zwanger worden na buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door ejtnelle, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ejtnelle

    ejtnelle Lid

    14 jan 2014
    88
    12
    8
    Hoi Meiden,

    op 29 April heb ik een eileidersparende operatie ondergaan door een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. best een heftige periode gehad dus.

    Nu heb ik sinds gisteren groen licht gekregen van de Gyn, we mogen terug proberen zwanger te worden.

    Nu vroeg ik me af of er hier dames zijn die ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gehad en hoe het bij jullie dan is verlopen.
    Heeft het lang geduurd voor je treug zwanger was?
    was het dan terug een bbz of een gewone zwangerschap?

    Ik zou heel graag horen wat jullie ervaring was na de bbz, fysiek, emotioneel noem maar op .

    Groetjes,
     
  2. Ona

    Ona Fanatiek lid

    8 mei 2011
    1.469
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes meis, ik weet helaas wat het is! Ik wil je even een hart onder de riem steken. Het is echt mogelijk. Wij waren binnen 5 maanden na de operatie weer zwanger. Heel veel sterkte met de verwerking. Het is niet niks! Als je vragen hebt of wilt pb'en mag dat altijd.
     
  3. ejtnelle

    ejtnelle Lid

    14 jan 2014
    88
    12
    8
    Hoi Ona,

    Eerst en vooral bedankt voor je reactie!
    Het is heel fijn om te horen dat het kan om na een bbz terug zwanger te worden en een goede zwangerschap te hebben.
    Dat is momenteel ook echt mijn grootste schrik... dat het terug zal gebeuren. hoe ga ik reageren als het een tweede keer komt?

    Groetjes,
     
  4. Luvv

    Luvv Fanatiek lid

    27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik heb in 2009 een bbz gehad ook met sparende operatie. Toen we eenmaal groen licht hebben gekregen had ik na 2 maanden alweer een positieve test in handen. Deze zwangerschap is helemaal goed gegaan. Daarna nog 2 keer zwanger geweest en opnieuw geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Sterkte en hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat alles goed.
     
  5. Zwangnie

    Zwangnie Bekend lid

    25 jul 2013
    731
    0
    0
    Hoi meid,
    Afgelopen oktober ben ik geopereerd aan mijn eileider wegens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn linker eileider is daarbij verwijderd.
    De emotie, angst, onbegrip uit je omgeving; ik ken het allemaal. Na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap was ik jaloers op mensen die het wel lukte. Ik dacht namelijk dat dit mijn enige kans was geweest.
    Eind november mochten we weer aan de slag... In januari was ik alweer zwanger!

    Het kan dus heel snel gaan :D
     
  6. ejtnelle

    ejtnelle Lid

    14 jan 2014
    88
    12
    8
    het meiden!

    Bedankt voor jullie reactie , ik ben blij om te horen dat het bij jullie allemaal vrij snel weer goed is gegaan.
    wij zijn nu ook terug begonnen dus nu is het even bang afwachten ...

    groetjes,
     

Deel Deze Pagina