Zwanger, totaal geen kwaaltjes..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Familjen, 24 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Familjen

    Familjen Actief lid

    21 jan 2016
    216
    226
    43
    hallo!
    Wij zijn al dik 10 jaar bezig in de medische wereld met zwanger worden.
    Vorig jaar met icsi 4 zwanger geworden, vanaf voordat ik officieel kon testen al misselijk, brandende en groeiende borsten en mijn buik opgezet.
    Helaas is dit met 3 maanden uitgelopen in een miskraam.
    Nu hebben we icsi 5 gehad en konden we de 20e testen, zwanger!!!
    Nu had ik de dagen rond de testdatum weer kwaaltjes van opgezette buik en brandende opgezette borsten.
    Nu sinds 3 dagen niks meer...
    Geen opgezette buik, geen brandende en opgezette borsten niks.
    Ben ook totaal niet misselijk en geen zwanger gevoel..
    Dit had ik de vorige keer enorm snel en nu helemaal niks, dus dit maakt me zo enorm onzeker.
    Wel af en toe het ongesteldheids gevoel, maar gelukkig geen bloed!!
    Heb gister voor de zekerheid nog een testje gedaan in de middag, deze gaf gelijk knal positief aan.
     
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.699
    113
    Vrouw
    Je bent niet de enige die dit zo ervaart. Er zijn best wat topics en posters geweest die zich ook zorgen maakten om te weinig kwaaltjes. En ik snap je angst volkomen, zeker gezien je geschiedenis. Wanneer heb je je eerste echo?
     
    Familjen vindt dit leuk.
  3. Familjen

    Familjen Actief lid

    21 jan 2016
    216
    226
    43
    H
    Het is meer omdat ik de vorige keer al erg vroeg zoveel voelde en mn buik groeide en dat dit nu totaal niet het geval is.. het is dat de test 2 streepjes aangeeft maar anders....
    Zo bizar dat het dan zo erg kan verschillen tussen 2 zwangerschappen.
    Op 10 september hebben we de 1e echo in het ziekenhuis.
     
  4. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    hier precies hetzelfde. vorige zwangerschap was ik echt ziek. alleen maar misselijk en overgeven tot bijna 30 weken.
    Nu was ik even misselijk geweest en de eetlust is/was weg.
    Nu heb ik er geen last meer van. Eten gaat ook weer wat beter. VIndt ik ook erg apart maar aan de ene ook wel erg fijn.
     
    Fleur40 en Familjen vinden dit leuk.
  5. Familjen

    Familjen Actief lid

    21 jan 2016
    216
    226
    43
    Ziek zijn is niet fijn.. maar goh gaf me de vorige keer wel het gevoel van zwanger zijn...
    Ik heb ook nergens last van, kan alles eten en drinken.
    Ik hoop voor ons beide een fijne zwangerschap:D
     
  6. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.173
    6.699
    113
    Vrouw
    Ja, ik snap je wel hoor. Dat zou mij ook onzeker maken. Was in het begin van deze zwangerschap ook op zoek naar van alles, en nu kom ik er niet meer vanaf :p

    Ik hoop dat je je snel wat zwangerder voelt. 10 september lijkt vast nog erg ver weg.
     
    Familjen vindt dit leuk.
  7. Familjen

    Familjen Actief lid

    21 jan 2016
    216
    226
    43

    Oeii ja dat is ook niet zo fijn voor je..
    Ja zou graag iets willen voelen ;)
     
    Kruimeltje 1 vindt dit leuk.
  8. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Hier 2 succesvolle zwangerschappen gehad zonder kwaaltjes in het begin. Maar snap dat dit wel iets met je doet. Je lijf kan je echt voor de gek houden.
    Weet dat alleen een echo je duidelijkheid kan geven. Kwaaltjes zeggen helemaal niets.
     
    Familjen vindt dit leuk.
  9. Evalovesbooks

    10 jul 2020
    35
    12
    8
    Vrouw
    Mijn schoonmoeder heeft bij allebei haar zwangerschappen nergens last van gehad.
     
    Familjen vindt dit leuk.
  10. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je een fantastische zwangerschap hebt die na een hele lange weg zo soepel zal verlopen :)

    Enne niet teveel aan je borsten zitten om te voelen of ze ook pijnlijker zijn he? :p (ik beken... ik deed dat haha)

    Veel kwalen zeggen niets over goede zwangerschap, gelukkig weinig tot geen kwalen ook niet over slechte zwangerschap.
     
    Lindavvv en Familjen vinden dit leuk.
  11. spannendetijden

    spannendetijden Fanatiek lid

    9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    Ik ben inmiddels ruim 20weken en totaal geen kwaaltjes
    Behalve mn darmen maar ik heb aangeboren darmafwijking dus dat is meteen raak.
    Ook mijn andere zeangerschappen totaal geen kwaaltjes! Dus t kan echt hoor !! Wel/geen kwaaltjes zegt niets, ik Spreek uit ervaring ;)

    En vaak komen kwaaltjes vanaf de 6weken pas dus wie weet ga je je nog heel beroerd voelen! :p

    maar vooral,... gefeliciteerd!!
     
    Familjen vindt dit leuk.
  12. Kruimeltje 1

    Kruimeltje 1 Bekend lid

    18 mrt 2009
    666
    494
    63
    Vrouw
    Jaa dat is dat kleine stukje zekerheid, en het voelt echter. Nu helemaal niets, hahaha . Ik heb alleen hoofdpijn,
    we gaan voor een goede zwangerschap :o::D
     
    Familjen vindt dit leuk.
  13. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Herkenbaar hoor!!
    Ik had het in mijn eerste zwangerschap. Met 8 weken en 4 dagen (weet 't nog zo goed), ik stond op en alles was weg. Ik was niet misselijk, borsten deden geen zeer meer. (hoe erg ik er ook in kneep @GroeneBomen :roflmao:). Ik schrok me wild.

    Mijn eigen verloskundige zei dat het kon en geen zorgen en geen bloed = goed, ect.
    Maar ik geloofde er niets van, dus een pretecho bedrijf gebeld en vroeg of ik ook met 9 weken kon komen spieken. En ja hoor tuurlijk, ze hadden nog wel een stagiaire die nog nooit zo vroeg een echo had gemaakt dus leuk. Doen we.

    Baby deed het super! Niets aan de hand. Is nu een vrolijke drukke peuter van 2,5 jaar.
    Maar ik had de geruststelling ook nodig. Dus gezocht en gevonden gelukkig.

    Maar het kan dus, van de een of de andere dag geen kwaaltjes maar een gezonde zwangerschap.
     
    Familjen vindt dit leuk.
  14. Mila1988

    Mila1988 Bekend lid

    19 feb 2020
    989
    586
    93
    Vrouw
    geen zorgen ik heb in het begin ook nooit klachten gehad. Toen mijn test positief was, was ik echt heel erg verbaasd.. ik voel me in het begin echt niet zwanger. Bij een week of 10 begon de misselijkheid ongeveer, daarvoor voelde ik me dood normaal.
     
    Familjen vindt dit leuk.
  15. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.976
    113
    Vrouw
    @Familjen: hoe is het nu en hoe ging je echo?
    Ik heb bij de 1e ook 0 symptomen gehad. Alleen vandaag een week of 8 onwijs moe wat de rest van de zwangerschap gebleven is.

    Bij de 2e enkel een weeig gevoel de eerste weken en verder ook niets.
     

Deel Deze Pagina