Zwanger worden na een miskraam/ missed abortion

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pinkie88, 19 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ongetwijfeld niet de eerste club, maar ik heb behoefte aan praten met mensen die nog niet zo lang geleden hetzelfde of iets gelijkaardig als ik meegemaakt hebben.

    Een klein clubje, 5-10 dames ofzo ? Who's in?

    Ik begin met m'n eigen verhaal.

    In 2016 werden wij na een probleemloze zwangerschap mama en papa van een heerlijk klein ventje.
    Een tweede was al snel welkom, maar omdat ik nog steeds borstvoeding geef, kwam mijn cyclus niet zo snel weer op gang.

    In januari 2018 werd ik voor het eerst terug ongesteld, en we gingen meteen vol voor een tweede kindje.

    In juli was het zo ver, ik was zwanger! We waren dolgelukkig en alles voelde gewoon goed.

    Met 6 weken lieten we een eerste vroege echo doen. De echo liet een zwangerschap van ongeveer 5w4d zien, maar nog geen hartje. In het ziekenhuis waren ze best pessimistisch en we voelden ons daar niet goed geholpen.

    We maakten een week later dus een afspraak in een ander ziekenhuis. Nu was er een zwangerschap van 6w2d te zien en een kloppend hartje ❤️

    Ook twee weken later, nu 7w5d zagen we een kloppend hartje.

    Ik had geen twijfels meer, deze zs zat goed, het genieten kon beginnen Het aanbod van de gyn om met 10w nog eens terug te komen wimpelee ik af, we zouden wel gewoon wachten tot 12w.

    Rond 10 w verloor ik wat bloed na de seks, mn vroedvrouw stelde me gerust dat dit heel normaal was, en ik dacht er verder niet te veel meer over na.
    Wel probeerde ik met een doppler het hartje te vinden, dat lukte niet, maar ook daarover panikeerde ik niet. Dat hoor je wel vaker toch...

    Ik voelde me ondertussen veel beter, de misselijkheid trok weg en de enorme vermoeidheid ook, maar ja.. Ik ging ook al naar het einde van het eerste trimester.

    Zondag, drie dagen voor de 12 weken echo, verloor ik ineens zonder aanleiding een klein beetje bloed. Ik voelde me ook al de hele dag niks waard, spierpijn in m'n benen, lichte buikpijn en rugpijn en vreselijk moe.
    Op aanraden van de vroedvrouw ging ik die avond toch naar spoedgevallen.

    Wat voelde ik me een aansteller, de gyn moest notabene speciaal voor mij op zondagavond uit haar bad komen. Omdat ik geen drie dagen kon wachten..
    Toch had ik een heel naar voorgevoel

    Al zodra ze met de echo begon, zag ik het beeld dat op mijn netvlies gebrand staat, een klein onbeweeglijk poppetje. Veel te klein voor een termijn van 12 weken, en zonder hartje.
    Ze hoefde me het nieuws niet meer te vertellen, ik wist meteen dat het niet goed zat...

    De miskraam is ondertussen opgewekr met cytotec, lichamelijk een ervaring van twee keer niets. Een geluk natuurlijk, als je sommige horror verhalen leest, maar het voelt ook erg triviaal, dat een zwangerschap van 12 weken zo makkelijk kan eindigen.

    Het is voor mij nu de derde dag na de miskraam, vandaag overheerst boosheid, intens verdriet met momenten. Maar ook de hele sterke wens om terug zwanger te zijn, nu als het kan en anders gewoon heel erg snel.

    De gyn adviseerde ons om 1 cyclus ré wachten, omdat de zwangerschapstermijn anders onduidelijk kan zijn, maar ik denk niet dat we ons daar aan gaan houden.. Ik ben van plan het Hcg eruit te testen, en anders kijken ze maar op een echo hoe ver we zijn (als het ons gegund zou zijn natuurlijk).

    Anderzijds Ben ik als de dood voor een nieuwe zwangerschap. Hoe overleef ik in godsnaam de eerste 12 weken? We hebben 2 keer een kloppend hartje gezien, en toch zat het niet goed.. Wat kan je dan nog geruststellen ?
     
