Zwanger worden eerste kindje na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Padmee, 23 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Hallo meiden.
    Het onderwerp zegt het al. Misschien dat er nog meer mensen behoefte hebben aan een clubje om je ongeduldigheid, onzekerheid en ook leuke spanning te bespreken :)
     
  2. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ikzelf heb bijna 2 weken geleden een miskraam gehad en ben nu af en toe erg ongeduldig in het wachten op mijn eisprong. Heb het gevoel dat ik stil sta en alleen maar aan het wachten ben. Hoor graag jullie verhalen :)
     
  3. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Ik zit in het zelfde schuitje :p 5 weken geleden een curettage gehad en 4 weken erna meteen me menstruatie, als het goed is deze week me ei en dus poging 2 (eerste poging was meteen raak)

    En wat je zegt over stil staan..omg hier precies hetzelfde, alsof 1 dag 2 dagen duurt constant letten op slijmverlies etc ik ben ook afhankelijk van een donor dus moet precies weten wanneer me eisprong is, ook de eerste poging na mijn miskraam, en het kan niet gauw genoeg gaan.

    Nu heb ik vandaag een echo gehad alles zag er goed uit, geen resten en zelfs mijn cysten zijn pleiten (ik heb pcos) gynaecoloog zag alleen geen naderende eisprong wat mij een beetje zorgen maakt..ik ga toch woensdag insemineren dan is volgens mijn berekeningen me eisprong en mijn slijmverlies laat zien dat er een ei aankomt,als deze maand niet lukt ga ik volgende maand voor het eerst met ovulatie testen aan de gang...wat een zenuwen tijd..

    Hoop dat het gauw raak ik voor ons beiden *fingers crossed*

    xoxo
     
  4. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Heftig zeg zo'n curettage lijkt me :(. En meteen de eerste keer zwanger van een donor, wat bijzonder. Fijn dat de cysten weg blijken te zijn. Hoe kwam je erachter dat je PCOS had? Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en het deze keer goed gaat :)
     
  5. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    hey Padmee

    De curettage viel reuze mee hoor, het was de natuurlijke weg die tegenviel, ik was 8 weken toen ik er achterkwam dat het vruchtje met 6 weken al overleden was, de vaginale echo heeft de miskraam doen doorzetten was het ziekenhuis nog niet uit of het bloeden begon ik heb daarna een week hevige weeën gehad en heel veel bloed en stolsels verloren na een week was ik op, ik moest voor een spoed echo komen en het vruchtje bleek er gewoon nog te zitten, dus toen kreeg ik een spoed curettage, daarna was alles over..

    Ik kwam op mijn 18th erachter dat ik pcos had omdat ik TOEN al zwanger wou worden (jong maar goed) het lukte maar niet en ik kreeg maar 1 keer per 6 maanden mijn menstruatie, bij de gynaecoloog bleek ik pcos te hebben, had een hele kralen krans zo noemde ze het, en ik had ook nog eens overgewicht...

    Nu ik 80 kilo ben afgevallen kwam ook meteen me menstruatie terug en ook eisprongen, en heb nu geen enkele cyste meer zitten de laatste is pas verdwenen :)

    Het was ind bijzonder om meteen zwanger te zijn na 11 jaar al moeder willen worden, ik ''voel'' namelijk mijn eisprong en de slijmtest werkt bij mij heel goed, helaas is het misgegaan, maar ik geef de moed niet op ben er nu serieus mee bezig, toen niet en was ook nog te dik :)

    Hoop dat het snel raak is ind dat zou een mooie kerst zijn!!
     
  6. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Bah akelig. Dan ga je voor een echo om het hartje te zien, en ga je weg met een miskraam :(. Gelukkig gaat het nu goed met je.

    11 jaar een kinderwens. Dat is inderdaad lang. Hopelijk wordt die wens snel vervuld.
    Hoe oud ben je nu als ik vragen mag? Ik ben 28 jaar :).

    Ik voel ook altijd mijn eisprong! Wel fijn, al voel je dan toch ook iets van druk. Van NU moet het. En dan is je man een weekend weg ofzo :p

    Zullen er nog meer mensen zich aansluiten bij dit clubje? Zal wel gezellig zijn :D
     
  7. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Ik ben 29 :D Heb altijd wel een kinderwens gehad alleen nooit echt de stap genomen om er echt voor te gaan, door me overgewicht nu best serieus bezig, alleen dit keer alleen.

    Het is ind erg handig als je je ei voelt, en wat je zegt over druk dat heb ik ook, ik voel dus nu me eitje en die zou dus eigenlijk donderdag pas springen dus wil het zeker voor het onzekere nemen,dus ik meteen me donor ingeschakeld nu hopen dat die tijd heeft :p

    xoxo
     
  8. Mizz Bunny

    Mizz Bunny Fanatiek lid

    16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Hallo dames,

    Ook ik probeer weer zwanger te worden samen met mijn man. Wel hebben wij al een prachtig dochtertje maar we willen graag een brusje.
    Ik hoop dat ik hier ook mee mag praten, ook al is mijn situatie iets anders.
     
  9. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Spannend hotsiflots! Ik ga duimen. Is je donor een bekende van je?

    Welkom mizz bunny! Tuurlijk mag je meepraten. Topic had ik voor eerste kindje gezet omdat ik dacht dat het anders een te groep zou worden haha, niet dus.
    Wat is jou leeftijd? En waar ergens in je cyclus zit je nu?
     
