Zwanger van.. een tweeling! Tips?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Catrice4, 5 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catrice4

    Catrice4 Lid

    19 apr 2022
    26
    11
    3
    Vrouw
    Lieve allemaal,

    Sommigen weten dat wij direct na onze miskraam weer zwanger zijn geworden. Vrijdag hebben we een echo gehad en tot onze grote verrassing (en ook wel schrik) bleek het een tweeling te zijn!

    We hopen echt dat deze kindjes het wel gaan redden en dat ze mogen blijven groeien ❤️

    zijn er hier tweelingmama’s met tips? Ik kan het vooral nog niet beseffen.. maar ik kan me voorstellen dat er allerlei dingetjes zijn waar ik nu al rekening mee kan houden / wat fijn is / wat ik juist wel/niet moet doen..

    Ik hoor het heel graag!
     
  2. Moto

    Moto Bekend lid

    5 dec 2019
    590
    535
    93
    Stipje, ik lees mee. Deze schokkende ontdekking deden wij een week of 6 geleden ook. Nu ruim 14wk onderweg.
     
  3. roever

    roever Niet meer actief

    Ohhh dit lijkt me zoo bijzonder zeg!!
    Los daarvan gefeliciteerd met überhaupt nieuwe zwangerschap :D
     
    Catrice4 vindt dit leuk.
  4. zegenwens

    zegenwens Fanatiek lid

    28 sep 2021
    4.687
    4.686
    113
    Vrouw
    Catrice4 vindt dit leuk.
  5. Iris86

    Iris86 Fanatiek lid

    21 apr 2014
    2.075
    283
    83
    Emmeloord
    Hi, gefeliciteerd! hier moeder van een tweeling. Mij tip is zorg voor een ruim netwerk van helpers. Mensen die je kunnen helpen door te koken,
    Schoonmaken, met de kids voeden of jou even wat slaap gunnen. Tijdens je zwangerschap goed eten, rusten waar dat kan. En op tijd met verlof. Er is ook een vereniging voor meerlingen. En uiteraard hier op het forum en op Facebook als je dat hebt.
    fijne zwangerschap!
     

Deel Deze Pagina