Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MinnieM, 28 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Wat spannenddd! Hopelijk mag jij op roze deze maand. Ik ben bezig met temperaturen. Zondag had ik een donkere ovulatietest, als die positief was dan zou vandaag een ei moetrn springen, gisteren nog geklust. Nu zit ik met de vraag voor de zekerheid vandaag nog eens te doen haha.
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  2. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    Oooohhh spannend voor jou ook!! Ik zou het gewoon vandaag nog eens doen, baat het niet dan schaadt het niet haha :roflmao:
    We gaan samen op voor roze!!
     
    Ebrum vindt dit leuk.
  3. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Hey meiden,

    Het gaat hier wel. Heel erg onzeker. Kwaaltjes lijken minder. Ook plots minder pijnlijke borsten. En ja ik weet dat kwaaltjes kunnen wisselen, maar ben erg bang dat het mis gaat.

    Verder vermoedelijk een schimmeltje te pakken. Dus morgen belt huisarts. Wellicht een Kweekje. Ik heb wat meer afscheiding wat wel herkenbaar is. Maar vandaag een propje groen erbij (sorry voor de vieze details).

    Dus het gaat niet heel denderend als ik eerlijk ben.

    Hopelijk voor jullie snel roze testen.

    Dikke knuffel
     
  4. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    He lieverd toch, wat kan ik me goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt :( Vraag anders ook even advies aan je huisarts hierover als hij/zij morgen belt, wellicht kan die je geruststellen. Of kun je contact opnemen met je verloskundigenpraktijk? Misschien kunnen ze je nog een extra echo geven waardoor je kunt zien dat alles goed gaat met het kleine frummeltje.

    Dikke knuffel voor jou <3
     
  5. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Thanks meissie.

    Ik wordt terug gebeld door vervangende arts. Mijn eigen arts heeft geen plek. Ik hou het nog even bij het schimmeltje ;)

    Vk heb ik nog niet. Ik loop nog bij de gyn. Ik kijk nog even aan....

    Jij hebt alweer een mooie hoge temp :D

    Mijn duimen draaien.
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  6. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @MinnieM , oh wat herken ik je onzekerheid. Het is zo moeilijk om nadat je lichaam je een poosje in de steek heeft gelaten, er weer op te vertrouwen. Maar je hebt al twee keer een kloppend hartje gezien, en het zit op de goede plek, dus dat is allemaal super goed !! En je bent al bijna 8 weken hé! De kans op een miskraam neemt met de dag af.
    Veel sterkte deze weken nog meis! Het komt echt goed!

    @PippiMoustache , succes op het wachtbankje! Wanneer ben je van plan te gaan testen? Ik duim mee!

    @Ebrum, in principe moet om de dag klussen genoeg zijn haha maar inderdaad, vaker kan natuurlijk nooit kwaad haha (hoewel de sperma kwaliteit bij om de dag uit onderzoek optimaal blijkt te zijn )

    Liefs Anna
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  7. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    Aahh.. ik hoop dat je goede nieuws krijgt. Komt goed! Niet stressen!
     
  8. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Thanks meiden. Ik probeer er zo rustig mogelijk onder te blijven.

    @Ebrum om de dag klussen is voldoende hoor. Maar als je het elke dag doet, dan is dat ook prima als vriendlief goed zaad heeft. ;)

    Wat voor jullie goed voelt.
     
    Anna0425 en Ebrum vinden dit leuk.
  9. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
  10. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Thanks meis.

    Hoe gaat het met jou?
     
  11. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
  12. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    @Anna0425 ik kon natuurlijk niet wachten en heb al getest, net nog met een predictor early. Negatief helaas. Zit nu op 8 dpo, dus ben er niet heel optimistisch meer over . Verwacht maandag menstruatie (lf van 11). Maar wie weet brengt het weekend toch nog een verrassing.
     
  13. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    @PippiMoustache , 8DPO is wel heel vroeg hoor! Misschien is het gisteren pas ingenesteld en moet het nu beginnen met hcg aanmaken.. ik duim met je mee dat het weekend een prachtige verrassing brengt !
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  14. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @PippiMoustache 8 dpo is echt heel vroeg. :eek: 8 dpo is 8 dpo, ongeacht je lf van 11 dagen. Je hebt vandaag ook een mooi temp dipje. Dus ik zou over een paar dagen nogmaals testen.

