Dag iedereen! Na aanraden van enkele dames heb ik dan toch maar effe een "nieuw" onderwerp gelanceerd (al vind ik dit nogal egoïstisch overkomen)... Ik heb vanochtend een testje gedaan en die was bij wonder positief! Ben dan ook meteen naar de huisarts geweest en die beweerde dat ik geluk heb dat de test nu reeds een positief resultaat toonde (laatste dateerden van 30 november) Eigenlijk ben ik vooral naar de huisarts gegaan omdat ik het nauwelijks kon geloven... Maar goed, zoals op de bijsluiter vermeld staat: je kan enkel een roze stip zien verschijnen als je het zwangerschapshormoon aanmaakt. Dus ben ik echt wel zwanger! Het heeft ons iets minder dan 4 maanden tijd gekost. Ben dus begin september gestopt met de pil. En eigenlijk zijn we echt intensief aan het klussen gegaan na een controlevisite bij m'n gyne op 29 november. We hebben dus veel geluk gehad Nu hopen we natuurlijk dat er niks mis loopt tijdens de komende maanden... Nogmaals wil ik iedereen die nog volop z'n best aan het doen is heel erg veel succes toewensen. Mogen al jullie wensen voor 2006 werkelijkheid worden! Ik leef met ieder van jullie enorm mee! Elpee
Nu ik er met jullie over "praat", voel ik me precies steeds beter op m'n gemak met deze nieuwe situatie... 't Is ook zo raar, he? Je voelt nauwelijks iets (ik althans toch op dit ogenblik) en toch moet je leren omgaan met de wetenschap dat je nu met een piepklein wezentje rondloopt... Vreemd is dat.
Ja raar he! dat had ik ook toen ik van mijn zoontje zwanger was hihihihi Maar straks ga je iets voelen hoor en dat is zo fijn. gr.manon.