Zwanger proberen te worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door RoryL, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoryL

    RoryL Lid

    18 dec 2015
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er meiden die hun ervaringen willen delen met (het proberen van) zwanger (te) worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

    Ikzelf ben op 1 december 2015 aan een bbz geopereerd en nu weer klaar om verder te gaan.

    Ik ben benieuwd hoe andere meiden dit hebben ervaren...
     
  2. Butterfly301985

    Butterfly301985 Nieuw lid

    15 sep 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik heb 30-12-2015 een eug gehad! Bij mij de linker eileider verwijderd!! Ik heb het hier erg moeilijk mee, in begin oktober een miskraam gehad met 6 w op de natuurlijke manier afgekomen. Na die eug mocht ik volgens gyn 6 w niet meer als 5 k tillen en geen sex!! I.v.m. Infectie's wat je kan oplopen! Heb mij hier ook aangehouden. In die tijd heb ik 2 x mijn mentruatie gehad! Wij zijn nu weer aan 't " oefenen" 2-3-2016 zou mijn menstruati komen en zit nu zo in spanning dat ik er gek van word!!! En waarom; ben ik nu zwanger of niet?? Kan gewoon niet wachten om zwanger te worden/zijn. Maar bij mij blijft die angst wat als het nu weer mis gaat? Het is toch iedere keer een klap en die is hard! Moet wel zeggen voor die eug had ik een cyclus van 23 dagen en nu 27. De gyn zei wel tegen mij; u word vlug zwanger!! Moet er wel bij zeggen ik heb een hypofyse die groeit. Slik daar iedere week 1 tabl voor, anders word ik nooit zwanger. En ze kunnen dat zien aan een te hoog prolactine gehalte een vergrote hypofyse! En menstruatie blijft uit, bij mij dan tenminste!

    Xxx
     
  3. RoryL

    RoryL Lid

    18 dec 2015
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Butterfly!

    Voor jou is het dus ellende op ellende geweest :(

    Ik kan mij die spanning die je voelt heel goed voorstellen! Wij zijn ook druk in de weer geweest. Als het goed is, is mijn NOD op 7 of 8 maart. Nu gaat het nog wel met de spanning, maar naarmate de tijd vordert des te meer de spanning toeneemt.
    Ik kan ook niet meer wachten om zwanger te zijn! En voor de BBZ was het iedere maand al een teleurstelling, maar dat is nu nog vele malen erger.
    De eerste paar keren dat we het weer gingen proberen was ik ook erg bang dat weer hetzelfde zou gebeuren, maar de kinderwens is nu groter dan de angst.

    Hoe lang zijn jullie al aan het proberen om zwanger te raken? En kan je er met mensen in je omgeving over praten?

    Liefs
     

Deel Deze Pagina