  2. liefwolkje

    liefwolkje Actief lid

    1 nov 2016
    402
    359
    63
    Niet bezig meer met zwanger worden, maar wil je toch even een hart onder de riem steken en mijn ervaring delen!

    Zoals je kunt zien hier ook de nodige ervaring met miskramen / missed abortions hoe je het ook allemaal noemt. Ik heb maar liefst 3x een kloppend hartje gezien voordat het fout ging. En mijn lichaam heeft 4x niks aangegeven dat het fout zou kunnen zijn. Elke keer bij de echo erachter gekomen dat er geen leven meer was...

    Ik heb me zo verloren gevoeld in mijn eigen lijf. Kon niet geloven dat mijn lijf me telkens voor de gek hield door een levenloos vruchtje in mijn buik te laten zitten, mij te laten denken dat ik nog steeds zwanger was. Ook nu ben ik nog steeds als de dood dat de volgende echo een stil beeld gaat geven en het weer einde verhaal is.

    Ik zal heel eerlijk te zijn op je vraag over hoe je de 12 weken vol kan houden en gerust te zijn: gerust ben ik niet meer. Ik zal geen zwangerschap hebben waarbij ik rustig de eerste 12 weken uitzit. Na mijn eerste miskraam lukte het nog wel, maar na de 2e niet meer. Ik weet dat ik tot 12 weken bang zal zijn en dat ondanks al mijn pogingen om vertrouwen te hebben in de zwangerschap het stress zal geven. Maar volhouden doe je vanzelf. Ondanks alle stress, angst en verdriet heb je toch altijd net dat kleine beetje hoop dat het dit keer anders loopt, dat beetje hoop dat je er doorheen helpt en wat ervoor zorgt dat je het keer op keer blijft proberen.

    Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en het allemaal goed loopt!
     
  3. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    ik heb een gelijkaardig verhaal en wil je graag ook een hart onder de riem steken.
    Ik zou sowieso wel even wachten op je menstruatie want als je niet helemaal schoon bent is de kans op een slechte innesteling en dus terug een miskraam heel groot

    ik dacht ook niet ik niet meer onbezorgd zwanger kon zijn, maar eigenlijk valt dat heel goed mee. Je moet positief denken.
    Maar geef jezelf nu even de tijd om alles te verwerken , het is niet niets
     
  4. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Fijn om te lezen dat je he toch telkens weer doet en ziet zitten! En nu zwanger van 2 kleintjes, wat bijzonder!

    Als je zin hebt, mag je hier ook je onzekerheden (en je blijdschap natuurlijk) komen delen hoor!

    Krijg je nu we extra veel echo’s?

    Ik vind het lastig omdat ik ook niet meteen een moment heb om naar toe te leven. Ik zie bij veel dames bvb ‘ok, we zijn de 7 weken voorbij, toen ging het de vorige keer fout’, maar ik weet ten eerste niet precies wanneer het fout ging, en zonder echo kan ik ook niet zeker weten dat het niet fout is.

    In elk geval wil ik de volgende keer een echo tussen 8 en 10 weken, mogelijk geeft die dan toch iets meer rust.
     
  5. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Mocht dat de reden zijn, dan had de gyn die toch wel zo benoemd denk ik?

    Alle weefsel was in elk geval al weg op de controle echo, enkel het baarmoederslijmvlies was nog verdikt.

    We zien wel, als mijn lichaam er klaar voor is, dan komt het, anders niet :)
     
  6. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Mijn gyn had dat gezegd dat de kans daarop heel groot was.
    Wij kunnen zowiezo niet zeggen wat jij wel of niet moet doen, we kunnen je enkel raad geven.
    Veel succes lieverd en hopelijk snel een plakbaby
     
  7. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Lieve pinkie,

    Wat een ontzettend verdrietig om te lezen wat je hebt meegemaakt. Ik ken helaas het gevoel. Heb dan niet helemaal hetzelfde meegemaakt als jou maar wel 2 miskramen.
    Ik denk niet dat we ooit rustig de 12 weken zullen doorkomen, maar we kunnen elkaar er wel doorheen slepen.
    Ik wil dan ook graag mee praten in het clubje als dat mag. Ook omdat ik het liefst niet in een te groot groepje terecht wil komen en zomaar ergens binnen vallen waar meiden al langer met elkaar schrijven. Ik zal mijn verhaal dan ook even delen.

