Zwanger worden dunne baarmoeder vlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Key123, 31 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Key123

    Key123 Nieuw lid

    31 okt 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,ik ben vandaag bij de dokter geweest en kreeg te horen dat ik door lang pil gebruik mijn baarmoeder vlies dunner is geworden en hierdoor wordt ik door de pil heen steeds ongesteld, nu is haar advies om 3 maanden te stoppen met de pil zodat de vlies weer dikker kan worden waardoor ik niet meer ongesteld wordt door de pil heen.

    Nu is het geval dat mijn vriend en ik het niet erg zouden vinden als ik zwanger zou raken, dus mijn vraag is dan ook is het wel verstandig dat we de gok wagen aangezien met condoom niet echt een goede optie is voor ons.

    Echter zou ik dit niet doen als dit nadelige gevolgen zou hebben voor het kindje.. zou iemand hier advies voor kunnen geven ?
     
  2. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Nee hoor niet nadelig, dan nestelt het gewoon niet in als het te dun in, daar merk je niks van want dan word je gewoon ongesteld. Vanaf 5/6mm kan het al nestelen.
    Zou tarwekiemolie e/o liquid vit E nemen
     
  3. Key123

    Key123 Nieuw lid

    31 okt 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Oké dus er is dan gewoon geen kans voor het celletje om te nestelen zo moet ik het dan zien? Maar het is niet zo dat ik hierdoor juist meer kans heb op zwangerschap
     
  4. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Nee helaas, een embryo heeft het liefst een bedje van 7-15mm dik..het lan met 5 of 6 soms oo k nog wel s
     
  5. Key123

    Key123 Nieuw lid

    31 okt 2019
    3
    0
    1
    Vrouw
    Oké bedankt voor uw duidelijke uitleg nu is alleen mijn vraag zij heeft niet gekeken of niks hoe dun de vlies is dit is alleen wat zij vermoedt maar hoeveel dunner de vlies is weet ik niet, kan ik dus wel gewoon ervoor gaan zonder angst dat het gevaarlijk of kwaad kan doen als het mogelijk wel nestelt
     
  6. vlinderCN

    vlinderCN Fanatiek lid

    21 mei 2018
    4.841
    1.675
    113
    Vrouw
    Nee kan echt geen kwaad, succes!
     

Deel Deze Pagina