft een beetje aan de lichte kant.. Weet echt niet of ik nou wel of niet zwanger ben.. Het afwachten is echt verschrikkelijk zeg..
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Xivanka

    Xivanka Actief lid

    21 mrt 2017
    233
    287
    63
    Dat is toch echt een streep en duidelijker dan de vorige ;)
    Gefeliciteerd!!
     
    Annelotte vindt dit leuk.
  9. xxmoixx

    xxmoixx VIP lid

    11 jun 2018
    5.312
    4.385
    113
    Vrouw
    Duidelijk positief beide hoor :) Moet zeggen dat ik ze ook wel heel licht vind voor na NOD. Om de dag doortesten en kijken of ze oplopen. Hopelijk volgt er een goede zwangerschap. :D
     
    Annelotte vindt dit leuk.
  10. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    Duidelijke streep op de kruidvat test, dus ik zeg gefeliciteerd :)
     
  11. Weereennieuwemama

    Weereennieuwemama Fanatiek lid

    12 jul 2018
    2.217
    1.229
    113
    Vrouw
    Beide hartstikke positief, maar inderdaad wat licht 3 dgn na je nod. Maar ja, hoeveel dpo is dat? Mijn nod was bv 11 dpo.
     
  12. Annelotte

    Annelotte Lid

    9 apr 2019
    5
    3
    3
    Vrouw
    Heb net even met het ziekenhuis gebeld. Zij hebben met mij alles berekend. Schijnt dat de vorige verpleegkundige de verkeerde info heeft doorgegeven. Ik zou nu dat 4 weken en 2 dagen zwanger zijn. Volgens haar klopt het dan wel dat ik een licht streepje kan hebben. Aankomend weekend weer testen met CB. Ze zegt wel dat ze er vanuit gaat dat ik zwanger ben! hopen dat alles goed gaat.
     
    SAARC, Xivanka en Leraje vinden dit leuk.
  13. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Kun je geen bloedtest laten doen? Dus even bloed laten prikken in het ziekenhuis of bij huisarts. Dan weet je meteen hoe hoog het hcg is. Bij mij waren de testen ook licht maar CB digitaal gaf uitkomst en de bloedtest. Bij 4 weken en 2 dagen was mn hcg 254.
     
  14. Annelotte

    Annelotte Lid

    9 apr 2019
    5
    3
    3
    Vrouw
    Eerst willen ze dat ik zaterdag een CB test doe. Maandag moet ik dan weer bellen. Ze maakte zich niet zo zorgen en ze zei: een streep is een streep. Ik denk dat als die CB test ook licht of negatief aangeeft dan zal ik maandag wel een bloedtest moeten doen denk ik zo.
     

Deel Deze Pagina