    December 2015 besloten wij voor een eerste kindje te gaan, nou eigenlijk gaf mijn vriend aan er ook klaar voor te zijn. Vol goede moed begonnen we eraan denkende een jaar later een baby in onze armen te hebben. Natuurlijk een beetje naïef, daar kwam ik naar paar maanden en veel ingelezen te hebben ook achter. Op zich geen probleem. Al na een paar maanden merkte ik dat mijn cyclussen maar niet goed op van kwamen en zo duurde een cyclus soms wel rond de 80 dagen. Na een jaar mocht ik dan eindelijk naar de gynaecoloog. Daar werden de standaard onderzoeken gedaan en kwam uit dat ik wel wat symptomen had van pcos maar niet heel overtuigend. Wat onze grootste schrik was, dat vriendlief bijna geen zaad had! Wonder boven wonder sloeg mijn cyclus in die maand om en had ik tot recent een prachtige cyclus. Vriend zijn zaad bleef slecht tot ik opeens zwanger was in april dit jaar. Zo onverwacht maar zo ontzettend geweldig! Helaas begonnen al snel mijn testen af te lopen en verloor ik anderhalve week later het vruchtje. Wat een verdriet. Na 2 jaar eindelijk iets en dan toch niets. Ik was er zo kapot van dat we een pauze inlaste om volledig bij te komen. Tot ik me plots in juli weer zo gek voelde en weer zwanger bleek te zijn. Helaas met 6w1 dag weer begonnen met bloeden en weer een miskraam. 3 weken geleden had ik een controle echo en bleek ik niet schoon. Cytotec gekregen en tot gisteren gebloed. We zijn nu 2 maanden verder en vanaf vandaag hoop ik het te kunnen gaan afsluiten, bij te gaan komen en in december er weer voor te gaan.

    Wel zou ik al graag meeschrijven en hopelijk kunnen we elkaar steunen, In zowel de goede als slechte tijden.

    Was jij niet diegenene die het toen nog niet kon delen met je man omdat die onbereikbaar was door werk?

    Liefs Brinsa
     
  8. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Wat een hoop hebben jullie al voor je kiezen gekregen @Brinsa ! Alvast een dikke knuffel voor jouw nog steeds lege armen :(:cry:

    Jullie kindje was dan ook verwacht in maart/april 2019? Ik vind het zo’n gek idee dat we nu geen lentekindje gaan krijgen. Ik had me daar al helemaal op ingesteld.

    Had je zelf wel het idee dat je helemaal ‘schoon’ zou zijn, of had je nog buikpijn/bloedverlies?

    Ik heb daar wel wat schrik voor, ik heb pas over 6 weken een controle, als dan nog niet alles in orde is komt er alsnog zo’n nasleep.
    Ik bloedde vanochtend nog amper, maar kreeg vanmiddag op het werk toch weer krampen en verloor nog een groot stolsel. Nu heb ik ook koppijn, maar ik lees dat wel meer dames daar last van hebben.
    Wel stom, ik voelde me gisteren lichamelijk wel goed, dus dacht dat werken vandaag wel zou lukken, maar nu twijfel ik toch om morgen gewoon weer een dagje thuis te blijven.

    Ik was inderdaad degene met de afwezige man. Nu is hij er ook weer niet trouwens, hij komt morgen weer thuis. Gelukkig was hij zondag toen we het slechte nieuws kregen wel bij me, en is hij maandag ook thuis kunnen blijven. Hij is nu ook wel bereikbaar op z’n gsm.
     
  9. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Dankje!
    Ja klopt, ik las ook stilletjes mee in dat uitgerekend groepje. Durfde me nog niet te melden voor het geval het mis zou gaan.

    Ik had dik 2,5 week gebloed na de miskraam toen stopte het een week en op de dag van de echo begon ik weer te bloeden. Ook had ik nog steeds enorme vreetbuien en hoofdpijn. Een dag voor de echo had ik al een test gedaan omdat ze dat aanraadde na 4 weken en die was nog mega positief. En toen bevestigde de echo me gevoel al dat ik niet schoon was. Nu heb ik na de cytotec dik een week gebloed en toen het zo goed als over was en ik voor de zekerheid een tampon in deed begin ik weer met bloeden. Ditzelfde heeft zich nu al 2 keer herhaald waardoor ik alweer dik 3 weken gebloed hebt. Maar nu heb ik wel het gevoel schoon te zijn. Ook me testen zijn negatief.