  10. Mizz Bunny

    Mizz Bunny Fanatiek lid

    16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ik wordt in december 33 en zit aan einde van mijn cyclus
    Kan ergens tussen morgen en de 30 ste testen.
    Heb aan de ene kant het gevoel ongesteld te gaan worden maar daarnaast tuurtest die bijna niet op de foto te krijgen zijn.
    Moet vanmiddag naar de gynaecoloog ivm herhaalde miskramen en hoe nu verder.
     
  11. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Kan je je tuurtestje hierop zetten? Ben wel benieuwd :). Veel succes bij de gynaecoloog vandaag. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen
     
  12. Mizz Bunny

    Mizz Bunny Fanatiek lid

    16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ja hoor, komt ie
     
  13. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Poe dat is inderdaad een tuurtest :). Lastig te zien of het nou positief of negatief is.
    Hoop voor je dat je binnenkort een knaltest hebt!

    Laat je weten hoe het was bij de gynaecoloog?
     
  14. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Hallo dames, nou ik zit weer op het wachtbankje voor 2 weken, wordt ik ongesteld of is het gelukt...Dit vind ik de moeilijkste periode van het proberen zwanger worden, je lichaam kan je namelijk goed voor de gek houden :/

    Mijn donor was geen bekende maar via een vriend heb ik hem leren kennen, we weten voldoende van elkaar maar ook niet teveel om die ''grens'' te bewaren tussen donor en ontvanger, hij staat gelukkig wel open voor contact als het kindje naar hem gaat vragen.


    xoxo
     
  15. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Ja dat is inderdaad zo. Je lichaam kan je heel goed voor de gek houden. We slepen je wel door deze twee weken heen :).

    Ik wacht nog steeds op m'n ei, voel nog niks. Mag nu wel nog een paar dagen duren. Ml is vanavond weg tot maandag avond. Zal jammer zijn als we deze maand helemaal geen kans maken.

    Mooi dat er mannen zijn die donor willen zijn. Echt bijzonder.
     
  16. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Nog steeds geen nieuwe mensen bij ons groepje. Jammer :).

    Hoe gaat het nu met jullie?
     
  17. lin1989

    lin1989 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    Ha meiden

    ik heb wel zin om met jullie mee te kletsen
    mijn man en ik zijn sinds januari 2014 bezig voor ons eerste kindje. Nu bleef de zwangerschap lang uit en na wat onderzoeken had ik in september n positieve test in mijn handen.
    Helaas een miskraam geworden.
    Nu zijn we alweer met ronde maar merk ik dat het me soms wel zwaar valt.t lijkt nu nog verder weg. Zeker omdat we t weer n jaar zelf moeten proberen.

    hoe is t nu met jullie meiden?
     
  18. Hotsiflots

    Hotsiflots Fanatiek lid

    31 aug 2015
    1.538
    165
    63
    Full time mom
    Hallo lin1989 welkom, wat naar van je miskraam :( ik hoop dat je snel weer in verwachting bent, stort je vragen maar hier uit hoor!!!

    Met mij gaat het wat minder helaas, ik heb een blaas ontsteking achter de rug en die is over maar blijf pijn aan mijn linker eierstok houden het voelt net als eisprong pijn, ik ga morgen maar weer naar de dokter en een echo eisen, ik heb als het goed is woensdag mijn eisprong weer, maar ik twijfel want ik denk dat er wat mis is met mijn eierstokken heb deze pijn gekregen na de eerste menstruatie na mijn curettage heel vreemd straalt uit naar mijn benen, heb ook nog eens zware griep..dus zit niet echt lekker in me vel hoop dat ik me beter voel voor de kerst :(

    Maar we gaan gewoon door :)
     
  19. Padmee

    Padmee Fanatiek lid

    19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Welkom lin1989!
    Wat erg van je miskraam :(. Logisch dat je het er soms nog zwaar mee hebt. Al je frustraties en onzekerheid kan je hier kwijt hoor! Ik hoop dat je spoedig een positieve zwangerschapstest in handen hebt.

    @Hotsiflots: Wat vervelend van je blaasontsteking. En inderdaad, als je het niet vertrouwd gewoon een echo eisen. Maar als je woensdag je eisprong hebt, kan die pijn dan niet het groeien van de follikels zijn? Dat heb ik namelijk ook elke maand. Soms duurt dat 2 dagen en soms wel 4. Tot het eitje gesprongen is, dan is de pijn weg. Hoop dat je je snel weer beter voelt, en lekker kan genieten van de kerst.
     
  20. Twinkelbell

    Twinkelbell Actief lid

    31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Hoi meiden, ik wil ook graag mee kletsen in jullie clubje :) Afgelopen juni heb ik een miskraam gehad (10wk). Ik was direct de eerste ronde zwanger toen we besloten voor een kindje te gaan! Zo blij dat ik snel zwanger was...nooit verwacht dat het zo verdrietig zou eindigen :(

    Inmiddels is het alweer december... heel stom misschien maar ik had verwacht dat ik snel weer zwanger zou raken, aangezien het de eerste keer ook zo snel was gelukt. Helaas wordt mijn geduld op de proef gesteld pffff. Voel me er inmiddels behoorlijk onzeker door!

    Afgelopen week mijn ei gehad... m'n NOD is 31 dec. Dus ik zit nu op het zenuwslopende wachtbankje ;)
     

Deel Deze Pagina