Veel klachten sinds eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door FAE91, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FAE91

FAE91 Lid

26 apr 2017
    73
    29
    18
    Vrouw
    Hoi allemaal,

Ben nieuw op het forum en ik heb al op internet zitten zoeken en ik kan niet echt een antwoord op mijn vraag vinden, vandaar dat ik hem hier post. Op 17 april had ik een positieve ovulatie test, en 2 a 3 dagen later begon ik last te krijgen van mijn onderbuik, een soort vervelende en zeurende constante pijn met af en toe steken en vlagen van misselijkheid gedurende de hele dag. Ook heb ik zeker 4 a 5 dagen last van hoofdpijn gehad. Nou hoop ik natuurlijk dat ik zwanger ben, maar zo snel kun je toch geen symptomen ervaren? Heb gister wel een testje gedaan, negatief, maar was toen ook pas 8 dagen na de ovulatie. Stom ik weet het. Sinds gisteravond heb ik ook pijn bij het plassen in mijn onderbuik, verder hoef ik niet vaker naar de wc en geen branderig gevoel, alleen een soort drukkende pijn. Ik vroeg me af of iemand iets van dit herkent? Alvast bedankt!

2. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Als je symptomen van een zwangerschap komen dan zijn ook je testen positief. Je klachten kunnen vanalles zijn; griep, iets verkeerds gegeten, bijwerking van medicijnen. Wachten nog eens 4 dagen af en test dan opnieuw. Ik zal duimen voor een positieve test.

3. Anonise

Anonise Bekend lid

21 feb 2017
    588
    315
    63
    Zou je een blaasontsteking kunnen hebben? Aangezien je wel pijn hebt bij het plassen. Ik heb zelf nauwelijks last van een blaasontsteking op de pijn in onderbuik na. Daardoor is het al 2 keer een nierbekkenontsteking geworden. Geloof me, liever een keer te veel je urine laten checken dan dat het een nierbekkenontsteking wordt. Zit zelf in hetzelfde schuitje op het moment en als ik vrijdag nog last heb laat ik mijn urine nog een keer checken (heb ook zeurend gevoel in mijn rug ben bang dat het mijn nier is)

4. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    Hoi FAE91,
    Ik weet niet hoe het inmiddels gaat. Maar ik herken je klachten. Ik heb me laten vertellen dat het door de eisprong kan komen. Het progesteron wat je aanmaakt kan die klachten geven en ook zorgen voor misselijkheid en hoofdpijn.
    Ik had 30 april een positieve ov test en ook 2 dagen later startte de klachten. Zeurend gevoel in de onderbuik (alsof je ongesteld gaat worden) dag hoofdpijn en vlagen van misselijkheid. Dit heb ik bijna iedere maand dus ben er inmiddels aan gewend.

5. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    +1
    Komt allemaal door de progestoron.

6. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    AshleyRachel thanx. Mij was het inmiddels duidelijk ;)

7. FAE91

FAE91 Lid

26 apr 2017
    73
    29
    18
    Vrouw

Sorry voor de enorme late reactie. Ik wil toch nog even laten weten wat het was, misschien dat iemand anders er nog wat aan heeft. Een dag na t openen van dit topic hebben partner en ik 's ochtends sex gehad en na die tijd kreeg ik zo'n enorme buikpijn dat ik niks meer kon. Huisartsenpost gebeld, en ik kon meteen door naar de spoedeisende hulp. Meerdere onderzoeken gehad en uiteindelijk opgenomen. Wat bleek dus, een gebarsten cyste en een buikholte vol met bloed/vocht. De pijn voorafgaand bleek het groeien en drukken van de cyste te zijn op de eierstok. Ze wilden me een nacht ter observatie houden om te kijken of de ontstekinswaarden in het bloed zouden stijgen, in dat geval zou ik geopereerd worden de volgende dag. Gelukkig stegen de waardes niet teveel en mocht ik thuis rustig aan herstellen. Uiteindelijk na 1,5 week vrijwel pijn vrij.

8. Jackie333

Jackie333 Actief lid

3 feb 2017
    329
    74
    28
    NULL
    NULL
    FAE91 dat is best heftig. Hopelijk gaat het goed met je.
    Ik heb in juli een afspraak bij de gynaecoloog en dan vraag ik mijn klachten nog eens na. Heb een week voor nod al flinke menstruatie klachten. Maakt me onzeker. Gelukkig lees ik genoeg verhalen van vrouwen die dachten ongesteld te worden vanwege mijn klachten, maar toch zwanger bleken.

Deel Deze Pagina