Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mable

    Mable Actief lid

    11 nov 2008
    100
    0
    0
    Ik zou graag ervaringen horen van de zwangerschap in combinatie met een rondlopende peuter.
    Mijn zoontje is 2 jaar en een echte schat maar ook een echte peuter. Als hij niet wil lopen dan moet ik wel tillen. Als hij boos is dan vliegt er speelgoed rond dat opgeraapt moet worden en als hij zijn jas niet aan wil rent hij weg.
    Op het moment ben ik bijna 29 weken zwanger en heb een flinke buik.
    Zwanger zijn is voor mij sinds een paar dagen niet leuk meer.
    Hoe kan ik wat meer rust pakken en mijn zoontje niet te kort doen graag hoor ik ervaringen.
     
  2. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    Ik lees graag met je mee! Wij verwachten onze 2e in februari, mijn dochter is nu net 1. Ik ben heel benieuwd hoe anderen het combineren!

    groetjes, Mayke
     
  3. is indd. best zwaar.. dingen zoals savonds naar boven brenegn enzo liet ik papa elke keer doen. zoveel mogelijk tillen enzo proberen te vermijden.. want dat is echt niet fijn.. en boodschappen doen enzo.. ook lekker je man laten doen.. jij hebt t al zwaar genoeg!
     
  4. anietje

    anietje Actief lid

    16 nov 2006
    263
    0
    0
    Verpleegkundige
    Ik zal meelezen en over een paar maanden ook mijn beleving daarin gaan vinden.
    Op het momen ongeveer 10 weken zwanger en mijn zoon is ruim 13maanden dus de peuterpuberteit zit er tijdens deze zwangerschap misschien nog wel aan te komen. Ook ik vraag me af hoe ik me er door heen ga slaan, maar goed we komen er wel.
    Geniet nog even van de laatste loodjes.
    liefs Anita
     
  5. Mable

    Mable Actief lid

    11 nov 2008
    100
    0
    0
    Mijn zoontje is op het moment ziek en poeh wat zat ik er gisteren doorheen. Savonds een flinke huilbui gehad ik kon niet meer stoppen. Ik zat zo te mopperen op de boekjes daar staat alleen maar in: doe rustig aan, verwen jezelf, ga lekker naar de kapper, met vriendinnen de stad in enz enz er wordt maar bar weinig geschreven over een zwangerschap die niet je eerste is. De roze wolk ook zoiets heeft iemand die gezien?tuurlijk het is een mooie tijd maar zo geweldig is het allemaal niet als men doet voorkomen.
    Maar goed, vrijdag ben ik 32 weken dus het einde is in zicht. Ik probeer zoveel mogelijk te genieten van ons leventje met zijn 3tjes want er komt een drukke tijd aan. Mijn zoontje heeft geen idee wat hem boven het hoofd hangt en voor mij komen er weer 10 voedingen per dag aan.
    Volgende week lekker de kast inruimen, bedje ophalen en afwachten tot de kleine zich aandient.
     
  6. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hier nog een die zwanger is van de 2e.......

    Meiden waar blijven jullie? :) :)
     
  7. cimu27

    cimu27 Bekend lid

    27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ja, hier ben ik dan ook!
    Ik ben inmiddels 12 weken zwanger van de 2e en mijn zoontje is bijna 2,5.
    Afgelopen week waren we gezellig met z'n drietjes ziek: flinke griep! Dat ging goed totdat mijn zoontje beter begon te worden. Toen hebben we de hulptroepen (opa en oma) ingeschakeld. Het is voor hem ook niet gezellig als papa en mama alleen maar ziek in bed / op de bank liggen. Toch?
    En opa en oma vonden het ook erg gezellig! Met de kleine.
    Als extraatje heeft oma ook nog lekker gekookt. Heerlijk.
    Gelukkig zijn de mannen weer beter en ben ik alleen nog een beetje verkouden. Dinsdag ga ik weer aan het werk.
     
  8. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jaja Lilly hier ben ik!

    Ik ben dus ook zwanger van de 2e.
    Kyra is nu 22 maanden.
    Kyra zal 2 jaar en 4 maanden zijn als de 2e hummel komt.
     
  9. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.596
    3.483
    113
    Ja, hier ben ik dan ook :D ! Mijn dochtertje is nu 17 maanden en onze tweede komt rond 6 juli als het goed is. Zal best druk worden straks!
     
  10. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hey wat leuk, heb het gevoel alsof ik jullie al langer ken ;) :)
    Waar deze topic "oorspronkelijk" voor is geopend is een beetje anders sorry maar wij zijn wel gezellie hoor!

    Hier ook zwanger van de 2de, maadag eerste ECHO SPANNEND! Ik weet wel dat het hartje klopt enzo maar het blijft spannnend om voor de eerste keer frumpie te zien!
    Denk dat ik me hier wat vrijer voel om over de zwangerschap te praten dan in ons oude clubje, ben snel bang om iemand voor het hoofd te stoten en wil daar niemand wegjaagen 8)
     
  11. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zomaar: morgen de 1e echo, heel veel plezier!
     
  12. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.596
    3.483
    113
    Ja, Zomaar, veel plezier, hoe laat heb je een afspraak morgen?
     
  13. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Zo ik kom gewoon af en toe hier spieken om te kijken hoe het met jullie gaat :D
     
  14. Marlieke

    Marlieke Fanatiek lid

    19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Hallo!

    Daar ben ik dan ook! Ook zwanger van nr. 2! Weer helemaal spannend!
    Uitgerekend 16 dagen na Marciano's 2e verjaardag! Hoezo plannen? :)

    Inmiddels zit ik alweer aan het einde van week 15. Morgen gaan we week 16 in!

    Zomaar, spannend meid! Morgen je 1e echo!
     
  15. Marieke81

    Marieke81 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    mag ik dan ook komen spieken 8-[

    @zomaar: heel veel succes morgen

    @de zwangeren: veel kletsplezier hier en hopelijk mag ik me hier ook snel komen melden, maar ik zal hier ook wel komen(als het natuurlijk mag)
     
  16. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    boe ikke ook vand e partij!
     
  17. Velobabe

    Velobabe Fanatiek lid

    11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ikke ben ook zwanger van de tweede.
    Mijn kanjer is 30 juni 2007 geboren! En in augustus 2009 krijgt hij een brusje!

    @Zomaar
    Morgen de echo, spannend.
     
  18. Carla1980

    Carla1980 VIP lid

    16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat gezellig hier!
    Meteen heel vertrouwd!
     
  19. Lilly

    Lilly Fanatiek lid

    1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    He gezellig meiden!

    Zal ik me ook nog ff vorstellen dan :)

    Ik heb al een zoontje van eh....22 maanden :) 20 maart wordt Ruben alweer 2, en 6 maanden later zal ons 2e kindje geboren :)

    @zomaar, heel, heel, heel, heel veel plezier morgen met je echo en laat je wel weten hoe het was ;)

    Nou deze zwangere is moe en gaat verder met bankhangen.

    Wel apart dat we nou ineens toch weer op he tforum kunnen :rolleyes:
     
  20. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.596
    3.483
    113
    Ja, vanmiddag kreeg ik alleen maar foutmeldingen en werkte het niet. Maar het is weer verschoven.
    Ik ga naar bed!
     

Deel Deze Pagina