    Je moet je lichaam echt even de tijd gunnen om bij te komen en te herstellen. Het kan echt nog wel even duren. Het is zowel lichamelijk als geestelijk iets ingrijpends. Ik heb me voorlopig ook afgemeld op werk. Het is nog kort geleden dus het is niet gek als je weer opnieuw begint met bloeden. 6 weken is wel lang ja, je wilt natuurlijk zo snel mogelijk weten hoe of wat. Als je gevoel zegt dat het echt niet goed zit nog moet je gewoon contact opnemen hoor met de gynaecoloog.

    Oh dat lijkt me lastig dat je man er niet is nu in deze periode. Gelukkig was hij er wel bij en is hij er morgen weer!.
     
  10. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Pfoeh, wat voel ik m’n hormonen fel vandaag! Daarnet ineens heel onrustige huid in m’n gezicht, jeuken! En al de hele namiddag/avond hoofdpijn.

    Niet gek natuurlijk, je hormonen dalen zo snel na een miskraam.

    Morgen toch maar weer proberen werken, kan altijd vroeger naar huis gaan als ik weer last krijg. Ik ben leerkracht, maar geef dit jaar geen les (werk als lerarenbegeleider en coördinator van de begeleiding van anderstalige nieuwkomers) en daar ben ik wel blij om. Ik zou het nu best moeilijk hebben om voor een klas pubers te staan.
     
  11. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Jaa vergeet niet dat ookal is het hg straks gedaald of uit je lichaam he hormonen kunnen nog steeds van slag zijn.

    Ik heb ook erg last van me huid hoor, zit sinds gisteren weer onder de puistjes en heb ook een jeukende voorhoofd.

    Dat is wel Fijn Dat je werk daarin op zich flexibel is. En anders gewoon echt even ziekmelden en voor jezelf kiezen. Is je werk op de hoogte van de situatie?
     
  12. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    Hey dames,

    Mag ik hier ook aansluiten. Niet helemaal hetzelfde meegemaakt, maar toch ook al 2 miskramen achter de rug (waarvan eentje deze week). Vind het ook wat lastig om aan te sluiten bij een groot topic waar ze al lang aan het praten zijn, dus zo'n klein groepje vind ik wel gezelliger. Jullie hebben ook best een heftige tijd achter de rug!

    Even mij verhaal: Wij hebben een dochter van bijna 3 en zijn nu een jaar bezig voor een 2e kindje. Vorig jaar in oktober was de eerste ronde meteen raak, maar het bleek helaas een bbz te zijn. Uiteindelijk op net geen 7 weken geopereerd en werd mijn linker eileider verwijderd. Daarna enkel maanden geprobeerd zonder succes, maar dan in juni was ik terug zwanger. Omwille van de bbz een vroege echo gepland bij de gyn, maar die heb ik toen niet gehaald. Op 5w2 kreeg ik een miskraam. Toen ik eind augustus dus al opnieuw een positieve test had, waren we supergelukkig. Begin deze week hadden we een echo en daarop was een vruchtzakje met vruchtje en beginnende hartactiviteit te zien. Dat het geen bbz was, was al een hele opluchting en ook dat het hartje reeds was beginnen kloppen, deed me hoop krijgen dat het dit keer wel goed zat. Helaas kreeg ik in de loop van de week licht bloedverlies dat gisteren overging in zwaar bloedverlies en krampen. Gisterenavond, op exact 7w, ben ik dan duidelijk het vruchtzakje verloren en was het definitief einde verhaal. Komende maandag had ik reeds een afspraak gepland bij de gyn voor een nieuwe echo. Die afspraak laat ik gewoon staan voor een nacontrole en om eens te informeren wat verder te doen. Want ondertussen ben ik 3 keer zwanger geweest op een jaar tijd, maar geen enkele zwangerschap bleef standhouden. Na mijn 1e bevalling werd ik gediagnosticeerd met de ziekte van graves (te snelwerkende schildklier) en hoewel ik sinds afgelopen juli genezen verklaard ben, wil ik wel eens weten of dat er niet mee te maken kan hebben. Ik merk bij mezelf dat ik heel erg op zoek ben naar antwoorden waarom het nu niet wil lukken. Van de 1e waren wij ook niet in 1-2-3 zwanger, maar in de periode voor die zwangerschap ook wel nooit een miskraam ofzo gehad. Ik vermoed dat het 'gewoon' brute pech zal geweest zijn, maar wil kunnen uitsluiten dat er echt iets mis is.
     
