zwanger worden na afbreking met cytotec

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MamaLayenNo, 30 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaLayenNo

    MamaLayenNo Actief lid

    30 dec 2018
    104
    149
    43
    Vrouw
    zijn er dames bij wie de zwangerschap is afgebroken met cytotec, en na hoelang werden jullie weer ongesteld. bij mij was er nog zwangerschapsweefsel wat eruit moet komen met een menstruatie alleen ben ik nu 8weken verder en nog geen menstruatie in zicht. word er dol van. 7 januari kan ik de gyn weer bellen voor vervolg.
     
  2. Miles

    Miles Fanatiek lid

    22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Bij mij duurde het 55 dagen, toen kwam m’n menstruatie weer. Daarna meteen gestart met Clomid dus m’n cyclus daarna is beïnvloed. Maar moest er dus wel even op wachten met al die tijd bloedingen, pas de laatste week geen bloeding en toen weer wel; dus het begin van m’n menstruatie.
     
  3. Joelle23

    Joelle23 Lid

    13 apr 2016
    85
    21
    8
    Administratief medewerker
    Bij mij was dat een maand later, eerst opgewekt met cytotec maar alsnog gecurrateerd, cyclus was daarna eigenlijk gelijk weer regelmatig
     
  4. Lisa890

    Lisa890 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.928
    2.408
    113
    Vrouw
    Hier op dit moment bezig met cytotec jammer genoeg..
    Ik ben erg benieuwd hoe mijn cyclus weer op gang zal geraken hierna, hopelijk mag het meevallen, een miskraam op zich is tegenslag genoeg :(
     
  5. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Hier na cytotec ook restweefsel. Dit zou na eerste menstruatie weg moeten zijn. Na die menstruatie had ik nog een controle bij gynaecoloog. Toen bleek er alsnog restweefsel te zijn en volgde een curretage. Goede nieuws was dat ik na curretage weer direct zwanger was
     
  6. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Hallo iedereen,
    Ik heb 4 december mijn 15w zwangerschap moeyen
     
  7. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Bij mij was er weer een menstruatie na 27 dagen.
     
  8. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Iets te vroeg op ok gedrukt :)
    Ik heb 4/12 mijn 15w zwangerschap moeten afbreken wegens een afwijking aan mijn meisje :( ik wacht ook nog steeds op mijn maandstonden ik heb na de bevalling meteen curretage gekregen. Heb bij men bevalling van men zoontje ook resten gehad. Nu zei ze dat het heel moeilijk was en wls niet alles weg is en dat ik dus de maandstonden moet afwachten ik sta gepland voor een nacontrole 22/01. Ik denk dat ik dit weekend men eisprong heb gehad gemeten a.d.h. ovulatietesten. Ik hoop dat ze er bijna aankomen ik word ook gek van de onzekerheid of wel alles zal weg zijn en ben nog steeds heel verdrietig dat ik men meisje kwijt ben. Mijn droom ging uitkomen.
    X
     
  9. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Mocht jij meteen starten na de curretage? Ik niet maar alles is niet weg is niet gelukt van de eerste keer dus ik hoop zo hard dat het mee komt met mijn menstruatie, maar ik vrees ervoor. Ik wou dat ik het tenminste lichamelijk kan afsluiten.. ik was 15w ver
     
  10. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Krijg je een curretage als bij de nacontrole blijkt dat het niet weg is? Bij mij zit er ook nog een stuk restweefsel en de gynaecoloog zei dat het weken of maanden kan duren voordat dat weg is. Ik test ook nog steeds positief... dus een menstruatie zal wel even op zich laten wachten.. dus ik heb besloten om het volgende week te laten wegzuigen. Vervelend hè, dat je het niet kan afsluiten...
     
  11. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Geen idee of je één krijgt mijn gynea wou alvast een eerste menstruatie afwachten ik teste na 4w zo goed als negatief en dit weekend eisprong dus als ze op tijd zijn krijg ik ze 18/01 maar dan moet ik wel op tijd zijn :( mijn controle staat 22/01 gepland geen idee wat ze van plan is als het niet weg is met de menstruatie maar ik hoop alvast actie ondernemen. Ik heb geen zin om nog maanden te wachten eer ik aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen. Wanneer is het bij jou gebeurd?
     
