Het was even schrikken maar ondanks spiraaltje verwachten wij nu toch een 2de kindje. Ben nu 8,5 week en het kindje wordt verwacht in maart 2009.
Sjeetje, das ff wennen dan! Wat voor spiraaltje had je? koper of mirena? (heb zelf mirena nl) en hoe gaan ze dit nu doen hiermee? Er uit halen of laten zitten? Van harte iig met je zwangerschap!
Van harte gefeliciteerd! Fijn dat je er, ondanks dat het onverwacht is, toch blij mee bent. Groetjes, Wendy
Voor degene die vraagjes hebben gesteld. Wij zijn ontzettend blij dat het ons alsnog gegund is aangezien ik bij de eerste HELLP heb gehad. Door erfelijke kwalen mocht ik geen hormonen meer en dus ook niet meer de pil.. Ik had een koperspiraal. Het bleek dat deze was gaan zakken en is in mijn baarmoederhals blijven hangen. In het ziekenhuis hebben ze het spiraaltje verwijderd. Ik had het spiraaltje 2.5 jaar. Wanneer je een spiraaltje hebt is goed om eens per jaar of per twee jaar te laten controleren of dat het spiraaltje nog op zijn plaats zit. Je baarmoeder kan namelijk om wat voor reden dan ook reageren op je spiraal en deze eruit werken, wat bij mij dus is gebeurd. Er blijft voor mij dus weinig over qua anticonceptie. Ik hoop jullie vraagjes te hebben beantwoord.