  13. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    @SHN Welkom! Wat fijn dat je erbij komt. Jeetje jij hebt ook al een redelijk rugzakje. Een bbz lijkt me verschrikkelijk dat was mijn angst bij me laatste zwangerschap, maar dat was het niet.

    Hoe voel je je nu? Bloedt je nog of wordt het al minder. Ik ken je gevoel van het zoeken waarom ik heb dat nu ook nog steeds dat ik mezelf helemaal gek kan maken met de gedachten waar heeft het aangelegen. Lag het aan het feit dat terwijl ik bijna nooit vlees eet precies die dagen wel veel vlees heb gegeten, of komt het door dat ik me druk maakte vanwege de extreme misselijkheid. En dan denk ik nee joh er zijn drugs verslaafde die een gezond kindje op de wereld zetten, en dat maakt het misschien nog wel frustrerender. Ik zou zo graag een rede willen zien.

    Maar gaan jullie zodra je helemaal bent opgeknapt meteen weer proberen of nemen jullie nog eventjes rust?

    Het is op zich wel Fijn Dat je nog een afspraak heb staan bij de gyn, ik zou dan ook echt een beetje hameren op het feit dat het nu al 3x gebeurt is. Hopelijk komt er niks uit natuurlijk, en hopelijk gaan we allemaal zwanger 2019 in.

    Liefs
     
  14. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    @SHN wat een verdrietige tijd heb jij ook doorgemaakt!

    Kan je het miskraam nu emotioneel een beetje plaatsen? En hoe voel je je lichamelijk?

    Als je een eerste probleemloze zwangerschap hebt gehad, is het waarschijnlijk inderdaad gewoon dikke pech, maar ik snap wel dat je toch wel wat antwoorden wil nu.

    Hier gisteren weer wat krampen en nog kleine stolsel verloren, maar nu toch echt weer enkel bruinverlies. Mijn test was vandaag ook een stuk lichter.

    Het is nu bijna een week geleden, en ik heb wel het gevoel dat ik het al een beetje een plaatsje kan geven.

    @Brinsa ja mijn werk is gelukkig wel op de hoogte. Wij hadden de zwangerschap al aangekondigd, dus de hebben het nieuws van het miskraam ook gedeeld.
    Ik ervaarde het wel als een steun dat mijn collega's op de hoogte zijn.
     
  15. 20122014

    20122014 Lid

    2 jul 2018
    31
    18
    8
    Vrouw
    Ik wil Mn eigen ook graag hier melden.
    Sinds december bezig voor een 3e kindje. Bij mijn 2 eerste kinderen in de 1ste ronde zwanger ( 1ste ongepland), en nu alweer 10 maanden verder en de 3e miskraam. Alle 3 rond de 6 weken. Helaas is deze laatste miskraam nog steeds niet compleet na 2 weken. Kreeg 2 weken geleden licht bloedverlies en 1 stolseltje verloren maar symptomen waren ook gelijk verdwenen. Herkende van de eerdere miskramen dat dit niet goed was. Paar dagen later stond er al een echo gepland die liet een lege vruchtzak zien. Nu 2 weken verder en contstant bruinverlies maar zetinstructie door. Maandag weer terug naar verloskundige ben er wel klaar mee eigenlijk. Heb het liefst dat ze pillen geeft ofzo. Afgelopen week bloed laten prikken daar kwam niks uit.
     
  16. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Welkom @20122014 !

    Wat lijkt me dat frustrerend en verdrietig, de eeste twee zo makkelijk en nu zo'n parcours.

    Ik snap dat het afwachten hels is, hier had ik een near goede ervaring met cytotec, maar je leest wel eens andere dingen.
     
