Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Horsegirl20

    Horsegirl20 Nieuw lid

    26 sep 2021
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo even een vraag: mijn laatste menstruatie begon op 1 september en eindigde 5 september. Ik ben ook sindsdien gestop met anticonceptie. Nu een paar dagen geleden deed ik een test want ik kreeg wat krampjes in mn onderbuik en mijn tepels waren iets vergroot. Maar die test was negatief.

    De volgende dag keek ik weer en er was een licht streepje (zie test 1) Toen ik dat ondekte deed ik nog een test (test 2) Weer een streepje. De volgende ochtend nog maar 1 en jahoor weer een streepje. Maar soms was het niet binnen de tijd (10 minuten)

    De laatste test heb ik als laatste gedaan 1 dag geleden en die is wat vager. Wat ik al zei ik moet over 3 dagen ongesteld worden dus ik ben er vroeg bij. I know maar ik wacht het sws af. Ik ga nog maar nergens van uit maar wat denken jullie als je dit ziet? Ik heb ook andere testen gedaan die van de early van de action en die was negatief 2x aan toe. Ook de clearblue zei niet zwanger.

    Maar goed het kan ook pril zijn. Iemand dezelfde ervaring?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. GabrielaH

    GabrielaH Fanatiek lid

    9 jun 2021
    4.286
    2.894
    113
    Vrouw
    Hey meid, deze testen zijn allemaal negatief helaas! Dit omdat de streep echt een pennenstreep is, dus niet mooi breed zoals het hoort te zijn ! En daarnaast, geven deze clearblue testen vaak een vals positief dunne streepje, zoals hier in jou geval! Ik zal een andere merk proberen, een Kruidvat of Etos merk, die van 2 voor 5 euro! Want de + testen van de Kruidvat neigen ook vals positief te geven. Of je kan een Predictor Early doen.. die zijn verkrijgbaar bij de Jumbo of bij sommige Albert Heijn.. succes meid
     
  3. WinMom90

    WinMom90 VIP lid

    9 jul 2021
    5.508
    4.308
    113
    Vrouw
    Nederland
    Dit zijn erg onbetrouwbare testen helaas.
    Ik zou even een andere test proberen en dan geen test met blauwe lijntjes of plusjes.
     
  4. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.779
    5.545
    113
    Vrouw
    Helaas wat hierboven wordt aangegeven. Het zijn allemaal pennenstreepje en geen mooie berde lijntjes zoals de controlestreep. Allemaal
    negatief dus helaas.

    Koop een Kruidvat 2v5 (let op geen early), Etos early, Predictor of Sensitest Midstream. Allemaal betrouwbare testen .
     

Deel Deze Pagina