Hey Ik heb vandaag 2x getest. Omdat ik overtijd was en omdat ik al vlak na mijn eisprong verschillende klachten had. 1x met blue clear maar die gaf niet zo'n duidelijke test aan. Toen ben ik naar de winkel gegaan en daar heb ik een van etos eigen merk gekocht. en op die staat duidelijk in allebei de vensters streepjes. Mijn man en ik geloven het nog steeds niet. Ik weet ook niet wat ik nu moet doen de dokter bellen maandag of wat moet ik doen ? Het is gelukt om de foto in mijn album te krijgen.
Dan ben je gewoon zwanger. Gefeliciteerd! Je kan als je wilt maandag al een verloskundige in je buurt bellen voor een eerste afspraak, dat is meestal zo rond de 8/9 weken.
hoi, ook ik ben zwanger! volgens mijn berekeningen ben ik 13 april 09 uitgerekend! het is dus allemaal nog maar heel pril en ik hoop ook maar dat alles goed blijft gaan! het is ook heel onwerkelijk, heb dus ook 2 testen gedaan en die waren beide positief! m`n vriend en ik zijn dus helemaal happy! ik heb al wel lichte kwaaltjes: ben moe, een beetje misselijk maar hoef niet over te geven, m`n borsten zijn gevoelig en ik moet vaak plassen! verder helemaal geen klachten oja wel een beetje een raar gevoel in m`n onderbuik een soort beurs gevoel ofzo! ik ga volgende week maar de verloskundige bellen voor een afspaak nu nog maar in spanning blijven en proberen m`n mond te houden, wat knap lastig is! groetjes meike ps hoe kan je zo`n banner krijgen? [/url]
Hoi dames, Ook ik heb net ontdekt dat ik zwanger ben. Gistermiddag test gedaan, en vanmorgen, allebei zelfde streepje. Het is geen hele dikke streep, maar hij is wel te zien. niet heel vaag, maar ook niet overdreven duidelijk. maar kan er denk ik wel op uitmaken dat ik zwanger ben. Heb vreemd gevoel in buik, al hele week erg misselijk(zelfs 4kg afgevallen door niet te kunnen eten ) en moe vandaag. misschien omdat ik het nu weet Ik ben 17 april uitgerekend aan hand van cyclus. Ga denk ik maandag ook maar ff bellen. Maar wil eigenlijk ook langs huisarts. omdat ik medicijnen voor hartkloppingen neem. al gaat het sinds een week opeens veel beter daarmee, heel vreemd. maar heb er minder last van. ook heb ik reuma. even kijken of ik daarvoor wat moet doen. Groetjes.
Ik had sinds een ander halve week dat ik met vlage misselijk was, duizelig,lage rugpijn,last van mijn buik, hele gevoelige tepels enz. Dus we hadden een klein beetje het vermoeden maar dachten ach das zal wel niet. ik zou normaal donderdag ongesteld moeten zijn geworden maar er kwam niks toen had mijn ma zo iets van zal morgen wel komen maar ook niet, Dus daarom maar vanmorgen getest. Maar ik kan het nog niet geloven. volgens mijn cyclus ben ik rond de 16-4 uit geteld.
Zeppie, Dan ben je dag voor mij uitgeteld. Hoe was het streepje bij jou? Licht of donker? Bij mij was hij licht. Maar wel goed te zien, maar niet echt een donkere streep. Hoe voel je je? Liefs
Hi, Ik ben ook zwanger van de eerste en ben volgens de 'calculator' ook 17 april uitgerekend (bloemetje 85)! Leuk! Ook wij hebben 2 testen gedaan en waren zo verbaasd en geloofden het nog niet echt. Het begint nu langzamerhand door te dringen. Groetjes honeybee
honeybee, gefeliciteerd. ook 17 april. wat leuk, hihi, lopen we ongeveer gelijk. was jij streepje duidelijk? van mij was wel goed zichtbaar, maar geen dikke streep. en nog steeds niet ongi, en had het vrijdag of gister moeten worden, hihi, en dat was dan al ruim gerekend. het is moeilijk te bevatten he? Spannend hoor, we gaan hopelijk een mooie tijd tegemoet. liefs
Hoi lieve meiden, Dit topic is een felicitatietopic, en dus geen kletstopic. Je kan elkaar altijd een pb sturen, voor vragen of opmerkingen die je hebt. groetjes prinses