Bijna posi ovutest voor nod!! Meekijkers gezocht!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lemi, 8 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai dames.

Sinds deze maand zit ik in een topic waar we proberen niet voor nod een zwangerschapstest te doen. Nou lukt het niet iedereen en ik heb dus net zelf ook een OVUtest gedaan. kon het niet laten...Maar...wat ik echt niet had verwacht is dat hij best wel donker is! Ik test altijd voor nod met ovutestjes en dit heb ik nog nooit gehad! Normaal zie je echt amper een streepje voor mn nod! Tsja...eerlijk gezegd ga je dan toch hoop krijgen hihi...Wie wil er even meekijken en meedenken??

Thanks meiden!;)

2. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Als je je niet in kan houden (waaronder ikzelf), zou ik gewoon met zwangerschapstesten testen... Dit geeft toch nog meer onzekerheid? Ik bedoel, deze test is positief ja, maar geen idee wat dat betekent. Dat je lh in je lichaam hebt ;)

Succes, hoop dat het raak is.

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Tja net wat Max78 ook al zegt, de Ovutest toont aan dat er nu best veel LH in je lijf zit... Maar of dat ook betekend dat je zwanger bent, geen idee eigenlijk! Zou een zwangerschapstest doen als ik jou was. Succes!

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Oh ik hoorde dat n ovutest ook hcg oppikt, vandaar:)! Thanks!

5. wendy1977

wendy1977 Bekend lid

30 dec 2010
    590
    0
    0
    verpleegkundige
    brabant
    en zw.test al gekocht??

:)

6. Kejay

Kejay Niet meer actief

Hij pikt inderdaad HCG op, maar het is niet voor niets een ovu-test. Op deze manier maak je jezelf een beetje gek. Wil je zekerheid, pak dan gewoon een zwangerschapstest. Succes!

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Haha weet ik, maar ik had echt niet verwacht dat ie donker zou zijn;). Ik heb zwangerschapstesten liggen, kijk wel wanneer ik weer ga testen...bedankt in ieder geval:)

8. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook gehad...een posi ovutest voor nod (wel 7 dagen na ei al!) ik heb heeeel veel testjes liggen (gekregen etc)dus had er 1 geprobeerd...en een heeeeel vaag 2e lijntje...niet duidelijk genoeg voor de foto..dag erna al weer iets donkerder en op een gegeven moment knalde die wel :D ik ben dus zwanger :D bij mij was het een goed teken dus!Hopen voor jou ook!duimduim!

9. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Daantje
    das leuk om te lezen!! Gefeliciteerd!! Ik vind m best donker eigenlijk! Lees op Google dat t vaak positief is als ie zo donker is als de mijne. Nou ja we zien t wel:) was gewoon erg benieuwd naar ervaringen:) en ik had er idd ook nog zat liggen, een zwangerschapstest vond k zonde

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    wat ik weet is dat ie drr echt vanaf moet knallen als je zwanger bent. heb het zelf uitgeprobeerd toen ik dus al wist dat k zwanger was, maar het is echt knallen

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb ook eens met een ovu test geprobeerd een zwangerschap te testen. Hij was nog wat knallender als die van jou maar ik was niet zwanger helaas. Ik heb gehoord dat het op zich wel kan, maar zo'n test zegt helaas nog niks. Ik hoop voo je dat je wel zwanger bent en op je nod positief test

12. mlis

mlis Niet meer actief

hoi lottie, ik dacht laat ik dan ook maar een ovutest gaan doen..aangezien ik op dag 37 zit, nog geen ongi en geen zw. testen meer in huis.. een ook goed positief..zit vandaag op 12 dpo en gister negatief getest met test van babyboom.. dus maandag naar de winkel om een test te halen.. zie mijn fotoalbum.. ik weet hoe ik een foto kan plaatsen..

13. mlis

mlis Niet meer actief

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    patje
    Voor 5 dagen voor nod knalt ie best wel haha.

De rest
    Kijk eens:D. Toch een test gedaan van kruidvat! Had een half uur ervoor nog geplast, een glas melk gedronken en dit was na 1 minuut. Hij is roze en foto is na 2-3 min genomen op mn telefoon:p

15. mlis

mlis Niet meer actief

ik zie een licht streepje..geweldig

16. mlis

mlis Niet meer actief

lottie heb je klachten??

17. Kell1988

Kell1988 Actief lid

10 dec 2010
    113
    0
    0
    Pedagogisch medewerker op een kinderdagverblijf
    Ik zie ook een licht streepje.. :)

Zal wel helemaal geweldig zijn natuurlijk

18. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Dit is echt een zwangerschaps streepje.. en dat na gewoon te hebben gedronken etc :D Mijn eerste met ochtend urine was net zo iets.. (zie album)
    Ziet er goed uit; alvast voorzichtig gefeliciteerd!

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja ik heb kwaaltjes;). Zelfde zeurende gevoel in mn onderbuik als toen ik zwanger was van de eerste. Rommelende darmen sinds gisteren avond. MOEEEEEEEE.

Ik weet zelf ook zeker dat het een zwangerstreepje is hihi. Met kv nooit vals getest en hij stond er na een minuut al;). Ook hij hij roze. Zit nog 4-5 dagen voor nod dus dan is het niet gek als ie licht is. Nu hopen op een plakbeeb natuurlijk!

Thanks dolfijn!

20. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Lottie, wat goed dat je gewoon een zwangerschapstest hebt gedaan! En helemaal goed dat ie gewoon positief is!! Gefeliciteerd hoor!! :D

(Ovulatietesten pikken echt hcg op. Ovulatietesten zoeken bepaalde stoffen die ook in hcg zit. Iets met een hoedje en geen hoedje...hihihi, iemand heeft het hier wel eens heel duidelijk uitgelegd en het klonk erg logisch!)

Deel Deze Pagina