  12. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Oh hoop het ook voor je! Wel een goed teken dat het hcg weg is, dan komt je cyclus iig op gang.
    Ik heb 10 dec een echo gehad en toen bleek het niet goed te zijn. 2 weken geleden de miskraam dmv cytotec gehad. Vandaag heb ik te horen gekregen dat mijn hcg nog 346 is. Dinsdag over een week staat de curretage gepland.
    Sterkte!
     
  13. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Dat daalt goed :) bij mij na 4w een zo goed als negatieve test. Was wel 15w weet niet hoe ver jij was?
    Ik ben benieuwd of een weer een curretage volgt ik hoop van niet het is genoeg geweest :(
     
  14. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Rond de 7 weken is het misgegaan en met 8 de miskraam gekregen, dus een stuk minder ver dan jij. Heftig hoor, 15 weken... ik hoop ook voor je dat het straks gewoon goed is.
     
  15. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Ja het was best heftig was een echte bevalling en nog wat complicaties erbij pff mag er niet aan denken wat voor ergs me overkomen is. Hebben wel afscheid kunnen nemen en ze laten cremeren, ze was er echt voor ons ik voelde haar ook al echt heel triest wanneer je het eindelijk kan delen met iedereen. De natuur heeft jammer genoeg beslist dat het niet mocht zijn zoals bij jou spijtig genoeg.
    Xx
     
  16. Annie82

    Annie82 Fanatiek lid

    27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ik bleef ook een positieve test houden ennvoelde me niet lekker. Daarop weer contact gelegd met gyneacoloog en toen besloten tot curretage
     
  17. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Nacontrole gehad en twijfel of wel zit er nog iets of wel is het een bloedklonter morgen volgt een hysteroscopie voor meer duidelijkheid en wordt het eventuele achterblijfsel weggehaald met een 2de curretage, daarna word ik een maand op de pil gezet. Daar heb ik het wel moeilijk mee ga toch nog even vragen of dat echt nodig is. Het is dus nog niet ok ik had zo graag terug herbegonnen :( ik kon ook wachten tot het vanzelf komt maar dat is niet zeker.. en voor hetzelfde geld wachten we op iets dat niet komt en moet ik toch nog die mallemolen door dus beslist om nu actie te ondernemen..
     
  18. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Wat vervelend zeg.. konden ze zien of je cyclus weer op gang was gekomen? Bij mij stond namelijk gister een curretage gepland, een beetje hetzelfde restje wat jij omschrijft. Op de echo was een follikel te zien die elk moment kan springen, dus toen in overleg met gynaecoloog besloten om de curretage te cancelen en mijn eerste menstruatie af te wachten. De kans is dan best aanwezig dat het meekomt. Mijn testen zijn inmiddels ook zo goed als negatief, bij jou ook toch?
    Maar kan me ook voorstellen dat je er van af wil zijn en door wil.. maar dit heeft ook weer een nasleep. Sterkte!
     
  19. Sterretjeindenacht

    Sterretjeindenacht Actief lid

    27 dec 2018
    267
    40
    28
    Vrouw
    Dat zag ze niet maar wat ze wel kon uitsluiten is dat het geen maandstonden waren die ik onlangs heb gehad dat het een tussentijdse bloeding moet geweest zijn. Had jij dat ook heb eens hevig een dag en nacht gebloed en gedaan? Ze wou ook wel eerst wachten maar de kans bestaat dat het niet mee komt uiteraard.. en dan moet het alsnog gebeuren.
     
  20. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.125
    431
    83
    Ik heb af en aan gebloed, sinds een paar dagen is het gestopt. Dat was ook geen menstruatie, maar ik zit ook pas 3,5 week na de miskraam. En gezien het groeiende ei en het hcg dat uit mijn lichaam is, lijkt mijn cyclus weer op gang, ondanks het restje dat er nog zit. De kans bestaat inderdaad dat het restje niet met de volgende menstruatie mee komt, maar de arts zei dat als mijn cyclus weer regelmatig is, het gewoon goed is en ik niet nog een echo hoef. Uiteraard laat ik het wel checken als ik gebloed heb, ook omdat ik weer een ivf traject in ga. Curettage kan ik alsnog doen, mocht het toch niet goed zijn, maar voor mij voelt het beter om mijn lichaam een kans te geven (ook vanwege mijn angst voor complicaties na een curettage). Lastig hè, waar je goed aan doet..
     

Deel Deze Pagina