Zwanger willen worden maar nog geen cyclus door borstvoeding

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Frummels, 10 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    He ladies,

    Ik ben september vorig jaar bevallen van mijn dochtertje en zou graag binnenkort voor een tweede willen proberen. Ik geef nog borstvoeding en heb nog geen cyclus. Vorige maand had ik krampen en hoopte ik bloed te zien, maar helaas...niks nada noppes. Ik wil niet zó graag een kindje dat ik bereid ben op dit moment de bv ervoor op te geven. Ik heb nu in mn hoofd dat ik als ze een jaar is wil afbouwen en dan hoop ik dat mn cyclus op gang komt.

    Wie zit in hetzelfde schuitje en vindt het leuk samen te schrijven?
     
    sannekrul, Rosy90 en nizzie86 vinden dit leuk.
  2. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Niet in hetzelfde schuitje maar ik wens je snel een mooie zwangerschap toe ♥
     
  3. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    He Gootje, wat lief dank je wel! Hoe gaat het met je? Zijn jullie al compleet?
     
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja bepaalde personen gun je het gewoon heel erg en daar val jij onder.
    Hier gaat het goed, morgen word A alweer 1 :eek: zo hard gegaan de tijd...
    Voorlopig komt er nog geen 3e maar ik sluit niet uit dat we over 2 jaar anders erover denken ;) ik sta er sowieso dan voor open dus even afwachten hoe m'n man erover denkt. :) komt het niet dan is het heel erg jammer en zal ik het moeten afsluiten maar ben al gezegend met 2 knappe lieve dochters.
     
  5. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Oew ik lees net je berichtje en bedenk mij dat ik vast 1 vd eersten ben die je kan feliciteren met A! Alweer 1 jaar, van harte!

    Heel lief van jou! Dat soort woorden doen mij altijd goed.

    Heel fijn weekend en tot spreeks! Liefs
     
  6. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    @Frummels wat een mooi nieuws zeg en spannend ook weer.
    Ik wens je alle goeds meid en hoop dat het je nu wat makkelijker afgaat.
    En bijna 1 alweer je kleine frummel. Gaat alles goed?

    Ik ga ook weer voor de volgende oftewel net weer een iui achter de rug.
    Ik zit alleen niet in hetzelfde schuitje.

    Met bv kan je indd gewoon zwanger raken, alleen is de kans kleiner, maar ook onoverzichtelijker omdat je nog geen cyclus hebt.
    Geniet eerst nog heerlijk van t bv geven en daarna is het per vrouw verschillend hoe het gaat met je cyclus. Bij de 1 komt het snel op gang en bij de ander kan het een paar mnd duren.
    Spannend iig.
     
  7. Elraange

    Elraange Fanatiek lid

    25 sep 2015
    2.674
    2.012
    113
    Vrouw
    Nog gefeliciteerd, ook alweer 1.
     
  8. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Dank je wel! Ja ze doet het super, ik geniet elke dag van haar en het is zo mooi om te zien hoe ze zich ontwikkelt.

    Wat spannend, iui! Heel veel succes,
    Ik duim voor je!
     
    Elraange vindt dit leuk.
  9. Niennientje

    Niennientje Niet meer actief

    Hoi! Hier een beetje hetzelfde. Wij zijn net afgelopen week begonnen voor een derde. Nouja begonnen, gewoon geen beschermde seks haha.
    Ik voed mijn zoontje nu 17 maanden en nog geen cyclus... Dus ik verwacht dat het nog niet zo’n vaart zal lopen.

    Ik zie dat jij het lastig hebt gehad aan je onderschrift, wat heftig.
     
  10. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Dankjewel nog! Helemaal niet gezien dit berichtje. :oops: voor jullie komt de eerste verjaardag ook al dichtbij! Gaan jullie nog wat speciaals doen?
     
  11. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat leuk dat jullie voor een derde kindje gaan!

    Hier duurt het ook lang....inmiddels
    4 weken geleden mn eerste menstruatie gehad maar nu nog geen eisprong (ik temperatuur). Kan nog wel eens een tijd gaan duren denk ik. Ik ben er wel oke onder, heb nog niet echt haast.

    Ja de periode voor mn dochtertje was heel zwaar. Hopelijk wordt ons dat nu bespaard.
     
  12. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    We gaan een feestje vieren! En Ik wil een taartje maken waar ze lekker mee kan knoeien. Heb er wel zin in! Ik zal waarschijnlijk meer genieten van het feestje dan zij hahaha, maar volgens mij is dat de eerste twee jaar altijd zo, ze krijgen he toch niet erg mee.

    Ik zie aan je onderschrift dat je een derde overweegt? Is je partner het daarmee eens? Al plannen?
     
  13. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah leuk! Ja sowieso eerste jaar krijgen ze niet veel mee hahaha en A die heeft niet eens lopen knoeien met d'r taart hahaha moesten d'r gewoon helpen dus hopelijk werkt jouw dame wel mee

    Ik wil over 1 a 2 jaar heel graag voor een 3e. M'n man zegt nog nee maar we zitten nu in een chaotische periode want we hebben een huis gekocht waarvan we 4 november de sleutel krijgen en dus eerst maar alles klaar en dan kijk ik wel hoe hij erin staat:)
     
  14. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Mijne dame is dol op eten en stopt echt alles in dr mond dus stiekem hoop ik op een groot knoei festijn!

    Nou dan ben ik benieuwd hoe dat loopt! Ik zou er zelf misschien ook wel drie willen als ons dat gegund is maar mijn man houdt zich steenvast bij twee. We gaan het zien, alles op zn tijd, eerst maar eens een succesvolle tweede zwangerschap ❤️

    Succes met jullie huisje!
     
  15. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ah leuk! Ik hoop het voor je!

    Ja ben ook benieuwd, wil hij niet dan moet ik het gewoon afsluiten en ben natuurlijk al rijk gezegend met 2 knappe meiden maar toch zou het mij super lijken alles nog 1x mee te maken.

    Dankjewel komt helemaal goed, kunnen niet wachten om daar te gaan wonen!

    Inmiddels al een cyclus gehad of komt het nog steeds niet op gang? Hoop dat je snel een positieve test mag hebben!
     
  16. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Nou niet echt. Zit nu op dag 30 en al drie weken ongeveer vruchtbaar slijm...geen positieve ovulatie test en ben daar nu dan ook weer mee gestopt omdat het niet zon zin heeft denk ik..ik geef ook nog 3-4 keer bv per 24 uur dus das zal ook meespelen denk ik.

    Leuk om je weer even te spreken❤️
     

Deel Deze Pagina