Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieM, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Vanochtend weer een knipperende smiley, wilde die smile er vanaf slaan! Maar 2 uurtjes later eindelijk een vaste. Snel ziekenhuis gebeld en we mogen morgen voor de inseminatie. Hoera! En op een zaterdag, dus geen gedoe met werk en partner kan mee. Dubbel hoera!

    Hoe is het met de andere dames?

    @MinnieM, samen op het wachtbankje klagen over hoe lang het nog duurt voordat we iets weten en hoe onzeker je er allemaal van wordt? :D

    @Juffie1990 hoe gaat het met je?

    Knuffels!
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  2. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hahaha, jaaa hoera. En zeker samen op het wachtbankje. Ik verwacht morgen mijn eisprong. Heb altijd 2 dagen een smiley. Dan een dag geen smiley en dan stijgt temperatuur.
    Lekker samen klagen en verwonderd doen over vage symptomen.

    Succes vandaag meis.

    Dikke knuffel
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  3. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Oooooo dames is heb een blaasontsteking. Wat een drama. Ik moet altijd na de seks een ab tabletje nemen maar was het gisteren compleet vergeten. Vandaag voor geboet.

    Gelukkig is de ab inmiddels aangeslagen. Wat een hel. Ook nog net 1e dag na ei. Hopelijk heb ik niks verneukt met mijn warme douche, pitjeszak of gepers op de wc....

    @PippiMoustache hoe doe jij je temp kaartje in je handtekening? En hoe was de iui?

    Hoe is het met de rest?
     
  4. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Oh nee wat een ellende! Moet je altijd na de seks een tabletje nemen? Dat lijkt me lastig en irritant o_O
    IUI was prima, ik twijfel net als de vorige keer over de timing, maar ik denk dat de IUI max zo'n 8 tot 10 uur na eisprong is geweest, dus hopelijk nog op tijd.
    Temperatuurkaartje in handtekening: ga bij fertilityfriend naar 'sharing' en daarna onder de 2e regel 'Charting home page' het witte blokje 'get code'. Dan staat bovenaan de url van jouw pagina (in mijn geval https://www.fertilityfriend.com/home/6f6123) en die plak je in je handtekening van hier.
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  5. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    #505 MinnieM, 12 nov 2018
    Laatst bewerkt: 12 nov 2018
    Thanks voor de tip. Ik ga het zo uitvogelen.

    En ja, helaas moet ik altijd na de seks ab nemen anders is het feest. Ben al door de uroloog en artsen getest. Helaas is het iets waar ik heel vatbaar voor ben.

    Qua timing van de iui: 8 tot 10 uur is toch prima? Eitje leeft zo'n 24 uur dacht ik. Of is het toch korter?
     
  6. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Ik hoor verschillende meningen. De een zegt dat eitje 12 uur leeft, de ander zegt 24 uur. Hou het maar op iets ertussenin...
    Ik heb trouwens sinds zondagavond steeds steekjes links onderin mijn buik richting mijn lies. Maar daar is mijn eileider weggehaald, dus ik begrijp niet waar het vandaan komt. Zou dat fantoompijn ofzo zijn? Herkent iemand dit?
     
  7. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ik heb sommige rondes ook steken alleen links of alleen rechts in de onderbuik. In het begin was ik helemaal bang dat er weer een bbz zou ontstaan, maar dat kan bij jou niet meer links.

    Het kunnen krampjes zijn van je bm of wellicht het gele lichaam. Kan van alles zijn denk ik. Maar ik zou me er niet druk over maken. Je kunt nu niks anders doen dan afwachten. En goede zwangerschappen gaan ook gepaard met steken aan een kant in de onderbuik. ;)

    Het helpt bij mij soms om even te wandelen (Ik zit veel voor mijn werk). Goed voor de doorbloeding en innesteling. :p
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  8. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Hey dames,

    2 weken geleden was mijn hcg 290. Sinds gisteren heb ik licht buikkrampen en vandaag heel veel dik slijm verloren + die je ook kan rekken. Sorry voor de detail.

    Zou het kunnen dat hcg uit mijn lichaam is en dat we weer verder kunnen gaan. Ik mag pas over 2 weekjes prikken. Dit heb ik de vorige maanden niet meegemaakt.
     
