zwanger->vriend zit met bkr en nu?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door daddys princess, 18 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daddys princess

    daddys princess Actief lid

    23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    ik ben bijna 18 en mijn vriend is 24 die nu voor 3 jaar in de budgetering zit hij wil onze kleine meid aangeven maar mijn ouders zeggen dat als ie dat doet zij alles erft (dus als er wat gebeurt met hem in die 3 jaar zij alle schulden van hem krijgt) en als we gaan samenwonen we samen maar 1 bedrag in de week krijgen dus dat ik mee moet betalen in zijn schulden

    heeft iemand hier ervaring mee?
     
  2. PBiard

    PBiard Actief lid

    6 mrt 2007
    475
    0
    0
    Management secretaresse
    Hendrik Ido Ambacht
    Volgens mij zit het zo: (als ik het goed heb hoor :oops: ) Wij gaan waarschijnlijk ook de sanering in)

    Als jouw vriend zich niet aan de voorwaarden van de budgettering houdt, dan wordt hij eruit gezet en draait hij alsnog op voor de schulden. Pas als hij overlijdt is er sprake van erfenis en die kan ze weigeren.

    Je krijgt een budget gebaseerd op je gezinssamenstelling. Ik weet niet hoe het zit met jouw salaris (als je dat hebt) en de sanering. Doelstelling is dat er zoveel mogelijk wordt ingelost. Je hebt best kans dat bij samenwonen jouw salaris ook wordt meegenomen in de sanering.
    Hebben jullie al navraag gedaan bij zijn bewindvoeder? Of heeft hij deze niet?

    Als hij het kind niet erkent dan betekent dat, dat hij wettelijk gezien de vader niet is en jij dus de enige wettelijk vertegenwoordiger van het kind bent en hij wettelijk geen enkele zeggenschap heeft. Is dat wat jullie willen?

    Ik zou gewoon even navraag doen bij de gemeente. Zij hebben vast een antwoord voor je.

    Succes ermee.
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Een onderwerp mag maar 1 keer worden geplaatst.
    Ik doe deze op slot.
    Elmo
     

Deel Deze Pagina