Hallo allemaal, Ben hier al een tijdje niet geweest. Ben al een tijd aan het proberen om zwanger te raken, maar het is al een paar keer mis gegaan. 8 augustus dacht ik ongesteld te worden. 2 dagen bruinverlies en toen één dag rood bloedverlies met stolsels. En daarna weer bruinverlies tot gisteren aan toe. Dit is dus al dag 11 van mijn "menstruatie" terwijl ik normaal maar 6 dagen ongesteld ben. Ik begon gisteren last te krijgen van rugpijn. Rugpijn die ik normaal alleen maar krijg tijdens mijn ongesteldheid dus dat vond ik een beetje vreemd. Ik deed een ovulatietest en die was hardstikke positief. Ik had nog een zwangerschapstest van ClearBlue thuisliggen en die heb ik ook gedaan en tot mijn verbazing stond er zwanger. Ik ben meteen naar de eerste hulp gegaan en ze hebben onderzoek gedaan, maar ze konden nog niets zien. De urinetest gaf ook zwanger in het ziekenhuis. Ze hebben een bloedtest gedaan en er kwam een waarde uit van 77, wat kon duiden op een prille zwangerschap maar ook op een miskraam, aangezien ik bloedverlies en stolsels had op dag drie van mijn menstruatie. Ik zit nu echt in onzekerheid. Ik mag maandag pas weer terugkomen in het ziekenhuis. Wachten is echt verschrikkelijk. Ik weet dat jullie hier niets mee kunnen maar ik moest het gewoon even kwijt. De vorige keer is het bij mij ook al misgegaan. De vorige keer was het zwangerschapshormoon na de bloeding binnen enkele dagen uit mijn lichaam, want ik heb twee dagen na de bloeding een test gedaan en die was negatief. Ik zit nu 8 dagen na de bloeding en de test geeft hardstikke positief dus ik heb nog een kleine hoop dat er iets zit... Jullie horen van me. Liefs.
ik hoop dat je ons binnenkort leuk nieuws kunt vertellen even rustig afwachten dus ik hoop dat alles in orde is
Dag selina, Heel vervelend voor je om in zo'n onzekere tijd te zitten. Ik hoop dat de hcg stijgt en dat het een teken is dat je zwanger bent en blijft. Heel veel sterkte deze week. En hier draaien de duimen ook met volle kracht voor jou. Liefs wolkjuh
Hee Wat een k*tsituatie voor je.. Idd kan ik niet zeggen of je zwanger bent of niet maar de superposi test is natuurlijk wel een goed teken..Ik ga voor je duimen dat je toch zwanger bent en alles goed blijft gaan! Liefs
hallo, ik heb precies hetzelfde,zit vandaag op dag 7 van mijn ''ongi'' en heb ontzettende rugpijn,ik kan zelfs nog niet meer opstaan normaal ben ik maar 2 dagen ongi dus ik vind dit erg vreemd ik ga dalijk een zw.test halen en maak voor de zekerheid een afspraak bij de ha, want dit heb ik nog niet meegemaakt tot nu toe? ik zou van mijn stoel vallen als de test positief zou aangeven maar je weet maar nooit succes in ieder geval