    @Anna0425 Vandaag een beetje stress omdat mijn borsten steeds minder pijnlijk zijn... Baby dacht waarschijnlijk: mama maak je niet druk, ik stel je wel gerust. Na het snuiten van mijn neus mijn hele ontbijt eruit gegooid. Misselijkheid lijkt hier wat toe te nemen. Ik ben nog nooit zo blij geweest om te kotsen... :p Maar man die misselijkheid kan soms echt in een vlaag extreem zijn. :o:
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  15. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    Thanks voor de opbeurende woorden meiden. Maar ergens denk ik dat ik toch ook wat zou moeten voelen als ik gezond zwanger zou zijn, dat je het weet vanbinnen, zoals veel zwangere meiden zeggen. Voelden jullie het in het begin? Dat je wist dat het eindelijk gelukt was? Anyway, vanmorgen weer negatief.

    Fijn dat de misselijkheid toeneemt @MinnieM :p:roflmao: haha. Nee hoor, maar fijn dat je wat meer vertrouwen krijgt!
     
  16. Anna0425

    Anna0425 Actief lid

    24 mrt 2018
    246
    118
    43
    Vrouw
    #696 Anna0425, 18 jan 2019
    Laatst bewerkt: 18 jan 2019
    @MinnieM , hahaha mama maak je niet druk! Wat een slimme baby heb jij! Fijn om af en toe een kwaaltje te hebben, in ieder geval tot de volgende echo! Bij mij zwakte de zere borsten ook vrij snel wel wat af. Maar bleef het wel voelen tot 15/16 weken geloof ik.

    @PippiMoustache , ik heb met 11 dpo voor het eerst getest deze zwangerschap, en dat was positief. Ik had inderdaad vanaf 9-10 DPO zoiets van "dit zou wel eens raak kunnen zijn" vooral omdat mijn borsten gevoelig waren terwijl ik dat normaal nooit heb.
    Maar... Met de 12-weken echo bleek ik 8 dagen verder te zijn dan ik zelf dacht adhv mijn temperatuur). Dus snap nog steeds niet hoe dat zit/kan. Of het vruchtje heeft zich heel snel ingenesteld, of ik was ipv 11 DPO misschien al wel 19 DPO.... Of die uitgerekende datum klopt gewoon niet haha

    Ik zou de moed nog niet opgeven, 8-9 Dpo is echt vroeg . Ik vond 11 DPO toen ook al heel vroeg om te testen, maar kon het ook niet laten. Wat dat betreft is MinnieM de verstandigste in dit groepje hihi
     

    Bijgevoegde bestanden:

    PippiMoustache en MinnieM vinden dit leuk.
  17. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @PippiMoustache nou ik voelde me niet anders ofzo. En wist ook echt niet zeker dat ik zwanger was. Ik wou niet eens testen. Bang voor een teleurstelling.

    Ik heb nu soms alsnog twijfels, zoals je aan mijn gestress kan teruglezen ;), of ik wel goed zwanger ben. Dus dat men dat "voelt" is echt kul. Het is dat ik een roze streepje heb geplast, anders geloofde ik het niet.

    Mijn temp was deze ronde wel een zooitje. Daardoor ging ik denken dat er wellicht iets aan de hand was, maar "anders voelen" deed ik me niet. Gevoelige borsten heb ik haast altijd na ovu, dus ook niet echt een baby alarm.

    Ik wil je ook zeker geen valse hoop geven, maar 8 of 9 dpo vind ik zelf erg vroeg. :rolleyes:
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  18. Ebrum

    Ebrum Fanatiek lid

    11 mei 2013
    1.721
    853
    113
    @MinnieM In het begin van me zwangerschap had ik ook niet erg last van me borsten. Rug en misselijkheid kwam wel naar voren.

    @PippiMoustache het is nog erg vroeg, dus komt goed!

    @Anna0425 hoe gaat het met jou? We hebben het iedere keer over ons

    Momenteel zit ik niet lekker in mijn vel. Het leven laat alleen maar negatieve dingen aan mij zien. Pff. Na regen komt zon zeggen ze. Ik heb geduld en hopelijk s het deze ronde raak.
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  19. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    @Ebrum wat rot dat je even in een dip zit. Maar het wordt ook echt beter, voor je het weet zit jij ook op een roze wolk :)
     
    Ebrum vindt dit leuk.
  20. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Ebrum wat naar meis. Wil je het delen?
     

Deel Deze Pagina