YESS!! Een action test gekocht, omdat mijn vriend vond dat ik 'buien' kreeg. Negatief, en ik geloofde ook niet dat het snel zou kunnen gaan. (1,5 maand geleden gestopt met de pil) De dag erna een clearblue test gehaald, en ja hoor, het schermpje gaf aan; Zwanger 1-2 Ben heel erg blij! Heb alleen nog totaal geen symptonen... Ben een keer eerder zwanger geweest een tijdje geleden toen kreeg ik een miskraam.. alleen wel heel erg overgeven/pijnlijke borsten. Nu nog niks.. is dat erg?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Het hebben van kwaaltjes en de hoeveelheid ervan, zegt niks over hoe het gaat met de zwangerschap. Hoop dat je kunt genieten!
Gefeliciteerd!! Ik hoop dat je er dit keer wel van mag genieten. Meestal in zo'n vroeg stadium kun je nog niets voelen. Bij mij was dat ook het geval. Maar sommige voelen het al voordat ze ongesteld moeten worden. Ik voelde alleen wat pijn aan de zijkant van mn borsten, maar verder niets. Iets later in de zwangerschap, rond 7 weken, werd ik erg moe en was mijn eetlust sterk verminderd.
Bedankt allemaal! Ik denk dat ik pas een beetje kan genieten als ik de 8 weken echo heb gehad, en daarop duidelijk is dat het een beetje goed zit haha.
Ik ben 11 weken zwanger en heb buiten pijnlijke borsten en vaak moe helemaal geen klachten gehad. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Ik heb in het begin ook vrij weinig symptomen gehad. Ik kreeg pas later pijnlijke borsten en last van extreme vermoeidheid! Misselijk ben ik nooit geweest..