  17. SHN

    SHN Actief lid

    8 okt 2017
    470
    386
    63
    Vrouw
    @Brinsa ja, momenteel nog wel wat bloedverlies, maar waar het gisteren en eergisteren nog extreem veel was, is het vandaag geminderd naar standaard ‘eerste-menstruatiedag’-hoeveelheid.
    En wat jij beschrijft is ook helemaal hoe ik het voel: op zoek gaan naar zaken die het mogelijks kunnen verklaren. Alleen hoeft er inderdaad geen verklaring voor te zijn, he. Ik zal het morgen wel horen van de gyn. Al vermoed ik dat zij zal zeggen van nog even gewoon voor te proberen. We gaan ook geen pauze nemen en gewoon meteen door, want hoewel zo’n miskraam er toch vreselijk inhakt, vind ik het idee dat alles nog maar eens uitgesteld wordt nog verschrikkelijker. Ondertussen is mijn dochter bijna 3 en al bijna een jaar ouder dan ik gehoopt had voor er een 2e kwam, dus hoe langer we wachten hoe groter het leeftijdsverschil wordt.
    Ik zie in je banner dat jullie wel even pauze nemen? Ik kan me er wel in vinden, hoor. Het kan waarschijnlijk weer voor even wat rust brengen in je hoofd.

    @Pinkie88 Emotioneel is het wat natuurlijk! Vooral omdat ik dit keer echt het gevoel had dat het wel goed zat. En hoewel onbezorgd zwanger worden er na die buitenbaarmoederlijke zwangerschap en 1e miskraam niet meer inzit, had ik er nu toch een beter gevoel bij. En dan komt het wel extra hard aan als het dan toch misloopt! Maar dat hoef ik jullie niet te vertellen natuurlijk. Want kan me voorstellen dat je, als je 12w bent zoals jij, toch wel echt denkt dat je de belangrijkste kritieke fase gepasseerd bent en als het dan toch nog misloopt...vreselijk!

    @20122014 pfff, ook verveld dat het niet doorzet. Als het dan mis is, wil je toch ook gewoon liefst dat je lichaam het zo snel mogelijk opruimt. Hopelijk helpen ze je maandag verder!
     
  18. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    @20122014 Welkom! Ookal zoveel miskramen wat ontzettend verdrietig! En wat naar dat het niet door wil zetten. Ik snap dat je er klaar mee bent dat had ik ook je wilt kunnen beginnen met het afsluiten en dat gaat natuurlijk moeilijk zo. Hopelijk kan de verloskundige wat voor je doen.

    @SHN ja klopt wij nemen even een pauze omdat het nu wel erg veel begint te worden merk ik. Ook omdat we de drie jaar bijna aan tikken en dan nog de 2 miskramen ik ben bang dat als ik nu weer zwanger zou worden meteen en het gaat weer mis dat ik het dan helemaal niet meer trek. We hebben nu afgedproken in december er weer voor te gaan, mochten wr er eerder klaar voor zijn dan errder .Nou ik hoop dan voor je dat jullie snel verder kunnen het meteen weer raak is :)
     
  19. Pinkie88

    Pinkie88 Fanatiek lid

    13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Even een ego - post...

    Ik heb vandaag echt een moeilijke dag, ik ben moe, verdrietig, het is rot weer, etc...

    Komen net onze buren aan de deur, ons veel sterkte wensen, en schoorvoetend zeggen dat zij zwanger is... Uitgerekend voor midden april.

    Heel blij voor hen, maar zo confronterend weer. We hadden hier twee baby'tjes bij elkaar kunnen hebben..
     
  20. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    @Pinkie88 ego post mag altijd!

    Jeetje wat vervelend zeg! Ze wisten dus van je miskraam ? Ik had dan als ik hun was even gewacht met het mededelen snap dat ze blij zijn maar als je weet dat iemand deze week een miskraam heeft gehad vind ik dat niet heel netjes maar dat ben ik.

    Verwen je zelf even goed meis, neem wat lekkers doe iets leuks. Ik ken je gevoel maar al te goed, ik breek ook nog elke keer bij baby nieuws.

    Dikke knuff voor jou!
     

Deel Deze Pagina