Zwanger van derde kind en depressie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mieke8484, 12 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8484

    Mieke8484 Lid

    29 mrt 2020
    8
    2
    3
    Vrouw
    Tijdens mijn derde zwangerschap heb ik last gekregen van duizeligheid. Tot nu toe is de diagnose een ontsteking op het evenwichtsorgaan. Wat nu ook bij mij is ontstaan is enorme angst om te bewegen en depressieve gevoelens. Online psychologische hulp is ingeschakeld maar kan 3 weken duren. Verdere lichamelijke onderzoeken kunnen pas plaatsvinden na de bevalling om hopelijk zo de oorzaak van de duizeligheid aan te kunnen pakken maar niets is zeker..
    ik merk dat ik die onzekerheid niet trek.. nog ongeveer 5 weken tot de bevalling en met de week word mijn paniek groter....ook dat ik niet voor mijn andere kids kan zorgen vind ik verschrikkelijk. Ze verheugen zich zo op hun zusje.. en ik kan nergens meer van genieten.. ik ga ook niet vooruit.. eerder achteruit.. en niemand die me begrijpt.. ik voel me eenzaam en wilde het van me afschrijven..
    nog nooit ben ik zo bang geweest voor wat komen gaat
     
  2. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Wat vervelend om te lezen! Wel goed dat je hulp hebt ingeschakeld en hopelijk start deze al voor de bevalling! Blijven praten erover, nu en zeker ook na de bevalling! Dikke knuf
     
    Mieke8484 vindt dit leuk.
  3. Mieke8484

    Mieke8484 Lid

    29 mrt 2020
    8
    2
    3
    Vrouw
    Dank je wel!
     
  4. Jackie87

    Jackie87 VIP lid

    6 aug 2013
    5.436
    2.870
    113
    Kun je geen contact opnemen met je huisarts? Toen ik psychologische hulp kreeg moest ik ook een maand wachten voordat ik er terecht kon. In de tussentijd kon ik bij mijn huisarts terecht om te praten.
     

Deel Deze Pagina