  9. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    O
    Ovulatietest geprobeerd? Volgens mijn gynaecoloog was er geen medische reden om een ronde te wachten. Als je lichaam zelf aangeeft er klaar voor te zijn door middel van een eisprong en je het zelf ook psychisch weer ziet zitten, zou ik het weer proberen :)
     
  10. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Ik heb geen ovu testen. Ook nooit gebruikt. Ik wil eerst zeker weten dat hcg op 0 zit. Volgende maand willen we weer proberen, als hcg helemaal weg is. Nu twijfel ik, miscchien dat het weg is.
     
  11. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Heb je dan een zwangerschapstest? Als die negatief is weet je voldoende.... ;)
     
  12. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Ja zo heb ik het ook getest!
     
  13. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Ik dacht dat na de eerste positieve ovulatietest de eisprong pas 24-48 uur later optreedt normaal gesproken? En dan leeft het eitje inderdaad 12-24 uur, dus dan zou je met de IUI wel goed op tijd zijn geweest toch?
     
  14. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    J
    Ja normaal gesproken wel, maar ik had deze ronde en de ronde hiervoor na 24 uur al een verhoogde temperatuur, dat duidt op een eisprong die al geweest is :confused:. Ik denk dat ik de eisprong al na 20 uur ofzo krijg.
     
  15. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    Ja op die manier ! Zou het nog een idee zijn om ook gewone ovulatietesten te gebruiken? (Van action bijvoorbeeld) dan zie je als het goed is een oploop voordat de piek bereikt wordt, dus zou je al iets eerder kunnen bellen misschien?
     
  16. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Afgelopen woensdag langs fert. Poli geweest om schildklierwaarde te prikken.

    Wil ik het ziekenhuis binnenlopen: zie ik bij de ingang een vrouw in rolstoel zitten, zwanger en een sigaret roken.

    Ik wou er bijna iets van zeggen, maar aangezien ze meerdere rokers om zich heen had en nu niet bepaald netjes leken, durfde ik het niet.

    Maar stiekem werd ik er boos en droevig van. Wat gaat er toch door zulke mensen heen? Ik snap dat niet.
     
  17. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @MinnieM Ik begrijp je gevoel zo goed! Woest word ik daarvan. Het is soms zo niet eerlijk. Ik ken ook zo iemand: 3 kinderen, de jongste nog geen 1 jaar, en in verwachting van de 4e (hoorde we een paar dagen na mijn bbz). En gewoon door blijven roken (want de stress van het stoppen zou erger voor de baby zijn). GRRRRRR :mad:

    Hoe was het bij de poli? Uitslagen goed?
     
  18. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @PippiMoustache ja echt onvoorstelbaar.

    Uitslagen heb ik nog niet. Ik zal zo eens online kijken. Ik ben gaan prikken omdat ik het idee had hyper te zijn. Dus in overleg met de poli ook een half tabletje minder thyrax gaan nemen. Dan kon zonder risico voor eventuele zwangerschap.

    27e afspraak op de poli voor vervolgstappen aangezien we al een jaar bezig zijn zonder goed resultaat en ook al de nodige testen hebben gehad.

    Hoe is het bij jou? Al enige symptomen? Ik voel deze ronde eigenlijk niks tot nu toe...
     
  19. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @MinnieM Jeetje, een jaar is echt lang. Ik vind het iedere maand slopend, een jaar lang iedere maand die onzekerheid lijkt me vreselijk. :( Wij slaan in ieder geval in december een maand over, dan zijn we ook op vakantie, en een maand niet iedere dag in een opvangbakje piesen lijkt me ook wel even fijn haha
    Ik heb ook niet echt symptomen. Dat rare stekende gevoel van een paar dagen geleden is weg. Ik heb vandaag een kleine dip in de temperatuur en mijn borsten zijn wat gezwollen. Dat had ik vorige keer dat het raak was ook, maar zegt denk ik nog niet zoveel. Verder heb ik niets, maar de vorige keer dus ook niet. Dus alle opties zijn nog open :D Ik ga wel al dit weekend testen hoor, hou het echt niet vol tot volgende week haha
     
  20. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Dames,
    Net een zw-test gedaan. Willen jullie even meekijken? Ik zie geen streepje gelukkig.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina